Skocz do zawartości

Cylidry


wueska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Nikasil - jest nakładany natryskowo palnikiem w obracający cylinder i warstwa po obróbce wynosi około 0,1 mm. Prawdę mówiąc ile firm tyle ich tajemnic jeśli chodzi o skład mieszanki nikasilu różnią się kolorem, przyleganiem do powierzchni twardością i trwałością na ścieranie

Siluminium – ALUSIL – to nowa technologia rodem z F1 i zasadzie ceramika

Jest to tuleja aluminiowa z dodatkami ….. i bardzo żmudna technologia obróbki by uzyskać odpowiednią trwałość na ścieranie większą jak nikasil

Jeśli bym miał wstawić taką tuleję do silnika np. o średnicy tłoka 65mm w 2T musiała by kosztować około 650 zł sama tuleja. Istnieje możliwość szlifowania + żmudna obróbka w celu uzyskania powierzchni odpornej na ścieranie – cena szlifu cylindra nie mniej jak 200 zł

Pozostaje nam tulejowanie cylindra żeliwem a zaoszczędzone pieniądze proponuję przelać do baku kupując benzynę

Z motorowymi pozdrowieniami MOTOR-TECH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...