Czarek-fighter Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Czy amortyzator skrętu stosowany m. in w przecinakach ma takie samo działanie jak amortyzator cierny w weteranach?? Pytanie to zadaje, gdyż mam japoński zaprzęgi i potrzebuje do niego amortyzator skrętu, a jedni mi doradzają amor skrętu od przecinaka, a inni amortyzator cierny taki jak np, w junaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Czy amortyzator skrętu stosowany m. in w przecinakach ma takie samo działanie jak amortyzator cierny w weteranach Koncepcja taka sama, zasada działania troche inna... gdyż mam japoński zaprzęgi Jakie, dokładnie... Wiek: 13 Mam nadzieje że to tylko niedopatrzenie w wypełnianiu danych, albo ty sobie jaja robisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Mam nadzieje że to tylko niedopatrzenie w wypełnianiu danych, albo ty sobie jaja robisz... wiek 13 wypełnia sie sam jak nei wpiszesz innego :icon_biggrin: sam sie juz naciołem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Ups jedno nie dopatrzenie, nie '' japoński zaprzęgi'' tylko japoński zaprzęg. Jakie, dokładnie... Jest to drag z silnikiem od fj1200 i do tego zamontowany jest wózek boczny( gondola replika stoye, rama kosza- wyrób własny) I tu mam właśnie pytanie jaki wkońcu amor wybrać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Czy amortyzator skrętu stosowany m. in w przecinakach ma takie samo działanie jak amortyzator cierny w weteranach?? Pytanie to zadaje, gdyż mam japoński zaprzęg i potrzebuje do niego amortyzator skrętu, a jedni mi doradzają amor skrętu od przecinaka, a inni amortyzator cierny taki jak np, w junaku. DORADŹCIE MI WIĘC JAKI AMORTYZATOR LEPIEJ ZASTOSOWAĆ???? :) :wink: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) Mam rozumieć że jest to pojazd produkcji własnej, ja na twoim miejscu załozyłbym cierny, konstrukcja na wzór takich jakie były stosowane w rusach na przykad, jesli oczywiscie konstrukcja główki ramy na to pozwala. Osobiscie nie wyobrażam sobie jazdy moto z wózkiem bocznym bez amora skretu, za duzo siły wtedy idzie aby utrzymać kierownice... Edytowane 3 Czerwca 2007 przez Golas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Znalazłem kiedyś na allegro amor skrętu od suzi tl1000 za 100zł nie kupiłem i teraz sobie w brode pluje. Jakoś bym go do cebry dopasował. A jak chcesz ten cierny zamontować w japońcu??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jeszcze nad tym nie myślałem, narazie chcę zasięgnąć opini, który z nich jest lepszy do zaprzęgu ....z nie złą mocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Ponawiam pytanie: Czy amortyzator skrętu stosowany m. in w przecinakach ma takie samo działanie jak amortyzator cierny w weteranach?? Pytanie to zadaje, gdyż mam japoński zaprzęg i potrzebuje do niego amortyzator skrętu, a jedni mi doradzają amor skrętu od przecinaka, a inni amortyzator cierny taki jak np, w junaku.DORADŹCIE MI WIĘC JAKI AMORTYZATOR LEPIEJ ZASTOSOWAĆ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Cierny to zabytek działający o wiele gorzej (o ile w ogóle cos daje) z oczywistych wzgledów i praktycznie nie mozliwy do zastosowania w japonczyku.. Dobry amorek to podstawa.. Ja miałem w tl-u i jakby nie on to juz bym nie mógł sie tu wypowiadać.. To naprawde ratuje życie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 czy miales fabryczny w tl? dobrze dzialal? Podobno niektore fabryczne sa kicha. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.