Whiplash666 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Fakt, Aprilia to Aprilia :icon_mrgreen: ponoc czasem uszczelka pod tym cylinderkim lubi przeciekac tak jak u mnie :P ale chyba znalazlem sposob na czerniejacy plyn :P jak poskutkuje to opublikuje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 tak jak u mnie :P ale chyba znalazlem sposob na czerniejacy plyn :P jak poskutkuje to opublikuje :biggrin: Jakos dopoki dziala i nie cieknie, to czarny plyn mi nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczor88 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Jakos dopoki dziala i nie cieknie, to czarny plyn mi nie przeszkadza. u mnie tez czarny i nie wiem co jest...ale mi to nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ktos sie orientuje czy ten wysprzeglik jest rozbieralny ??? http://www.mpl-tuningparts.de/ebay/bilddat...8-01-02-g-x.jpg (zdiecie jest bardzo duze nalezy pomniejszyc w przegladarce ) bo nie moge nigdzie znalesc a chcialbym ustrojstwo wyczyscic w srodku z syfu przed poskladaniem z nowym patentem na czerniejacy plyn :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Krotko mowiac nie mam pojecia. Z ciekawosci, coz Cie tak ten ciemny plyn boli? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) Krotko mowiac nie mam pojecia. Z ciekawosci, coz Cie tak ten ciemny plyn boli? :D nie boli wku**** :biggrin: , poprostu zmieniam pompe na radialna i przewod w oplocie to chcialbym miec wszystko czysciutkie a wlasnei pytanie do Ciebie dyzio jak robiles z dodatkowym ladowaniem, to przy kostce sa 4 kable 2x"+" i 2x"masa" , zwierales te kable w jeden i ciagnoles do aku, czy ciagnoles do aku tylko jednego plusa i jedna mase ?? a tych drugich nie ruszales ?? Edytowane 15 Lutego 2010 przez Whiplash666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Jesli dobrze pamietam, to zrobilem tak jak jest tutaj: http://www.apriliaforum.com/forums/attachm...22&d=1204117563 A biala kostke wywalilem i zlutowalem wszystko na stale. Jak juz tam jestes to rozbierz brazowa kostke i przylutul kabelki do konektorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Jesli dobrze pamietam, to zrobilem tak jak jest tutaj: http://www.apriliaforum.com/forums/attachm...22&d=1204117563 A biala kostke wywalilem i zlutowalem wszystko na stale. Jak juz tam jestes to rozbierz brazowa kostke i przylutul kabelki do konektorow. a ja dalem 2 bezpieczniki :) ale to nic :) zawsze to lepiej :) a co do przelutowania konektorow to wlasnie sie tym bede zajmowal, i wogole cala instalacja bo troche posniedzaila jest :( a wszelkie plastiki mam sciagniete bo ida do malowania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 A co to za projekt? Licze na fotki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) temat jest na apriliaforum.com.pl :) w dzaile motocykle i sl1000 :) tam trza zagladac :) fotki beda nawet juz sa :) Edytowane 16 Lutego 2010 przez Whiplash666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niga88 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Projekt jest naprawdę bardzo ciekawy, sam nie mogę się doczekać efektu końcowego:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Ja tam mam dosc projektow, zrobilem poprzedni, sliczne bylo, to sie rozjeb@lem :banghead: Jaki masz zalozony slave cylinder? Czuc roznice w porownaniu do zwyklego? Apie zbliza sie roczek i pomyslalem, zeby kupic jej prezent - cylinderek MPL i linke w oplocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja tam mam dosc projektow, zrobilem poprzedni, sliczne bylo, to sie rozjeb@lem :banghead: Jaki masz zalozony slave cylinder? Czuc roznice w porownaniu do zwyklego? Apie zbliza sie roczek i pomyslalem, zeby kupic jej prezent - cylinderek MPL i linke w oplocie. cylinder mam jak wrzycalem wyzej :) w prownaniu do orginalu czuc roznice, zwlaszcza ze mam zalozone sportowe dosciski tarcz :icon_mrgreen: wczesniej nie moglem sprzegla nacisnac :) teraz chodzi o polowe lepiej, ale jeszcze nie zalozylem oplotu i radialnej pompy bo mi manetka od ssania pokomplikowala sprawe :( (orginalnei ejest przykrecona do mocowania pompy) radialna czegos takiego nie ma :( ale mysle ze jak zaloze radialna top bedzie mozna dwomam paluchami sprzeglo obslugiwac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falconiforme Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) ktos sie orientuje czy ten wysprzeglik jest rozbieralny ??? http://www.mpl-tuningparts.de/ebay/bilddat...8-01-02-g-x.jpg (zdiecie jest bardzo duze nalezy pomniejszyc w przegladarce ) bo nie moge nigdzie znalesc a chcialbym ustrojstwo wyczyscic w srodku z syfu przed poskladaniem z nowym patentem na czerniejacy plyn Jest rozbieralny. Ale potrzeba klucza do tych dziórek i chyba odpowiedniego o-rungu jeśli chcesz wymienić gumki w środku. MPL życzy sobei by u nich to serwisować. W sumie się im nie dziwię jeśli chcą mieć pewność że nikt nie będzie krzyczał że MPL to gówno, gdy a potem się okaże że sam se naprawiał i spartolił. Link jak to się robi:http://apriliaperformance.myfastforum.org/archive/mpl-clutch-slave-cylinder__o_t__t_5401.html Edytowane 21 Lutego 2012 przez falconiforme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 to ja się dołączę do tematu sprzęgła. w sierpniu 2011 wymieniłem sprzęgło (tarcze, sprężyny). po jakimś czasie zauważyłem na 5 i 6 biegu przy wysokich obrotach (v > 200 km/h) sprzęgło ślizgało. czy to wina wysprzęglnika? płyn wymieniałem latem, oczywiście jest już czarny, jego poziom jest ok (nie za dużo). druga sprawa...czy radialna pompa cham. z dukata 999 przypasi do Tołdiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.