WiktorMT Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Witam ! Nikasil - jest nakładany natryskowo palnikiem w obracający cylinder i warstwa po obróbce wynosi około 0,1 mm. Prawdę mówiąc ile firm tyle ich tajemnic jeśli chodzi o skład mieszanki nikasilu różnią się kolorem, przyleganiem do powierzchni twardością i trwałością na ścieranieSiluminium – ALUSIL – to nowa technologia rodem z F1 i zasadzie ceramikaJest to tuleja aluminiowa z dodatkami ….. i bardzo żmudna technologia obróbki by uzyskać odpowiednią trwałość na ścieranie większą jak nikasil Jeśli bym miał wstawić taką tuleję do silnika np. o średnicy tłoka 65mm w 2T musiała by kosztować około 650 zł sama tuleja. Istnieje możliwość szlifowania + żmudna obróbka w celu uzyskania powierzchni odpornej na ścieranie – cena szlifu cylindra nie mniej jak 200 zł Pozostaje nam tulejowanie cylindra żeliwem a zaoszczędzone pieniądze proponuję przelać do baku kupując benzynęZ motorowymi pozdrowieniami MOTOR-TECH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Odrazu coś wiecej wiemy, bede p-róbował w polsce szukać zakładu który podjoł by sie jednostkowego zamówienia. Przedewszystykim witamy przedstawiciela znakomitej firmy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.