tobikm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 witamCo jaki czas czyli co ile kilometrow zaleca sie zmiane tłoka w yamasze tdr 125 '99?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Ja mam dt 125 i tłok sie gdzies zmienia co 30 tys km i to zalezy od zuzycia :):) w twoimpewnie gdzies tak :icon_mrgreen::) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobikm Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) okja mam 23 tys przebiegu, a w cylindrze ma gdziez z poł milimerta luzu tyle powinno byc?pzdr Edytowane 5 Czerwca 2007 przez tobikm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 nie,do zmiany.obczaj w jakim stanie cylinder.jak cchesz tnaiej kupic tlok to napisz.pomoge wybrac i zalatwie taniej.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ja mam dt 125 i tłok sie gdzies zmienia co 30 tys km i to zalezy od zuzycia ;):) w twoimpewnie gdzies tak :wink::) :smile:to słabo latasz:D ja jezdze na oleju castrol r2 i tłok mi starcza na jakies 2tys jazdy:D hehe 3razy juz mi pękł i nie inwestuje w jakies vertexy tylko zwykly tajwanskI:D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobikm Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 nie,do zmiany.obczaj w jakim stanie cylinder.jak cchesz tnaiej kupic tlok to napisz.pomoge wybrac i zalatwie taniej.pzdr dziekuje za informacje :flesje:z kupnem powinienem sobie poradzic, ale dzieki za chceci!pzdR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 to słabo latasz:D ja jezdze na oleju castrol r2 i tłok mi starcza na jakies 2tys jazdy:D hehe 3razy juz mi pękł i nie inwestuje w jakies vertexy tylko zwykly tajwanskI:D pzdr Właśnie dlatego starcza Ci na 2tyś bo kupujesz tajwańskie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Chcialbym zauwazyc ze tak naprawde slabo latasz;]jezeli tajwan ci wytrzymuje 2 tys to w np kx tez wyjdzie na to samo jak pdoliczysz motogodziny;]a tam masz wosnera czy vertexa;] :clap: Ps jezeli mowimy o lataniu to liczymy motogodzinach .drugie to ps ze jak jest sie debilem to mozna izalatwic tlok po 5 minutach wiec niemasz sie czym chwalic :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Dokładnie, Dibo dobrze mówi. Ja mam w DT125 tłok jeszcze oryginalny, nawinięte 12000 km i moto jeździ jakby nadal było nowe, a często dostaje w dupe. A do Założyciela tematu - nikt Ci dokładnie nie powie co jaki czas. TDR to nie jakaś wyczynówka i nie ma określonego limitu kilometrów czy mth. Kontroluj tłoka i kompresje co jakiś czas. Cyferki prawde Ci powiedzą :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 I przedewszystkim stosuj dobry olej bo to sczeglnie w 2t bardzo wplywa na zywotnosc silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobikm Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Tak zgadza sie cyferki nie kłamia...co do oleju to smigam na mobilu pełnym syntetyku, przedtem miałem poł-syntetyk, ale przerzuciłem sie na tego.dzieki chłopakipzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Dokładnie, Dibo dobrze mówi. Ja mam w DT125 tłok jeszcze oryginalny, nawinięte 12000 km i moto jeździ jakby nadal było nowe, a często dostaje w dupe. A do Założyciela tematu - nikt Ci dokładnie nie powie co jaki czas. TDR to nie jakaś wyczynówka i nie ma określonego limitu kilometrów czy mth. Kontroluj tłoka i kompresje co jakiś czas. Cyferki prawde Ci powiedzą :cool: Serwisówka każdego motocykla 2T przewiduje co ile należy wymieniać tłok, tyle że to jest najczęściej znacznie mniej niż rzeczywista wytrzymałość. W mojej byłej Aprilli było zalecana wymiana tłoka co 12 tyś. Ja zrobiłem na nim 17 tyś i jeszcze to co poprzedni właściciel wylatał ;) Jak go sprzedawałem to nie było żadnych oznak tego, że coś jest nie tak, jedynie pierścienie minimalnie dzwoniły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 j to wyminieniam tłoki co 12 tys km (bo i tak kiedy zrobie te 10 tys jak na motorze to w 2lata) a tak nie musze sie martwić i przewidywać kiedy tłok stanie (a jak sie rozleci to jeszcze moze uszkodzić niezle cylinder) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.