Skocz do zawartości

przyczyny zamulenia skutera ?


chabros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj oglądałem piaggio liberty 50/ 2000r. niby 13tys. przebiegu, wizualnie ok, dobrze pali,

ale! w ogóle nie idzie, jest zamulony, nie reaguje na gaz, ma się wrażenie jakby się przytykał i odtykał, w każdym zakresie obrotów, choć najbardziej odczuwalne jest to oczywiście na niskich, właściciel mówi że to pewnie zatkany gaźnik bo on dawno nie jeździł ( wiadomo jaka śpiewka), żeby ropędził sie do 50 trzeba było cierpliwośći, tak to mulił sie przy 30 km i czasem sie odtykał- jaka to może być tego przyczyna?

do tego coś cyka w przekładni - czy wymiana rolek wystarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko jeżeli dobrze pali, to pierścienie bym weliminował. Stawiałbym również na zapchany gaźnik. sam miałem tak w mojej DT 80, skutera też kiedyś miałem, pierścienie były wyjechane, bo palił jak diesel w temp -30st, ale nie dławił się. Ale wydaje mi się że nie powinno to być nic poważnego.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...