R.Y.B.A Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) Siema Nasz ostani filmik :smile: W lepszej jakosci http://rapidshare.com/files/36361474/DnW2.WMV.html wlasciwie to nie wiedzialem czy dac tu czy w humorze... Pozdrawiam Edytowane 11 Czerwca 2007 przez R.Y.B.A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 hehehe... filmik :wink: szacun :D pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wr0na Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 BOSSSKIEE!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 dobre dobre! hehRyba mam takie pytanko - z racji tego ze smigam podobnym gabarytowo enduro:)jak stawiasz na gume? jak sie uczyles? na siedzaco czy na stojąco? widzialem na filmiku ze na stojaco to z gazu robisz tak? prosciej jest w taki sposob? moja idzie z jedynki z gazu ale szybko koncza sie obroty i spadam. tak sie zastanawiam czy jak sobie stane nie bedzie lepiej wbić dwojeczki:O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 dobre dobre! hehRyba mam takie pytanko - z racji tego ze smigam podobnym gabarytowo enduro:)jak stawiasz na gume? jak sie uczyles? na siedzaco czy na stojąco? widzialem na filmiku ze na stojaco to z gazu robisz tak? prosciej jest w taki sposob? moja idzie z jedynki z gazu ale szybko koncza sie obroty i spadam. tak sie zastanawiam czy jak sobie stane nie bedzie lepiej wbić dwojeczki:O Nie polecam singla z suchą miską to takich tricków, a szczególnie Suzuki z silnikiem z serii DR 600-650. Ale to się już przekonasz, kiedy jak RYBA założysz temat o zepsutym silniku (zatarta głowica to była?) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 wiem wiem - dr miala problemy ze smarowaniem glowicy. tyle ze czasem kusi. z tego co mi wiadomo najlepsze do takich zabaw są xteki bo wlasnie maja sucha miske. cholera jak juz suzuki robiło dr 650 to moglo z sucha miską - dr 350 ma juz taki patent i mozna latać do woli na gumie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 wiem wiem - dr miala problemy ze smarowaniem glowicy. tyle ze czasem kusi. z tego co mi wiadomo najlepsze do takich zabaw są xteki bo wlasnie maja sucha miske. cholera jak juz suzuki robiło dr 650 to moglo z sucha miską - dr 350 ma juz taki patent i mozna latać do woli na gumie:) Bo te motocykle sie niestety nichuja nie nadaja w teren :icon_mrgreen: Dlatego ja jezdze po ulicy i uważam ze do tego nadaje sie idealnie :icon_biggrin: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni22222 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 niezle :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) dobre dobre! hehRyba mam takie pytanko - z racji tego ze smigam podobnym gabarytowo enduro:)jak stawiasz na gume? jak sie uczyles? na siedzaco czy na stojąco? widzialem na filmiku ze na stojaco to z gazu robisz tak? prosciej jest w taki sposob? moja idzie z jedynki z gazu ale szybko koncza sie obroty i spadam. tak sie zastanawiam czy jak sobie stane nie bedzie lepiej wbić dwojeczki:O Z jedynki z gazu sie wybijam, jako ze klekot klekocze :) sobie na niskich obrotach wbijam sie medzy szrpniecia i wtedy ciagne za kierownice. Z dwojki niestety nie idzie bo ma mocno szosowe przelozenia, jesli chce sie przejechac na 2 to musze przebic bieg, ale zrezygnowalem z tego bo rzadko mi ladnie wychodzilo a skrzynia po dupie dostaje Nie polecam singla z suchą miską to takich tricków, a szczególnie Suzuki z silnikiem z serii DR 600-650. Ale to się już przekonasz, kiedy jak RYBA założysz temat o zepsutym silniku (zatarta głowica to była?) Jaka glowica ? :D Urwal sie lancuszek balansowy, ale to nie ma nic wspolngego z jazda na kole(no moze troszke szybciej sie zuzywa).Ogolnie to leje sie troche wiecej oleju i jak nie smigasz po 5kilometrow na kole calymi dniami to da rade,enduro gorzej lub lepiej ale musza sobie dawac rade w przechylach !Na filmiku widac olej.... to z odmy wywala przy dluzszej jezdzie w pionie, Pozniej zakladalem buteleczke plastikowa po piwie z biedronki :) Pozdrawiam Edytowane 11 Czerwca 2007 przez R.Y.B.A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Witam Super filmiki. R.Y.B.A daj linka do ogłoszenia jak będziesz sprzedawał sprzęta, to się dopiero pośmiejemy. :biggrin: Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Pewiem wam ze to sie tak tylko wydaje ze klr-ka jest jakos szczegolnie mocno katowana, raczej nie dojzedzam nigdy do czerwonego pola, a ze czasem se chlapnie olejem ? to nic ! Za to jezdze na drogim i dobrym oleju, i dbam zeby motorek byl w miare utrzymany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adii Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 daje rade :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.