Venom Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 mam pytanie do użytkowników kawasaki i innych zorientowanych .Nie przepadam za kawami jednak z uwagi na pewną atrakcyjną okazję prawdopodobnie nabęde Zx6-R z 2001 roku . Taką z dwoma oczami itd .Pytanie brzmi, jaka jest różnica pomiędzy tym modelem a modelem poprzednim ?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 z tego co pamietam przedwszystkim wieksza moc o 5km, poza zmianami owiewek i lampy inne zegaryi drobne zmiany w przednim zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Model 2000-2001 jest lżejszy o jakieś 5 kg, ma ciut więcej mocy (chyba ze 3 konie różnicy), inny wahacz i ponoć wzmocnioną ramę oraz kierownicę mocowaną pod górną półką. Nie licząc kilku dodatkowych różnic typowo konstrukcyjnych czy kosmetycznych, reszta jest bardzo zbliżona do modelu 98-99, a w zasadzie taka sama. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Model 2000-2001 jest lżejszy o jakieś 5 kg, ma ciut więcej mocy (chyba ze 3 konie różnicy), inny wahacz i ponoć wzmocnioną ramę oraz kierownicę mocowaną pod górną półką. Nie licząc kilku dodatkowych różnic typowo konstrukcyjnych czy kosmetycznych, reszta jest bardzo zbliżona do modelu 98-99, a w zasadzie taka sama.ok, dzieki za info .Jak tylko sprzęt będzie w Polsce to to oblukam. Jak to oddaje moc? Ma troche dołu czy trzeba łoić po obrotach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Dół i środek, jak na 600-tkę, jest całkiem żwawy (nieco mocniejszy niż w R6, sporo lepszy niż w gaźnikowych gixxerach), ale i tak najlepsza zabawa zaczyna się od 10 krpm :rolleyes: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ale slyszalem ze zx6r roczniki w okolicach byly duzo slabsze konstrukcyjnie od konkurencji. dopiero wejscie 636 sporo zmienilo. mialem gdzies artykul porownawczy szejsetek rocznika 2001 z UK Fastbikes... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 YO, Fat dokładnie opisał zmiany, przy zakupie uwazaj na ramy- chociaz nigdy nie spotkalem sie zeby od normalego uzytkowania pekła ale ludzie tak gadaja, napinacz łancusza, 98-99 lubia sie grzac jak ci katamarany zablokuja droge i musisz chwile postac w korku - jezeli zgasnie trzeba troszke odczekac i jest ok, poza tym sprzet godny uwagi. Poprzednikowi, mi i nowemu wlascicielowi kawy jezdzi sie bardzo dobrze na tym, modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ale slyszalem ze zx6r roczniki w okolicach byly duzo slabsze konstrukcyjnie od konkurencji. dopiero wejscie 636 sporo zmienilo. mialem gdzies artykul porownawczy szejsetek rocznika 2001 z UK Fastbikes...Zależy co przez to rozumieć. W 2001 faktycznie chyba wszystkie sportowe 600 miały już np. wtrysk, podczas gdy Kawa nadal gaźniki i kranik, były bardziej radykalne, więc pod względem typowo konstrukcyjnym to może i owszem Kawa odstawała. Szóstka nadal jednak potrafiła pazurek pokazać (w końcu bodaj właśnie w 2001 Andrew Pitt zdobył na tym modelu mistrzostwo), więc... Ale skana tego artykułu i tak możesz przesłać :P P.S. Napinacz łańcuszka rozrządu to wyłącznie w modelu 98-99, w 00-02 już poprawiony. A na oporne odpalanie na gorącym silniku pomaga wymiana akumulatora na nowy :-) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Fat, wiesz jak jest z tymi porownaniami. wersja cywilna moze byc w porownaniu do konkurencji chu*owa w dym i jednoczesnie stanowic super baze do tuningu. najlepszym przypadkiem jest honda 600(sprzed '07) i 1000rr, ktore w wersjach cywilnych nie dosc ze kosztuja najwiecej to jeszcze maja najslabsze osiagi w swoich kategoriach. jednoczesnie sa tak podatne na tuning ze w WSS 2/3 zawodnikow jezdzilo w zeszlym roku na 600rr, a w BritishSuperSport w zeszlym roku na 36 zawodnikow 24 startowalo na tym wlasnie motocyklu.inna sprawa ze taka zdlubana szejseta kosztuje jakies 150kpln/sztuka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 yep,dzięki za info .Przynam ze ZX6n w normalnych warunkach w ogóle nie biore pod uwage.Tu chodzi o cash bo ta 6 ma być w dobrej cenie .Preferuje raczej coś z Suzuki lub Yamahy no ale akurat po wyzbyciu się SRADA ta Zx6 jest do wzięcia.Jutro,pojutrze bedzie w kraju .Z ocena ramy itd pradze sobie bo siedze w tym ze 20 lat .Co do ram.Nie wiem jak w tym modelu ale u nas na ileś tam Zx6 100% miał z tym kłopot .Były to rózne roczniki ale raczej do 1999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.