witson Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Tak jak w temacie, jakie propozycje macie na niezawodne i tanie w utrzymaniu hard enduro, coś o dobrym zawieszeniu, lekkie i z nie wysilonym silnikiem? Motorki typu Yamaha Wr odpadają, zastanawiam sie nad DRZ 400, EXC w 2T, może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje na coś czym można długo śmigać i dobrze sie przy tym bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Tak jak w temacie, jakie propozycje macie na niezawodne i tanie w utrzymaniu hard enduro, coś o dobrym zawieszeniu, lekkie i z nie wysilonym silnikiem? Motorki typu Yamaha Wr odpadają, zastanawiam sie nad DRZ 400, EXC w 2T, może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje na coś czym można długo śmigać i dobrze sie przy tym bawić.jak ma być cos na czym bedize mozna długo polatać a zby miało potencjał to moze EXC 380 lub 300. Motocykl nie wymagający ciągłego kręcenia i mający olbrzymi moment obrotowy (mowa o 380). Ten egzemplaz napewno nie wymaga częstych remontów a z koleji prostotą silnika 2T bije na łeb wszystki 4T wymagające czestych regulacji zaworów i wymian oleju. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 DRZ 400 tylko w wersji e bo ma kickstarter no i pare jeszcze modyfikacji( jest jeszcze wersja s - bez kopa ). Silnik nie wysilony, zawieszenie oczywiscie takze nie takiej jak w wr/exc ale motor na prawde super, znajomy ma i sobie chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) Co do postu Gawrona - on chce tanie w utrzymaniu a taki kat 380 to mu pewnie zbiornik w 0,5h rozwali :) theNaturat - DRZ 400 E ma tylko elektryka, a S - kopke. Ponadto wersja E ma kolo 50 koni podczas gdy wersja S kolo 40. Qmpel ma DRZ 400 E i powiem szczerze ze moto zapieprza jak glupie :notworthy: Elektryczny starter to po prostu duze udogodnienie - jeszcze nigdy nie zawiodl i jest duzo wygodniejszy niz kopanie moto lezac bokiem na stromej gorce :icon_mrgreen: Polecam ten motocykl, tylko nie wiem czy by ci odpowiadalo zawieszenie. Dla mnie po DR jest bardzo dobre, jednak sadzac po twoim obecnym motorku bedzie duzo gorsze. POZDRO Edytowane 11 Czerwca 2007 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Kurcze szkoda że nie produkują czegoś co ma dobry zawiasik i silnik który troszke wytrzyma, mój Kat właśnie stoi w serwisie, remont 1800zł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 to moze lc4 jakies? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 A co sie stalo ze sie tak offtopowo spytam?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 A może taka Yamaha XT 600 albo XT 660. Może hard enduro to nie jest, ale za to bardzo oszczędna, bezawaryjna i uniwersalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 drz400E lub exc400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Znalazłem opiłki metalu w oleju, okazało się że wałek na którym są tryby ma luz i spadł z niego seger (czy jakoś tak) skrzynia go przemieliła i stąd opiłki w oleju, wymiana wałka, przy okazji wymiana łańcuszka rozrządu, komplet uszczelniajacy pompe wodną, komplet uszczelek silnika, dolny tylni PDS, zalanie nowych płynów i robocizna i za to wszystko 1800zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) A ja tak off top Witson kumpel ma 450EXC zmieniali my ostatnio olej odkrecamy śrube z dołu a nie nie taki mały jeż z opiłków metalu dość sporo tego było czy to normalne? Edytowane 11 Czerwca 2007 przez Pacian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Małe opiłki to norma w KTM, ale moje były duże więc nie chciałem tego lekceważyć, poza tym przez krzywy wałek sprzęgło przycierało o obudowe i w oleju było dużo malutenkich opiłków z obudowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Nie rozumie czemu piszesz ze norma wszystkie te sprzety sa klasowo podobne jakby co wymiane bylo tyle opilkow to silnika by za rok nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 DRZ 400 E ma tylko elektryka, a S - kopke. drz400e , s i sm ma tylko pstryczka elektryczka drz400 ma kopaje bez akumulatora i elektryczka teraz jakbym miał wybierać między exc250 2T a drz zdecydowanie wybrałbym drz, według mnie mocowo wypada dużo lepiej, zawias też wdaje mi się lepszy , nie dobija nawet przy 10-12m locie , a spalanie to już w ogóle , 5,5l :rolleyes: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Czytałem na forum KTMtalk.com że dużo osób sie spotyka z takimi problemami - tzn drobne opiłki w oleju, nawet w motorkach które wyjeżdzają prosto z salonu. Większość jeździ dalej i nie ma problemów z motorkami. Co jest tego przyczyną tego nie wiem ;) A ile waży taka DRZ ?? właśnie o coś takiego mi chodzi, żeby mozna było pojeździć od czasu do czasu poskakać na torze :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.