Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 550 ( GPz550 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich nie dawno kupiłem sobie ten właśnie motorek ale nic o nim nie wiem . Szukam do niego

serwisówki ale może ktoś ma jakieś schematy instrukcje albo dużo innych wiadomości byl bym bardzo wdzieczny bo google zna tylko dane techniczne a to za malo. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich nie dawno kupiłem sobie ten właśnie motorek ale nic o nim nie wiem .

a to nie powinno być w odwrotnej kolejności? najpierw dowiaduje się co to za moto, a później kupuję :)

sporo informacji masz na http://www.gpz550.com z tego co pamiętam to była kiedyś w świecie motocykli opisywana w motocyklu używanym

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na pewno tak powinno byc ale cena akurat byla smieszna wiec sie dlugo nie zastanawialem. I mam pare pytań :

1 czy ten motocykl powinnien chodzic cały czas na ssaniu bo bez nie chce?

2 czy to normalne ze jak jade i dodaj gazu chodza pierwsze gary a potem motocykl dostaje takiego odrzutu i chodzi na wszystkich?

3.czy te wersje maja jakies blokady bo slyszalem ze niektore GpZ mają.

4.Jakie powinny byc obroty silnika na postoju?

5.kolo ssania jest co wyglada jak jakas "przepustnica" wie ktos co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na pewno tak powinno byc ale cena akurat byla smieszna wiec sie dlugo nie zastanawialem. I mam pare pytań :

1 czy ten motocykl powinnien chodzic cały czas na ssaniu bo bez nie chce?

2 czy to normalne ze jak jade i dodaj gazu chodza pierwsze gary a potem motocykl dostaje takiego odrzutu i chodzi na wszystkich?

3.czy te wersje maja jakies blokady bo slyszalem ze niektore GpZ mają.

4.Jakie powinny byc obroty silnika na postoju?

5.kolo ssania jest co wyglada jak jakas "przepustnica" wie ktos co to moze byc?

 

kiedy cena jest śmiesznie niska należy się szczególnie zastanowić.... bo później wychodzą takie kwiatki o jakich piszesz. motocykl nie moze chodzic cały czas na ssaniu, a jedynie podczas uruachamiania na zilnym silniku do jego nagrzania. To samo dotyczy pracy silnika w trakcie jazdy. Nie może być takiej sytuacji jak mówisz, że pracuje nie na wszystkich cylindrach, a później włączają się pozostałe. Na postoju powinien mieć 1100-1300obrotów/minutę. Z tego co mówisz powinieneś szybko dać ją jakiemuś mechanikowi bo jazda w tym stanie moze w momencie wykończyć to co zostało z silnika... Musisz się tylko liczyć z tym że koszt takiego serwisu może być większy od kosztu zakupu tej gpzy. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o tyle mam dobrze ze ten motor kupilem od znajomego ktory ja sprowadzil z Niemiec i moge mu ją w kazdej chwili oddac :P Ale ile kosztowala naprawa tego motorku dalem za nia 1500 zl i nie wiem czy oplaca mi sie w niego inwestowac czy oddac i poszukac cos innego.Mysle ze to moze byc wina gożnikow bo motor stał dlugo nie używany i cały zbiornik tez byl zardzewialy wiec musialem go plukac. Wiec co proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o tyle mam dobrze ze ten motor kupilem od znajomego ktory ja sprowadzil z Niemiec i moge mu ją w kazdej chwili oddac smile.gif Ale ile kosztowala naprawa tego motorku dalem za nia 1500 zl i nie wiem czy oplaca mi sie w niego inwestowac czy oddac i poszukac cos innego.Mysle ze to moze byc wina gożnikow bo motor stał dlugo nie używany i cały zbiornik tez byl zardzewialy wiec musialem go plukac. Wiec co proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

tak jak w temacie mam pytanie do posiadaczy tego sprzętu, jestem posiadaczem tego motocykla od niedawna i mam kilka pytań jak to jest z tą kontrolką "Warning" ?? z własnego doświadczenia stwierdziłem że jest ona od rezerwy i od stopki bocznej ale u mnie wyskakuje jeszcze inna opcja jak jadę i przegonie sprzęt pod 8 tys. obr. to kontrolka zaczyna mi świecić i mruga 1 kreska na wskaźniku paliwa jak jade spokojnie z jednakową prędkością to nic się nie dzieje, i jeszcze jedna sprawa jak wygląda spalanie w tym sprzęcie ?? nie miałem okazji jeszcze sprawdzić może uda mi sie to w sobotę mój egzemplarz ma lekko ponad 60 tys km i silnik dosyć cicho chodzi ale jak pracuje na wolnych obrotach to słychać takie dziwne cykanie z prawej strony głowicy czy to jest normalne czy może u mnie coś jest nie tak bo z tego co sie dowiedziałem to te silniki lubią głośno chodzić a tutaj wrzucam kilka fotek z przed i po liftingu :clap:

http://www.bikepics.com/members/wilq88/85gpz550/

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

tak jak w temacie mam pytanie do posiadaczy tego sprzętu, jestem posiadaczem tego motocykla od niedawna i mam kilka pytań jak to jest z tą kontrolką "Warning" ?? z własnego doświadczenia stwierdziłem że jest ona od rezerwy i od stopki bocznej ale u mnie wyskakuje jeszcze inna opcja jak jadę i przegonie sprzęt pod 8 tys. obr. to kontrolka zaczyna mi świecić i mruga 1 kreska na wskaźniku paliwa jak jade spokojnie z jednakową prędkością to nic się nie dzieje, i jeszcze jedna sprawa jak wygląda spalanie w tym sprzęcie ?? nie miałem okazji jeszcze sprawdzić może uda mi sie to w sobotę mój egzemplarz ma lekko ponad 60 tys km i silnik dosyć cicho chodzi ale jak pracuje na wolnych obrotach to słychać takie dziwne cykanie z prawej strony głowicy czy to jest normalne czy może u mnie coś jest nie tak bo z tego co sie dowiedziałem to te silniki lubią głośno chodzić a tutaj wrzucam kilka fotek z przed i po liftingu :biggrin:

http://www.bikepics.com/members/wilq88/85gpz550/

pzdr

 

W GPZ'ce "Warning" powiadamia również o zbyt małej ilości elektrolitu w akumulatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

odświeżam temat bo mam pytanie odnośnie "anty nurka" wymieniałem uszczelniacze w przednim zawieszeniu i po złożeniu jest taka dziwna sytuacja że jak naciskam przodem bez użycia przedniego hamulca to słychać takie delikatne stukanie, co to może być ?? układ jest odpowietrzony, chyba że jest jakaś opcja że po złożeniu amortyzatorów potrzeba coś przestawić albo ustawić może ktoś mi coś poradzi na ten temat

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
nie miałem okazji jeszcze sprawdzić może uda mi sie to w sobotę mój egzemplarz ma lekko ponad 60 tys km i silnik dosyć cicho chodzi ale jak pracuje na wolnych obrotach to słychać takie dziwne cykanie z prawej strony głowicy czy to jest normalne czy może u mnie coś jest nie tak bo z tego co sie dowiedziałem to te silniki lubią głośno chodzić

 

na 100% za duze luzy zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanie odnośnie wymiany oleju w Gpz 550 co ile ma występować zjawisko wymiany ?? bo znalazłem tylko na motocykle.domeczek że ma to być co 5 kkm no i właśnie chciałbym się upewnić czy tak jest czekam na odpowiedź

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...