Skocz do zawartości

Problem z simsonem po remoncie


Ziuteek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mozliwe ze musi sie ulozyc i dotrzec, moze jest ciasno spasowany i poprostu ma ciezko chodzic, narazie nic nie krec tylko spokojnie pyrkaj i docieraj po dotarciu wez sie za dokladną regulacje i dopiero szukaj przyczyny!

 

Takie jest moje zdanie!

 

Mozliwe ze musi sie ulozyc i dotrzec, moze jest ciasno spasowany i poprostu ma ciezko chodzic, narazie nic nie krec tylko spokojnie pyrkaj i docieraj po dotarciu wez sie za dokladną regulacje i dopiero szukaj przyczyny!

 

Takie jest moje zdanie!

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% lewe powietrze. A czy jak dodasz gazu i wkręcisz na obroty,a potem puścisz to słychać takie charakterystyczne "buuuu"???

Nie slychac nic, to lewe raczej nie bo gaznik dla pewnosci uszczelka i silikon, a od opleju simering tez raczej nie bo by olej tez bral, zostaje simering od pradow.

On poprostu jak jest cieply to niema szans zeby go zapalic od kopa, niby chce ale niemoze sie wkrecic, bo wolnych niema. Chyba jednak sie musi wsystko ulozyc.

 

P.S. jak spotkaliscie sie z czyms takim to piszcie

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnij wylot linki od gazu z gaznika i linki od ssania mi tam lapal lewe powietrze i tez nie moglem ustawic wolnych obrotow i zobacz czy dysza biegu jalowego nie jest z takzwanego: Zestawu Naprawczego Simson (bo te dysze mialy rozne rozmiary).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie powody ktore wypisalismy piszesz ze RACZEJ NIE, najpierw bys to sprawdzil bo raczej to mozesz mowic do konca zycia i nie znajdziesz problemu. My ci go nie rozwiazemy mozemy jedynie pomoc ale bez twojej pracy i sprawdzania po koleji wszystkiego do niczego nie dojdziemy.

 

Pozdrawiam

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przecież wiem, ze mam to sprawdzic, tylko chce wiedziec co jeszcze napiszecie nie.

 

Chyba znalazlem przyczyne, z simeringa od strony zaplony leje sie mieszanka, czy to moze byc przyczyna jak myslicie?

Bo wydaje mi sie ze to jest to, ze niema wolnych obrotow, i niechce palic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to może być przyczyna symeringu ja miałem tak w wsk symering był nie szczelny (ze starości) i gdy silnik się rozgrzał to waliło tamtędy olejem aż miło wtedy zawala ci na cały zapłon i przerywacz aż lepi się od oleju i nie działa jak należy. Jeśli masz "lepki" przerywacz (miejsce styków) to wina symeringu lub źle uszczelinionego dekla. A abstrachując mogłeś przesadzić z nasmarowaniem języczka filcowego zbyt dużą ilością oleju i też miałbyś lipę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...