Nitomen Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 koles ma cos podobnego w KLX 650 - moto po remoncie w serwisie , przed remontem palil na dotyk , teraz jak zimny to jak cie moge a jak cieply to tylko na pych - narazie gaznik przegladneliosmy i jest ok , moze serwis zle rozrzad zlozyl ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 no ja na pych nie dam rady odpalić lc4 sam czy nawet w 3 osoby koło sie trze chyba ze na odpreżniku .a co do tego guziczka to on włąsnie podnośi min przepustnice i po odpaleniu(czy zassaniu) odskakuje,a do czego jest to tez sie zastanawiałem (drugi KTM ma mikuni gaznik i pali na zamknietej przepustnicy z lekko wyciagnietym ssaniem) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 no ja mojego lc4 też na pych nie odpale na żadnym biegu :icon_razz: jutro ide zamowić dysze od paliwa i powietrza do gaznika delorto , jakie mam zamowic:?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) lepiej zmien gaznik na mikuni , na szwabskim jebaju sa za ok 300 ojro Edytowane 11 Czerwca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) Tylko z tymi Mikuni nie jest tak kolorowo-kiedyś już pisałem ze były w nich wadliwe przepustnice, pękały. Problem w którymś tam roku zostal rozwiązany, a koszt nowej przepustnicy to ok 600-700 PLN. Trzeba doskonale wiedzieć czy kupowany gaźnik jest ze zmodernizowaną przepustnicą, czy nie.No i Mikuni kastrują silnik z brutalności, ewidentnie. Parę dni temu chwilę się przejechałem na swiżutkim LC4 Duke 640-niby wszystko fajne, bo głowica high flow (dakarowa), odłączone EPC, sportowy wydech, ale mimo to specjalnego zachwytu nie było. Dell`orto jaki jest w regulacji, taki jest ale silnik ma na nim świetną charakterystykę. Idealne rozwiązanie to wyczynowy Keihin z płaską przepustnicą (podobny jak w EXC520/525), ale to już kolosalne pieniądze.Co do dysz-u mnie miały zastosowanie od 155 do 175, w takich warunkach jak teraz najlepiej mi chodził na dyszach 165-170. Edytowane 12 Czerwca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Co do wyczynowego Keihina to znalazlem takie cos na allegro http://allegro.pl/item204892770_gaznik_do_...yz_wr_400_.html Jest to keihin CR tylko ciekawe ile kosztuje przepustnica do tego??Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ale to pasuje do lc4? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Co do odpalania LC4 z pychu to troche techniki i 1 osoba sobie poradzi. Ale bez ustawienia kopką tłoka niestety nie da rady. Jak się dobrze ustawi, rozpedzi sprzeta i wskoczy to spokojnie mozna odpalić:) ODnośnie problemow z odpalaniem na gorącym to tez to przerabiałem i mam nadzieje ze problem juz wyeliminowałem przez przestawienie iglicy - ale zweryfikuję to w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.