Paolo350 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Gumiś - czemu się tak rzucasz????? Zadałes pytanie, i za wszeklą cene próbujesz udowodnić, że każda odpowiedź na nie jest błędna. Zaufaj ludziom, którzy mówią, że tłoki od CC nie pasują do dolniaka (na 100% wiedzą co mówią). Poszkaj w wyszukiwarce na forum - temat tłoków do dolniaka już był poruszany kilkakrotnie; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Ja się nie rzucam jak to napisałeś, tylko chciałbym się dowiedzieć "dlaczego nie", albo "dlaczego tak".I nie staram się udowodnić, że odpowiedź na nie jest błędna tylko chciałbym wiedzieć dlaczego? I np. nie rozumiem dlaczego tłok od CC (który jak to Andrew powiedział nie ma płaszcza) może pracować w CC, a ni może w Kaśce?A odpowiedzi "po pierwsze primo porownaj sobie tlok z 126p i cc700" to chyba sam przyzanasz nawet nie warto komentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Gumis skoro nie wierzysz ludziom, ktorzy twierdza, ze tloki od cc sie nie nadaja to kupuj i zakladaj a nastepnie podziel sie z nami swim doswiadczeniem... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styks83 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 myślę że najbardziej sprawdzonym sposobem som tłoki od poloneza 1600.ja teraz remontowałem piec bratu on ma na malucha tłoki,pracuje to ładnie równo,ale pod wózek nie jest to najlepsze rozwiązanie.chyba że pod jazdę z wozem turystycznie :icon_mrgreen: bo pod teren troszkę jest na maluchu za słabe,i bardziej się grzeje,ale zawsze wybór pozostaje dla ciebie,jeden chwali sobie drugi krytykuje . ja spotkałem się z taką opiniom i miałem okazje zobaczyć taki motorek w akcji.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 myślę że najbardziej sprawdzonym sposobem som tłoki od poloneza 1600.ja teraz remontowałem piec bratu on ma na malucha tłoki,pracuje to ładnie równo,ale pod wózek nie jest to najlepsze rozwiązanie.chyba że pod jazdę z wozem turystycznie :icon_mrgreen: bo pod teren troszkę jest na maluchu za słabe,i bardziej się grzeje,ale zawsze wybór pozostaje dla ciebie,jeden chwali sobie drugi krytykuje . ja spotkałem się z taką opiniom i miałem okazje zobaczyć taki motorek w akcji.pozdrawiamSłyszałem o tłoka od Poloneza, ale sceptycy twierdzą, że są za ciężkie i dlatego właśnie pytałem o tłoki od CC700. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raskolnikow Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Ave. chcialem sie przywitac, jestem tu nowy i pewnie czesto bede czerpal ze skarbnicy wiedzy jaka jest forum, mechaniki motocyklowej dopiero sie ucze ale jesli chodzi o autka to moge powiedziec ze tloki z cc 700 sa zrobione z jakoscioweo dobrego materialu, wlosi a raczej fsm nie zalowalo dobrych materialow, problem moze polegac na tym ze sa przystosowane do pracy w silniku chlodzonym ciecza gdzie temperatura nie powinna przekraczac 100 stopni, wlasnie mam na warsztacie silnik kolesia ktory o tym nie wiedzial i mu tloki stanely na pierscionkach, oczywiscie pomijam juz fakt ze pierscionki trza zminiec zarowno w tlokach poldka jak i cc na takie ktore wytrzymaja prace przy wyzszych temperaturach. sorki za przydlugi wywod mam nadzieje ze wnioslem cos do dyskusji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Odnoscie tego z jakiego silnika pochodza tloki z cc to przeciez polonez jest rowniez chlodzony ciecza a pasuja, wiec to nie az tak bardzo sie o system chlodzenia rozchodzi, choc wiadomo, ze najlepiej miec tloki od silnika chlodzonego powietrzem, ze wzgledu na wieksza odpornosc takich tlokow na temperatury. Najwazniejsze jest wg. mnie wysokosc otworu sworznia od denka tloka, srednica tloka, ksztalt denka tloka, jego masa jak rowniez dobrze byloby gdyby mial offset zblizony do oryginalu... