Skocz do zawartości

Niezawodne i tanie w utrzymaniu hard enduro ??


Rekomendowane odpowiedzi

to sie dopiero okaze wkoncu to nowosc i niewiele wiadomo na temat KLX-a - nie da sie ukryc ze silnik od KX jest bardziej wymagajacy obslugowo od DRZ.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

powtórzę się jeszcze raz, ja bym wybierał między ktm exc400 a drz400E

http://www.bikepics.com/pictures/929676/ - temat

http://www.bikepics.com/pictures/929678/

http://www.bikepics.com/pictures/929680/

http://www.bikepics.com/pictures/929683/ - porównanie

http://www.bikepics.com/pictures/929675/ - źródło

Test robili ludzie których znam (przynajmneij połowe) i wpełni sie z tym zgadzam :banghead:

o zywotnosci co prawda nie ma ani słowa (no wiadomo ze silnik DRZ napewno jest trwalszy) :biggrin: ale to tak w kwesti zawiechy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że bodajże w drz po 2002 albo po 2004 totalnie zmodyfikowali zawias , różnica w jeździe między rocznikiem 04 a 07 jest wyczuwalna , (04 nie chce skręcać)

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że bodajże po 2002 albo po 2004 totalnie zmodyfikowali zawias , różnica w jeździe między rocznikiem 04 a 07 jest wyczuwalna , (04 nie chce skręcać)

ale o jakiej marce mówisz??

W KTM raczej wszyscy chwalą sobie nowe WP o większej srednicy lag ktore weszło w SX od 2002 a EXC od 2003r.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waga ok 150 -160 na gotowo , latac sie da jak kazdym innym wszystko zalezy od kierowcy, zawieszenie tylnie ok , przednie srednie bez regulacji. W ogole te sprzety sa dosc szerokie , lepiej wypada tu 620 ale jest drozsza , co do silnika to nie wiem jak bardzo sie rozni od 620 , jesli bardzo to z czesciami uzywanymi bedzie klopot. Zagadaj do Jarka.S http://forum.motocyklistow.pl/jarek-s-m12157.html ma takiego kata i jest obeznany w tych sprzetach.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Panowie :lalag:,

 

Nie żebym chciała tu uprawiać autoreklamę :clap: , ale jeśli ma być na prawdę niezawodny i,

po przerobieniu gara, mieć jeszcze większy wypierdziel( do 45 hp, podobno, nie sprawdzone osobiście)

to polecam Hondę XR 400R.

U nas mało popularna, może dlatego, że na nową nie stać wielu osób a za granicą po prostu się nimi jeździ a nie sprzedaje :clap:

Waga: sucha 116 kg.

400ccm wydaje się być nawet ciut wyższa od 650 ccm. ale spoko można obniżyć.

 

Dla zainteresowanego link to forum, niestety w jęz. angielskim. http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/z-26.html

 

Kilka informacji: http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_400_r_2002.php

 

Niezawodne - JEST.

Tanie w utrzymaniu - hmm, nic się nie psuje, humor może popsuć jedynie wymiana oleju co 1000 km.

 

No i ceny:

http://www.mobile.de/SIDfbUlT7VybzSF0ob.SG...=0&doSearch.y=0

 

http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/List.aspx

 

W sezonie ceny strasznie rosną w górę nawet o tys. EUR.

 

Chyba dobrze trafiłam w przedział cenowy...

 

 

 

VOILA' :lalag:

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Oriana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z szanowną przedmówczynią.

Xr 400 jest niezawodna i tania w utrzymaniu - pod warunkiem utrzymania odpowiedniego poziomu oleju, regularnych jego zmian (ok. 1500 km) i niezatarcia silnika np przez przegrzanie (bo Xr jest chlodzona powietrzem), ale nie zdarza sie to czesto, bo fabrycznie ma ok 35 KM, czyli nie jest wysilona.

 

Jako enduro spisuje sie idealnie. Mowia o niej zlosliwie "wół roboczy" i jest to prawda. Bo troche ciezsza od np. WR-ki, ale niezawodniejsza i nie wymagajaca tak czestego serwisowania (olej, zawory, rozrzad, tłok, olej w lagach itd).

 

Wiem co pisze, bo mialem i jezdzilem. Dlatego szczerze polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, Dyziek !

 

Nie zapomnij dodać, że ma chłodnicę oleju, więc jest dużo lepiej zabezpieczona przed przegrzaniem niż cała reszta wiatrołapów.

 

A serwisówka podaje : zmieniać olej co 1000 km, ale jak ktoś nie katuje to te 300 km może pewnie dojeździć.

 

Z "wołka roboczego" można zrobić niezłego sponiewieracza, tyle tylko, że to obniża żywotność silnika.

Ale podobno wrażenia są niezłe :biggrin:

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, Dyziek !

 

Nie zapomnij dodać, że ma chłodnicę oleju, więc jest dużo lepiej zabezpieczona przed przegrzaniem niż cała reszta wiatrołapów.

 

A serwisówka podaje : zmieniać olej co 1000 km, ale jak ktoś nie katuje to te 300 km może pewnie dojeździć.

 

Z "wołka roboczego" można zrobić niezłego sponiewieracza, tyle tylko, że to obniża żywotność silnika.

Ale podobno wrażenia są niezłe :biggrin:

 

Pozdrawiam.

 

 

Dzieki za przypomnienie!

Potwierdzam: ma chlodnice oleju, ktora oprocz swojej funkcji zwraca uwage innych motocylkistow. Wiec jest czym zaszpanowac :biggrin:

Moj manual (wydawnictwo Haynes) mowil o zmianach oleju co 1500 - 3000 km w zaleznosci od tego jak i gdzie sie jezdzi.

Ale zagadzam sie, ze im czesciej tym lepiej!

 

Co do "wółka roboczego", to mi w mojej XR 400 (ktora, zostala tylko oddlawiona na wydechu, a poza tym byla zupelnie fabryczna) nigdy mocy nie brakowalo.

 

czolem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no racja, mocy jej nie brakuje, ale jak się czyta co robią chłopaki w stanach to :flesje:

Średnia XR'ka konkuruje w zawodach z dużo nowszymi konstrukcjami i nieźle się sprawdza.

 

... ale o co chodzi z tym szpanem to pojęcia nie mam.

 

Mam nadzieję, że nie odeszliśmy zbyt daleko od tematu :biggrin:

 

Haynes wydaje manuale dla użytkowników, ja mam service manuala dla mechaniorów, i tam podają 1000 km.

 

:cool:

 

Z ostatniej chwili:

 

No nie może być. Są nawet dwie na allegro.

Ta zarejestrowana to niezła sztuka i całkiem fajna okazja.

Nawet taka jak moja :biggrin:

http://www.allegro.pl/search.php?string=honda+xr+400

 

Pozdrawiam :flesje:

Edytowane przez Oriana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...