annihilator Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam! mam pytanie jakie są luzy zaworowe w lc4 rocznik 2004? i jak się do tego zabrać? Proszę o informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 oddać mechanikowi który robi te silniki to jedyna rada.Sam możesz tylko pogorszyć sprawę i silnik szybko się skończy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Piotrek, daj spokój, nie strasz tu gościa-przecież regulacja zaworów w LC4 to bardzo prosta czynność, ja wiem ze nie w smak to pewnej grupie zawodowej-ale mozna to spokojnie samemu zrobić, na pewno w LC4, czy niemalże identycznych pod tym względem EXC 4T.Luzy-jak mnie pamięć nie myli 0,10/0,15 na zimno.Trzeba zwalić bak, owiewki z przodu, oba dekle zaworowe. Dobrze mieć taki fajny szczelinomierz z kątowymi blszkami przewalcowynymi na wymiar na końcu-dużo latwiej mierzyć, jest tam zly dostęp. Wykręć świecę, i ustaw tłok w GMP, w suwie pracy (oba zawory zamknięte). Sprawdzasz luz, i ew. korygujesz śrubkami z kontrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Nie straszę ale w kilku moich przypadkach musiałem wymieniać śrubki regulacyjne ponieważ KTM robi końcówki do tychże z gównolitu i jeżeli są rozklepane to nic nie da regulacja na szczelinomierz bo zawsze ustawisz je co najmniej o 0.10 większe niż sobie tego życzysz.Należę do wymienionej przez Ciebie grupy zawodowej i uwierz mi , że dostaję migreny na widok motocykla KTM na warsztacie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Nie straszę ale w kilku moich przypadkach musiałem wymieniać śrubki regulacyjne ponieważ KTM robi końcówki do tychże z gównolitu Zgadza się, trafnie to ująłeś :) uwierz mi , że dostaję migreny na widok motocykla KTM na warsztacie.Wierzę. Folklor KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annihilator Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Wielkie dzięki!!! dla JARKA.S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.