Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem LC4


damek0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

koles ma cos podobnego w KLX 650 - moto po remoncie w serwisie , przed remontem palil na dotyk , teraz jak zimny to jak cie moge a jak cieply to tylko na pych - narazie gaznik przegladneliosmy i jest ok , moze serwis zle rozrzad zlozyl ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja na pych nie dam rady odpalić lc4 sam czy nawet w 3 osoby koło sie trze chyba ze na odpreżniku .

a co do tego guziczka to on włąsnie podnośi min przepustnice i po odpaleniu(czy zassaniu) odskakuje,a do czego jest to tez sie zastanawiałem (drugi KTM ma mikuni gaznik i pali na zamknietej przepustnicy z lekko wyciagnietym ssaniem) :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zmien gaznik na mikuni , na szwabskim jebaju sa za ok 300 ojro

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko z tymi Mikuni nie jest tak kolorowo-kiedyś już pisałem ze były w nich wadliwe przepustnice, pękały. Problem w którymś tam roku zostal rozwiązany, a koszt nowej przepustnicy to ok 600-700 PLN. Trzeba doskonale wiedzieć czy kupowany gaźnik jest ze zmodernizowaną przepustnicą, czy nie.

No i Mikuni kastrują silnik z brutalności, ewidentnie. Parę dni temu chwilę się przejechałem na swiżutkim LC4 Duke 640-niby wszystko fajne, bo głowica high flow (dakarowa), odłączone EPC, sportowy wydech, ale mimo to specjalnego zachwytu nie było. Dell`orto jaki jest w regulacji, taki jest ale silnik ma na nim świetną charakterystykę. Idealne rozwiązanie to wyczynowy Keihin z płaską przepustnicą (podobny jak w EXC520/525), ale to już kolosalne pieniądze.

Co do dysz-u mnie miały zastosowanie od 155 do 175, w takich warunkach jak teraz najlepiej mi chodził na dyszach 165-170.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Co do odpalania LC4 z pychu to troche techniki i 1 osoba sobie poradzi. Ale bez ustawienia kopką tłoka niestety nie da rady. Jak się dobrze ustawi, rozpedzi sprzeta i wskoczy to spokojnie mozna odpalić:)

 

ODnośnie problemow z odpalaniem na gorącym to tez to przerabiałem i mam nadzieje ze problem juz wyeliminowałem przez przestawienie iglicy - ale zweryfikuję to w terenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...