Wyczes Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Mam '95 więc to samo co Ty.. U mnie po czyszczeniu gaziorów (były całkiem suche) i w sumie nie miałem takich problemów z odpaleniem. Ze dwa razy zakręciłem po 5s i za trzecim zaskoczył.. Spróbuj wyciągnąć ssanie na maxa i kręć go właśnie na wyciągniętym ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 tak ale sie zastanawiam czy mam iskre?nie mam jak sprawdzic bo nie mam klucza do swiec.jak nie odpali to chyba go wrzuce do ciezarowki i zawioze do serwisu niech go robia.i tak mialem robic u nich oplot na hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) Zdejmij fajkę, i wsadż inną świecę, byle jaką, aby dobrą. Jak nie będzie iskry, posprawdzaj wszystkie kostki elektryczne, które rozłączałeś (np przy module i cewkach), rozbierając moto do malowania :banghead: . Na 99%, coś jest nie podłączone :biggrin: Powodzenia ;) Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez Wieniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 no i dupa blada;).pddalem moto do serwisu bo nie dalem tymy recMI NIC WYMYSLEC I NIE CHCIAL ODPALIC.A PROPO TO JAKI rozmiar opon jest iw intruzach z rocznika 94? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 kapie olej z odmy w intruzie 1400 zna ktos przyczyne tego ? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 http://merio.w.interia.pl/index19.html Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 :P Kulka jeśli w tamtym sezonie było dobrze to i teraz będzie. jak kupiłem swojego też kapało ale umycie filtra i przepalenie dobre sprzęta -dłuższa trasa- zrobiły swoje i jest ok. po prostu wygląda na mój gust że pierścionki się zastały i trzeba wygrzać albo filtr jest nieprzepuszczalny i powoduje zasysanie z powodu podciśnienia oleju przez odmę do filtra i wykapywanie rurką na zewnątrz. wyczyść filtr pojeżdzij i wtedy napisz jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 to nie moje moto ja mam magne ale kolega ma i filtra nie ma w nim. niedawno zanabyl sprzeta i steka ze mu kapie. ale fakt , kazalem mu zalozyc filtr i zaczxac w koncu latac a nie biadolic , wtedy sie zobaczy dopiero.thx i pozdrawiam :D Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojek Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Jejku zaraz ten post wypadnie z 3 strony piscie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Widać że sezon rozpoczęty . A mam pytanie potrzebuje namiar na jakąś dobrą pastę do chromów bo muszę troche kolanka podczyścić z żółtego nalotu spowodowane nie synchronizacją gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej82 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Widać że sezon rozpoczęty . A mam pytanie potrzebuje namiar na jakąś dobrą pastę do chromów bo muszę troche kolanka podczyścić z żółtego nalotu spowodowane nie synchronizacją gaźników.sprubój Cifem albo pasrą Tempo lekkościerną powinna być znaczna różnica,lecz do końca tych przebarwień rzadną pastą nie usuniesz,jedynie chromować odnowa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 No dobra jak mamy pisac to piszepo odpusczeniu gazu z jednej rury pusci maly niebieski dymek to co jest nie tak?Uszczelniacze na zaworach czy cos bardziej powaznego?acha i jeszcze jedno czy w inruderze1400 jest gdzies regulacja sprzęgła?Jak jest zimny wszystko jest ok jak sie dobrze zagrzeje cięzko wchodza biegi i ciezko wyrzucic z jedynki na luz i z dwójki na luz.No to tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Niebieskawy dymek, po puszczeniu manetki, to wina uszczelniaczy zaworowych, co do sprzęgła, to moje działa podobnie, pomimo iż jest całe nowe :biggrin: , a regulacji nie ma :buttrock: . Sprawdż otwór osi klamki sprzęgła, lubi się wyrabiać, tak samo jak otwór tulejki mosiężnej i sama tulejka ( taki wałeczek, w który wchodzi popychacz)Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Jak jest zimny wszystko jest ok jak sie dobrze zagrzeje cięzko wchodza biegi i ciezko wyrzucic z jedynki na luz i z dwójki na luz. Jak chcesz łatwiej wbijać luz to zrob tak :Masz wbity 1 bieg chcesz na luz : Wciskasz sprzegło i trzymasz wciśniete , jednocześnie napierasz lekko na dźwignie zmiany biegów w góre i wtedy dajesz lekką delikatną przygazowke (dosłownie o około 1 tyś obr na min wiecej) luz powinien wskoczyć bez problemu . Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 No to wielkie dzieki za rady napewno będę się stosowal co do luzu(dzieki Guti)Wieniek kamien z serca bo juz myslałem ,ze to pierscien i bylem tym bardzo zaskoczony bo moto ma dopiero 35 tys ale jak uszczelniacze to chyba pikus.I dzieki za info o sprzegle bo juz mialem brac sie za wymiane sprzegla ale jak piszesz ,ze masz nowe i jest tak samo to na razie nic nie robie(szkoda sezonu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.