pazoo Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 witam mam problem ze zlozeniem rozrzadu w 525.chodzi o ustawienie znakow!! co i jak i gdzie .odnalazlem tylo jeden znak na kole na walku rozrzadu .ale za cholere niemoge go z niczym zgrac .zato na dolnej zebatce niema nic!!pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 no nie wiem czy znak powinien być na zębatce.. mi się wydaje, że raczej oznaczenia są na kole zamchowym, no chyba ze nie w każdym bzyku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 a masz manuala ? czy tak na oko to robisz ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Znaki sa na kole zamachowym,czyli tym z magnesami ale radzę skorzystać z manuala,bo przesuniesz łańcuch o jeden ząb i niby wszystko bedzie dobrze ,moto odpali,ale tylko niby.Wrzeczywistośći nie będzie pełnej mocy no i zawory dostaja po dupie jak i cały silnik.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazoo Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 dzieki za chec pomocy .juz wiem jak to dokladnie zrobic wiec sie z wami podziele informacja .a wiec tak!ktm 525 czy podobny niema zadnych znakow na wale czy kole zamachowym.tylko na gornej zebatce sa dwie kropki .ustawiamy je w poziomie do plszczyzny glowicy .krzywki powinny patrzec w dol lob w gore ze wzgledu na jeden cylinder niema to znaczenia.kropki zawsze bedom w poziomie.nastepnie ustawiamy tlok w gornym martwym punkcie .dla pewnosci mozemy go zblokowac specjalna srubo ktura znajduje sie z przodu silnika .sruba typu imbus .pod nia znajduje sie gruba podkladka,odkrecamuy srube wyciagamy podkladke ,ustawiamy tlok w gmp wkrecamy srube bez podkladki ,i mamy pewnosc ze wal znajduje sie w odpowiednim polozeniu.zakladamy lancuch .zkowamy!!! wykrecamy srube !!!!!!!wkrecamy z podkladka .wykonyjemy kontrolny obrot walu by sie upewnic czy wszystko jest ok .powodzenia :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.