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Ave. chcialem sie przywitac, jestem tu nowy i pewnie czesto bede czerpal ze skarbnicy wiedzy jaka jest forum, mechaniki motocyklowej dopiero sie ucze ale jesli chodzi o autka to moge powiedziec ze tloki z cc 700 sa zrobione z jakoscioweo dobrego materialu, wlosi a raczej fsm nie zalowalo dobrych materialow, problem moze polegac na tym ze sa przystosowane do pracy w silniku chlodzonym ciecza gdzie temperatura nie powinna przekraczac 100 stopni, wlasnie mam na warsztacie silnik kolesia ktory o tym nie wiedzial i mu tloki stanely na pierscionkach, oczywiscie pomijam juz fakt ze pierscionki trza zminiec zarowno w tlokach poldka jak i cc na takie ktore wytrzymaja prace przy wyzszych temperaturach. sorki za przydlugi wywod mam nadzieje ze wnioslem cos do dyskusji no witam kolejnego psiadacza ruskiego sprzeta :biggrin: ciekawe to co piszesz o tych tlokach i pierscionkach do poldka napisz jakie to pierscionki na wyzsze temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Odnoscie tego z jakiego silnika pochodza tloki z cc to przeciez polonez jest rowniez chlodzony ciecza a pasuja, wiec to nie az tak bardzo sie o system chlodzenia rozchodzi, choc wiadomo, ze najlepiej miec tloki od silnika chlodzonego powietrzem, ze wzgledu na wieksza odpornosc takich tlokow na temperatury. Najwazniejsze jest wg. mnie wysokosc otworu sworznia od denka tloka, srednica tloka, ksztalt denka tloka, jego masa jak rowniez dobrze byloby gdyby mial offset zblizony do oryginalu... :biggrin:No i MOC zwróciłeś uwagę na chyba najistotniejsze rzeczy. Co do offsetu no to trudno będzie chyba znaleźć we współczesnej produkcji tłoki z offsetem równym 0, więc jeśli jest to dobrze.A czy nie uważacie, że z tą odpornością tłoków maluchowskich na wyższe temperatury to taki mit? Przecież tłoki do malucha, poloneza i CC są odlewane z tego samego stopu AK12.I jeszcze jedno pytanie, czy polonez 1600 też przy sworzniach "wkładki" z innego metalu zapobiegające nadmiernemu rozszerzaniu się tłoka w tym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raskolnikow Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Mechanika pałam sie raczej w ramach hobby ale logicznie myslac silnik ruska rozgrzewa sie ponad 100-110 stopni, silnik chlodzony powietrzem czesto nagrzewa sie do temperatury kiedy zaczynaja dzwonic zawory ( tak kiedys mielismy w maluszku) moje wypowiedzi biora sie glownie z doswiadczenia(ktorego wciaz mi za mało) :biggrin: jesli chodzi o szczeguły to juz rozmowa z moim tata ktory jest tokazem i lepiej sie zna na wlasciwosci materiałow. bolsze spasiba za slowianskie powitanie w gronie niepoprawnych rusofilow :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 bolsze spasiba za slowianskie powitanie w gronie niepoprawnych rusofilow :smile: heheh czasem tu tak jest, raz wesolo a raz nerwowo :biggrin: wazne by dojsc sedna sprawy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 heheh czasem tu tak jest, raz wesolo a raz nerwowo :icon_biggrin: wazne by dojsc sedna sprawy :lalag:No i chyba zaczynamy dochodzić :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 ..a czesto ktos musi trzeci interweniowac :Dmnie rowniez te pierscienie zainteresowaly.. przymiezam sie do szlifu na tloki polonezowskie i kazda wiedza (oczywiscie potwierdzona, sprawdzona, polecana) to kolejna eliminacja bledu. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 No i MOC zwróciłeś uwagę na chyba najistotniejsze rzeczy. Co do offsetu no to trudno będzie chyba znaleźć we współczesnej produkcji tłoki z offsetem równym 0, więc jeśli jest to dobrze.A czy nie uważacie, że z tą odpornością tłoków maluchowskich na wyższe temperatury to taki mit? Przecież tłoki do malucha, poloneza i CC są odlewane z tego samego stopu AK12.I jeszcze jedno pytanie, czy polonez 1600 też przy sworzniach "wkładki" z innego metalu zapobiegające nadmiernemu rozszerzaniu się tłoka w tym miejscu? Najprostszym sposobem bedzie nagrzanie wymienionych tlokow do jednakowej temperatury a nastepnie zmierzenie ich srednic jezeli wymiar zwiekszy sie w tych samym zakresie znaczy ze nie ma znaczenia rodzaj silnika, bo tloki wykonane sa z tego samego materialu, a jakiego tego niestety juz nie wiem... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) Nie wiem jak z tłokiem od 1600, ale od 1500 na 100% ma wkładki przy sworzniu i wyczuwalnie jest cięższy od oryginału. Offset jest widoczny gołym okiem. Co ciekawe, mój tłok posiada wypukłe denko... Edytowane 11 Czerwca 2007 przez gobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.