Skocz do zawartości

KLR 250 '89r.


matez
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w wyczyszczonym gaźniku bez względu na markę ustawiamy śrubę składu mieszanki na 1.5 obrotu i uruchamiamy silnik następnie obniżamy obroty tak aby silnik nie gasł i śrubą składu kręcimy w lewo lub prawo do uzyskania najwyższych obrotów. Ponownie obniżamy przepustnicę i ponownie ustawiamy na składzie max obroty i tak kilka razy. Jak już więcej się nie da wzbogacamy mieszankę o 1/4 obrotu i koniec.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...