qba Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 sprawdz cisnienie z ciekawości :buttrock: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 sprawdz cisnienie z ciekawości :)yyy ale czym i jak?:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 yyy ale czym i jak?:) Manometrem, skorzystaj z wyszukiwarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 a nie jest to przypadkiem wina dyszy paliwowej?? jaka powinna być na lato i gdzie moge kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 A masz ten "kochany" przez wszystkich posiadaczy LC4 DellOrto PHM 38 SD?? Jak tak to cóż, kłopoty mogą być. Teraz jest gorąco, i powinno się zmienić dysze. Przynajmniej główną, na rozmiar hmmm...150 albo 155. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Dysze możesz zamówić w Larssonie-koszt ok.20 pln za szt, z reguły ściagają to z magazynu z niemiec, więc trzeba swoje odczekać (ok. 14 dni)Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 aha no ok. a jak mam takie smieszne plastikowe kolko po lewej stronie gaznika (patrz jak siedzisz na moto) to jaki to ganzik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Wciskasz, i to lekko unosi przepustnicę. To jest ciepłu rozruch..do odpalania gorącego silnika.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Wciskasz, i to lekko unosi przepustnicę. To jest ciepłu rozruch..do odpalania gorącego silnika..ale jak wcisne to ten guzik nie zostaje tam caly czas tylko odskakuje, tak ma byc? moze napisz dokladnie jak go sie odpala na gorącym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 No to masz Dell`orto.Tego guziczka nigdy nie używalem (guziczek lekko podnosi przepustnicę w górę), w zadnych warunkach-tak mi kiedyś poradził kolega który zjadł ząbki na LC4, faktycznie nie było potrzeby. Motocykl powinien zawsze odpalić z buta, bez dotykania przepustnicy, ew. ssanie i to wszystko.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 No to masz Dell`orto.Tego guziczka nigdy nie używalem (guziczek lekko podnosi przepustnicę w górę), w zadnych warunkach-tak mi kiedyś poradził kolega który zjadł ząbki na LC4, faktycznie nie było potrzeby. Motocykl powinien zawsze odpalić z buta, bez dotykania przepustnicy, ew. ssanie i to wszystko.Pzdr.kurcze mi nie chce palic;// jak ma humor to odpali a jak nie to za chu** go nie ruszy;/ nie wiem moze to dysza, zamowie i zmienie, zobaczymy jak to bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 ja mam taki gażnik (dellorto 40 phm sd ) i pali na cieplym silniku czasem tylko trzeba kopnąć ze 2-3 razy. moze sie i mylę i daj Boże żeby tak bylo ale to może być coś z cewką zaplonową (pod wplywem temp dostaje przebicia , i iskra moze i jest na oko ale mieszanki nie zapali ,a strzały powietrzem z tłumika to przerwy w zapłonie) dysza główna nic nie ma do odpalania jeśli palisz bez gazu , a gdyby miał za ubogą mieszankę biegu jałowego to po dodaniu lekko ssania lub gazu powinien palić bez problemu, również gdyby winna byla kompresja (ciśnienie spręzania) to z górki na pycha załapał by od razu. Eksperymentuj ,powodzenia paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 teraz jestem w kropce :icon_question: jak sprawdzic czy cewka jest dobra/? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Powiem tak: ja też miałem taki kłopot. Na zimnym jeden, dwa kopnięcia i chodził, a na ciepłym, a jeszcze do tego, jak mi się zdarzyło go zdusić, 20 minut miałem z głowy. Kopanie, pchanie, nie chciał odpalać. Pomogło (częściowo) zmiana dyszy głównej na 160 (miałem 200), i wolnych obrotów na 45 (miałem 55). Przypadłości nasiliły się, jak było gorąco. Do tego po późniejszej (pierwszej przeze mnie) rozbiórce, okazało się, że mam rozrząd źle ustawiony, o jeden ząbek dosłownie. Ktoś go źle złożył i sprzedał, bo nie radził sobie z odpalaniem.A co masz zrobić?? Sprawdź, co z napinaczem łańcuszka rozrządu, czy jest OK, i samym łańcuszkiem. Może coś przeskoczyło. Sprawdź, co będzie po zmianie dysz - to najtańsza opcja. Dopiero potem działaj z zapłonem.Acha, u mnie ten guziczek ciepłego odpalania tez odbija, nie zostaje po wciśnięciu. On ma do pierwszego ruchu manetką gazu po odpaleniu być wciśnięty, ale ten mechanizm się wyrabia, i nie działa jak należy. Nigdy z tego nie korzystałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) ja mam ten zniesławiony dell 'orto 38 w swoim kacie i nie moge złego słowa nań powiedziec mysle ze ten gaznik nie lubi partaczy i wiejskiego tuningu Guziczka uzywam jako dopełnienie przejscia miedzy ssaniem a wolnymi obrotami przy ciepłym nie uzywam,. A ten problem wydaje sie być z zapłonem ktory moze sie przestawił bo takie sa tego objawy na ciapłym nie chce jarac a na zimym jak ta lalapzdr Edytowane 8 Czerwca 2007 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.