Skocz do zawartości

kilka pytań - cbr f4, 2000r.


brzooza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie chcę zakładać kilka wątków dlatego pytam w jednym :biggrin:

 

1. Główka ramy: ostatnio zauważyłem, podczas ruchu kierownicą, że ma tak jakby "punkt wyjścia"

tzn, jesli przekreca sie ja z pozycji "na wprost" da sie wyczuc takie jakby klikniecie, i tak samo w druga strone... przy czym nie ma zadnych luzow, tylko podczas skretu jak by wpadala na swoje miejsce "na wprost", co to moze byc? moze takie cos wystepuje seryjnie? moto nie wyglada na powypadkowe

 

2. Coraz częściej moto nie chce zapalać (jak jest ciepłe) bez gazu... tzn. zapali i zaraz zgasnie, chyba ze lekko odkrece gaz. Czego to moze byc przyczyna?.

 

3. czyzby, znow nieszczesny rozrzad? Podczas jazdy (na wolnych tego nie slychac) slychac takie cykanie w przedziale 3000 - 4000 obr/min. Wydaje sie, ze chałas dochodzi ogolnie z silnika, nie tylko z prawej strony. Miesiac temu wymienilem napinacz (oryginalny), wiec czyzby to byl lancuch rozrzadu, a moze zawory?

Moto ma przejechane 23000 (ponoc na tyle tez wyglada)

 

Przepraszam, ze tak zanudzam takimi pytaniami, ale nie mam do kogo sie zwrocic, a ta f4 to cale moje zycie i chce zeby wszystko bylo "ok"

dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Łożyska główki ramy do wymiany

2.Świece zapłonowe do wymiany (niestety bardzo drogie ) filtr powietrza do wymiany i ustawienie synchro na klapach dolotowych

3.Dla nowego napinacza trzeba było zamontować nowy łańcuszek rozrządu a tak teraz powtórka z rozrywki czyli nowy napinacz i łańcuszek ( oby to był DID a nie jakieś tanie bez firmowe badziewie )

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh... moge powiedziec tylko jedno: FUCK!!

 

Czy mozliwe jest, ze to po prostu sie stalo przy przebiegu 23000km, czy tez to moto ma DUUUUUZO wiecej przejechane...

 

Wracajac do pierwszego, czy to objaw, ze moto mialo jakiegos dzwona, czy moglo sie to po prostu stac? Nadmieniam, ze nie ma zadnych luzow. Kierownica stawia "leciuteńki" opor jesli chce sie ja skrecic z kierunku na wprost, i jakby wracala na miejsce....

 

P.s. gdzie moge kupic te cześci i ile mniej wiecej bedzie mnie to kosztowac? (napinacz juz wiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

squod, myslisz, ze pomoze przerobienie samego napinacza, skoro ostatnio po zmienieniu na nowy znow cyka? Prawdopodobym jest, ze moto wczesniej latalo na kole, wiec nie trzeba lancuszka tez wymienic?

 

P.s. mam pytanie jeszcze odnosnie swiec: patrzylem na strone NGK i sa tam trzy rodzaje siwec dedykowane do mojego motocykla: zwykle, platynowe i irydowe. Wie ktos czym sie roznia i jakie wybrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...