Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 to sie dopiero okaze wkoncu to nowosc i niewiele wiadomo na temat KLX-a - nie da sie ukryc ze silnik od KX jest bardziej wymagajacy obslugowo od DRZ. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 powtórzę się jeszcze raz, ja bym wybierał między ktm exc400 a drz400Ehttp://www.bikepics.com/pictures/929676/ - temathttp://www.bikepics.com/pictures/929678/http://www.bikepics.com/pictures/929680/http://www.bikepics.com/pictures/929683/ - porównaniehttp://www.bikepics.com/pictures/929675/ - źródłoTest robili ludzie których znam (przynajmneij połowe) i wpełni sie z tym zgadzam :banghead:o zywotnosci co prawda nie ma ani słowa (no wiadomo ze silnik DRZ napewno jest trwalszy) :biggrin: ale to tak w kwesti zawiechy itp. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) tylko że bodajże w drz po 2002 albo po 2004 totalnie zmodyfikowali zawias , różnica w jeździe między rocznikiem 04 a 07 jest wyczuwalna , (04 nie chce skręcać) Edytowane 13 Czerwca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 (edytowane) tylko że bodajże po 2002 albo po 2004 totalnie zmodyfikowali zawias , różnica w jeździe między rocznikiem 04 a 07 jest wyczuwalna , (04 nie chce skręcać)ale o jakiej marce mówisz??W KTM raczej wszyscy chwalą sobie nowe WP o większej srednicy lag ktore weszło w SX od 2002 a EXC od 2003r. Edytowane 13 Czerwca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Chyba zeszliście z tematu... kolega mówi o motocyklu do 11 TPLN... a wy jakieś roczniki 2003, czy o nowościach jak Nitomen :( Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiszak Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Witam.Co możecie powiedzieć o KTM LC4 600, jak się to sprawuje w ciężkim terenie? Ile waży taki sprzęt? Mam zamiar sprowadzić taki z Osterreich. Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 (edytowane) waga ok 150 -160 na gotowo , latac sie da jak kazdym innym wszystko zalezy od kierowcy, zawieszenie tylnie ok , przednie srednie bez regulacji. W ogole te sprzety sa dosc szerokie , lepiej wypada tu 620 ale jest drozsza , co do silnika to nie wiem jak bardzo sie rozni od 620 , jesli bardzo to z czesciami uzywanymi bedzie klopot. Zagadaj do Jarka.S http://forum.motocyklistow.pl/jarek-s-m12157.html ma takiego kata i jest obeznany w tych sprzetach. Edytowane 14 Czerwca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiszak Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 A co powiecie o KTM ER 600 LC4.Co to za model ER ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 (edytowane) Dzień dobry Panowie :lalag:, Nie żebym chciała tu uprawiać autoreklamę :clap: , ale jeśli ma być na prawdę niezawodny i, po przerobieniu gara, mieć jeszcze większy wypierdziel( do 45 hp, podobno, nie sprawdzone osobiście)to polecam Hondę XR 400R.U nas mało popularna, może dlatego, że na nową nie stać wielu osób a za granicą po prostu się nimi jeździ a nie sprzedaje :clap:Waga: sucha 116 kg.400ccm wydaje się być nawet ciut wyższa od 650 ccm. ale spoko można obniżyć. Dla zainteresowanego link to forum, niestety w jęz. angielskim. http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/z-26.html Kilka informacji: http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_400_r_2002.php Niezawodne - JEST.Tanie w utrzymaniu - hmm, nic się nie psuje, humor może popsuć jedynie wymiana oleju co 1000 km. No i ceny: http://www.mobile.de/SIDfbUlT7VybzSF0ob.SG...=0&doSearch.y=0 http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/List.aspx W sezonie ceny strasznie rosną w górę nawet o tys. EUR. Chyba dobrze trafiłam w przedział cenowy... VOILA' :lalag: Pozdrawiam. Edytowane 21 Czerwca 2007 przez Oriana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyjas Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgadzam sie z szanowną przedmówczynią.Xr 400 jest niezawodna i tania w utrzymaniu - pod warunkiem utrzymania odpowiedniego poziomu oleju, regularnych jego zmian (ok. 1500 km) i niezatarcia silnika np przez przegrzanie (bo Xr jest chlodzona powietrzem), ale nie zdarza sie to czesto, bo fabrycznie ma ok 35 KM, czyli nie jest wysilona. Jako enduro spisuje sie idealnie. Mowia o niej zlosliwie "wół roboczy" i jest to prawda. Bo troche ciezsza od np. WR-ki, ale niezawodniejsza i nie wymagajaca tak czestego serwisowania (olej, zawory, rozrzad, tłok, olej w lagach itd). Wiem co pisze, bo mialem i jezdzilem. Dlatego szczerze polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 No, Dyziek ! Nie zapomnij dodać, że ma chłodnicę oleju, więc jest dużo lepiej zabezpieczona przed przegrzaniem niż cała reszta wiatrołapów. A serwisówka podaje : zmieniać olej co 1000 km, ale jak ktoś nie katuje to te 300 km może pewnie dojeździć. Z "wołka roboczego" można zrobić niezłego sponiewieracza, tyle tylko, że to obniża żywotność silnika.Ale podobno wrażenia są niezłe :biggrin: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyjas Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 No, Dyziek ! Nie zapomnij dodać, że ma chłodnicę oleju, więc jest dużo lepiej zabezpieczona przed przegrzaniem niż cała reszta wiatrołapów. A serwisówka podaje : zmieniać olej co 1000 km, ale jak ktoś nie katuje to te 300 km może pewnie dojeździć. Z "wołka roboczego" można zrobić niezłego sponiewieracza, tyle tylko, że to obniża żywotność silnika.Ale podobno wrażenia są niezłe :biggrin: Pozdrawiam. Dzieki za przypomnienie!Potwierdzam: ma chlodnice oleju, ktora oprocz swojej funkcji zwraca uwage innych motocylkistow. Wiec jest czym zaszpanowac :biggrin:Moj manual (wydawnictwo Haynes) mowil o zmianach oleju co 1500 - 3000 km w zaleznosci od tego jak i gdzie sie jezdzi.Ale zagadzam sie, ze im czesciej tym lepiej! Co do "wółka roboczego", to mi w mojej XR 400 (ktora, zostala tylko oddlawiona na wydechu, a poza tym byla zupelnie fabryczna) nigdy mocy nie brakowalo. czolem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 (edytowane) Nie no racja, mocy jej nie brakuje, ale jak się czyta co robią chłopaki w stanach to :flesje: Średnia XR'ka konkuruje w zawodach z dużo nowszymi konstrukcjami i nieźle się sprawdza. ... ale o co chodzi z tym szpanem to pojęcia nie mam. Mam nadzieję, że nie odeszliśmy zbyt daleko od tematu :biggrin: Haynes wydaje manuale dla użytkowników, ja mam service manuala dla mechaniorów, i tam podają 1000 km. :cool: Z ostatniej chwili: No nie może być. Są nawet dwie na allegro.Ta zarejestrowana to niezła sztuka i całkiem fajna okazja. Nawet taka jak moja :biggrin: http://www.allegro.pl/search.php?string=honda+xr+400 Pozdrawiam :flesje: Edytowane 21 Czerwca 2007 przez Oriana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morf Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Witam Ja polecam EXC 450 :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriana Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Miało być niezawodne i tanie w utrzymaniu :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.