Bajo Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Mały gaźnik - mały ładunek mieszanki - mniejsze ciepło podczas spalania - mniejsza szansa na przegrzanie silnika.Mały gaźnik - mała moc - mniejsze wymagania dot. smarowania. Jeżeli gaźnik, nawet dużo za mały, jest zestrojony prawidłowo to silnik będzie pracował jak na dużym gaźniku z nie do końca otwartą przepustnicą.Niby tak, ale świeża mieszanka odprowadza ciepło z silnika - najbardziej z denka tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 żeby nie zakładać nowego tematu- sprzęgło w tym silniku można zdjąć jako jedną całość ( z spiętymi tarczami) po odkręceniu tej nakrętki na górze?? bo włąśnie ja odręciłem ale sprzęgło nie bardzo chce zejść i na czym ono jest osadzone bo ma luzy na boki- trza coś z tym robić czy tak musi być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Niby tak, ale świeża mieszanka odprowadza ciepło z silnika - najbardziej z denka tłoka.Niby tak, ale im więcej mieszanki schłodzi tłok, tym więcej ciepła go potem nagrzeje. To jest imo wyrównany proces. Poza tym nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś przegrzał silnik jeżdząc na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 brys masz dziwne teorie w życiu, wystarczy że będziesz miał nawet w dużym gaźniku względem objętości silnika ustawione za dużo powietrza niby będzie sie wkręcał iwogóle ale sie zatrze, bo będzie za mało paliwa które go będzie chłodzić i będzie sie przegrzewać. poczytaj poucz sie i wypowiadaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 a co ze sprzęgłem w moim poprzednim poście?? głównie na tym sie skupiam teraz. ja sam nie tuninguje - poprostu 80-tka już była i teraz musze sie do niej dostosować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.