compucar Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Czy jest na forum jakis posiadacz tego moto? Ewentualnie ktos z doświadczeniem, kto miał okazję pojeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 sam bym chetnie posluchal, ale wydaje mi sie, ze motardy malo sa popularne wsrod uzytkownikow tego forum.. a szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 sam bym chetnie posluchal, ale wydaje mi sie, ze motardy malo sa popularne wsrod uzytkownikow tego forum.. a szkoda posiadam, ale krotko, 2 tys. dopiero nakrecilem. macie konkretne pytania, zadawajcie:). wczesniej jezdzilem: suzuki srad 750, kawa gpz 1100, ktm duke lc4 I. z tymi moge porownywac;). ogolnie: warto:D cieplySMC 690 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 mam xt600 i interesuje mnie po prostu, jak wyglada jazda tym singielkiem, ale po prostu o nieco mocniejszym :Dczy naprawde do 3-4 tysiecy obrotow nic sie nie dzieje poza szarpaniem lancuchem? jaka jest najwyzsza optymalna przelotowa predkosc?jak idzie na gume? z ktorego biegu i w jaki sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 mam xt600 i interesuje mnie po prostu, jak wyglada jazda tym singielkiem, ale po prostu o nieco mocniejszym :Dczy naprawde do 3-4 tysiecy obrotow nic sie nie dzieje poza szarpaniem lancuchem? jaka jest najwyzsza optymalna przelotowa predkosc?jak idzie na gume? z ktorego biegu i w jaki sposob? nic nie szarpie, przyspiesza ladnie od 2.5. optymalna? optymalnie jakies 120-130. ja jezdze w okolicach takich i jest ok. jak na gume nie wiem;) docieram i z 1-2 idzie, dalej nioe sprawdzalem jeszcze, ale to dkrzynia 6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Czy jest na forum jakis posiadacz tego moto? Ewentualnie ktos z doświadczeniem, kto miał okazję pojeździć? Czym wlasciwie jest model SMC 690? Jest jednoosobowy, ma mniejszy zbiornik i....? Silnik identyczny? Przelozenia takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ciepły, czemu przesiadka z Duke'a na SMC. czego brakowało/co przeszkadzało? Rozważam właśnie zakup 690 Duke III. Posiada go ktoś z nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Ztego co ja kojarze 690 w roczkiach 07 był problem uszczelkami pod głowicą wydmuchiwało je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Czy jest na forum jakis posiadacz tego moto? Jak doczekasz do wiosny, to możemy się umówić na wymianę doświadczeń :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: iiiiiha! :buttrock: Edytowane 7 Stycznia 2009 przez ucek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 (edytowane) Jak doczekasz do wiosny, to możemy się umówić na wymianę doświadczeń :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: iiiiiha! :buttrock: Wsadzamy Ucka na szosę. :smile: Co do 690SMR, super sprzęt czekałem na takie zestrojenie geometrii i silnika od 4 lat (wiedziłem, że pracują). Po odblokowaniu 2 i 3 biegu na złączce, wsadzeniu pustych i krótkich Leo, zmianie map zapłonu do pustych wydechów i wsadzeniu KN, niczego mi nie brakuje. Zmieniam jeszcze skok manetki gazu, jest za długi do wielu manewrów. No, i jeszcze oczywiście lampa od Duka. Ucek zrobi zdjęcia i pewnie opublikuje. Mamy już 6 sztuk wśród znajomych. Pozdrawiam. PS. Jeżeli kupujecie ten sprzęt i macie dylemat czy kupić SM czy SMR, to zapewniam, że warto dopłacić za rewelacyjną pompę radialną, felgi i opony. Edytowane 14 Stycznia 2009 przez konikkonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.