Artur_125 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Jako że każdy użytkownik forum kupując nowy motocykl musi się poradzić reszty, tak i zakładam ten temat. Biorę pod uwagą kilka modeli, EXC 200, EXC 250, WR 250, WR 400, Huska WR 250Zasadnicza sprawa to 2T czy 4T ? Nie miałem nigdy do czynienia z 4T dlatego też nie wiem czego się można spodziewać. Dodam jeszcze, że preferuje agresywny styl jazdy, dlatego chce rasowe HE, które będę eksploatował w ciężkim terenie. Kwota na motocykl, góra 10 000 zł. Każde najmniejsze info na temat w/w modeli jest dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuje za opinie i porady. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 do 10 koła lepiej 2t skoro ma być hard Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Mam podobną sytuację, ja celuję w WR400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Na Twoim miejscu celowalbym w 4T jakies,chociazby wr400. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) Na Twoim miejscu celowalbym w 4T jakies,chociazby wr400.Masz EXC 125 a polecasz 4T ?Mógł byś coś napisać o swoim motocyklu, bo taki model tez jest brany pod uwagę. Zdaje się ze ma on 41 KM, a jak z żywotnością silnika? do 10 koła lepiej 2t skoro ma być hardMa być bardzo Hard i ma być wytrzymały na bezlitosne traktowanie! :) Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Wlasnie dlatego,ze jezdze Exc 125 polecam 4T :) Przejedz sie jakims 4T i zobacz jak to idzie od dolu to zrozumiesz,mi sie cholernie podoba moment otwarcia zaworu ,w ktorym motor dostaje 'kopa' ,ale wolalbym miec w kazdym momencie zapas lekki.Zywotnosc silnika ? Hmm,tlok raz na sezon lub co pol, korba raz na dwa lub jeden sezon. Zaleznie od tego jak smigasz. Ja sie spodziewam,ze tloczek na sezon mi starczy. Pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 jak ci w exc tlok raz na sezzon starczy to faktycznie ratuj sie 4suwem bo nim sie latwiej jezdzi :) Wr400f to porazka - tyle powiem. Nie prowadzi sie i w jakis posrany sposob oddaje mocpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 jak ci w exc tlok raz na sezzon starczy to faktycznie ratuj sie 4suwem bo nim sie latwiej jezdzi mrugacz.gif Wr400f to porazka - tyle powiem. Nie prowadzi sie i w jakis posrany sposob oddaje mocpzdr Jeszcze nie wiem na ile tlok starczy - tak sie sklada,ze dopiero co jest nowy zalozony i nie zdazylem go dojechac w te 2-3 tygodnie ;) Ale porade sobie zapamietam i tak :) Oraz co rozumiesz poprzez 'posrany sposob' i 'nie prowadzi sie' ? Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) Jako że każdy użytkownik forum kupując nowy motocykl musi się poradzić reszty, tak i zakładam ten temat. Biorę pod uwagą kilka modeli, EXC 200, EXC 250, WR 250, WR 400, Huska WR 250Zasadnicza sprawa to 2T czy 4T ? Nie miałem nigdy do czynienia z 4T dlatego też nie wiem czego się można spodziewać. Dodam jeszcze, że preferuje agresywny styl jazdy, dlatego chce rasowe HE, które będę eksploatował w ciężkim terenie. Kwota na motocykl, góra 10 000 zł. Każde najmniejsze info na temat w/w modeli jest dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuje za opinie i porady.ja jestem tego samego zdania co qpa :D za 10000zł kupisz wypasione 2T natomiast kupno rasowego 4T za tą kase bedzie troszeczke na siłe i jest bardzo duze prawdopodobieństwo ze trafisz na ładnie wyglądającą "padline".Wyczynowe 4T wymaga częstych regulacji zaworów i bardzo częstych wymian oleju. Juz nie raz na Tym forum doszlismy do wniosku ze utrzymanie 2T hard enduro i 4T zawiera sie w tych samych granicach finansowych.Róznica polega juz tylko w zasadzie na sposobie oddawania mocy. Jak Hard Enduro 2T no to ja za tą kwote raczej polecał bym Ci tylko EXC bo to będize rocznik ok 2000r i do niego nie bedizesz miał najmniejszego problemu z czesciami i takowe przynajmniej w moich okolicach są zawsze od ręki. Natomiast Husqwarna nie ma az tylu przedstawicieli i (w okolicy Krakowa przynajmniej) są straszne problemy z czesciami no a jak są to są koszmarnie drogie (o czym głównie dowiedziałem sie na forum :buttrock: ).250 2T ma juz naprawde na tyle mocny dół obrotów ze spokojnie mozna uprawiać leśny styl jazdy na zaszadnie wysoki bieg i Braaap... Brap.. bez kręcenia na max a i tak KAT cały czas wyrzuca ziemie z pod koła.Dlatego 250 i więcej 2T są stosunkowo zywotne (mowa o enduro) Edytowane 5 Czerwca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Chyba mnie Gawron przekonałeś do EXC, teraz pytanie, 200 czy 250? Różnią się te silniki czymś od siebie poza pojemnością? A i jeszcze pytanie ile taki EXC zechla wachy przy ostrym lataniu? No i co ile km producent zaleca wymianę tłoka i innych podzespołów w silniku? Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Chyba mnie Gawron przekonałeś do EXC, teraz pytanie, 200 czy 250? Różnią się te silniki czymś od siebie poza pojemnością? A i jeszcze pytanie ile taki EXC zechla wachy przy ostrym lataniu? No i co ile km producent zaleca wymianę tłoka i innych podzespołów w silniku? 200 i 250 dwa inne motocykle. W 200 to silnik od sety tylko góra inna. A 250 to innna bajka. W 200 tłok powinien być co około 50 godizn. A w 250 60-70moto godzin a pytanie o spalanie jest nie smacze w tym sporcie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Kumpel ma GasGasa 250 i tam jest jakies gowno elektroniczne ze ciagnie caly czas tak samo... Przynajmniej tak mowil i jak jechalem nie bylo tzw dziury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 A co jet jeszcze godne polecenia w tej klasie, czyli Hard Enduro 250 2T ? Bo z tego napisał Gawron, to Huska WR 250 odpada! Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Kumpel ma GasGasa 250 i tam jest jakies gowno elektroniczne ze ciagnie caly czas tak samo... Przynajmniej tak mowil i jak jechalem nie bylo tzw dziury...Diura to przeszłość która odeszła w chwili przyjscia regulowanego zaworu wydechowego :) Ja raczej polecałbym Ci 250 bo jednak ma znacznie mocniejszy dolny zakres obrotów. 200 to mocniejsza alternatywa dla tych co raczej chcieli by 125. Pozatym 200 są dziwnie drogie...Co do spalania to teoretycznie 250 moze mniej spalić niz 125 bo (zalezy od tereniu) nie musisz go tak kręcic. Mi SX pali kolo 12l ale EXC pali znacznie mniej. wiem to z autopsji i wspolnych wyjazdów ze znajomymi. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adimoto Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 WitamNa twoim miejscu kupił bym WR 400 niejeździłem ale jak słysze od kolegów to jest jeden z lepszych motocykli :biggrin: a na temam co do 2T czy 4T to powiem że 2T jest agresywne lecz kreci sie dopiero od 7 tyś a 4T od 1 tyś wiec to już od ciebie zależy jak weźmiesz ale myśle że WR to odpowiedni motocykl :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.