Wyczes Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 W kwestii oleju mogę ino zacytować: "Nie ma co szkłem d**y obcierać" :wink: :flesje: więc tak, zwrotność straszna, muszę przepychać często do tyłu żeby nawrócić, prowadzenie w łukach wbrew moim obawom bardzo dobre- jest sterowalny, nie wali się na bok ani nie chce prostować, problem jest tylko z koleinami bo na nich chce wężykować, trudno zmieniać pasy ruchu, jeśli nie ma kolein to jest git.No to muszę powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczony.. Myślałem że jest gorzej, bo jednak przód masz konkret. A z tymi koleinami to nawet bym nie pomyślał :) , aż strach pomysleć co by było z apehanger'em :bigrazz: Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) czyli generalnie odradzacie?Zdecydowanie odradzamy!!!Wiekszosc motocykli , w tym Intrudery, ma mokre sprzeglo, ktore wymaga specjalnych dodatkow do oleju i dlatego wlewac nalezy TYLKO olej motocyklowy!!!Poza tym mineralny castrol, to wyjatkowe badziewie! Podejrzewam, ze kupiony w jakims supermarkecie, tak? To zapewne polski olej , a tylko nalepka jest castrola...Intrudera zalewaj polsyntetykiem 10W40, ktory jest rzadszy od mineralnego. Wez pod uwage, ze olej pelni funkcje chlodzaca, a takze regulujaca ( w napinaczu lancucha rozrzadu i kasatorach luzow zaworowych) i z tego powodu powinien byc rzadki. Polecam valvoline do dostania w niezlej cenie w sieci Intercars... Edytowane 16 Stycznia 2008 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekiera Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam wszystkich. Latam VS 1400 od zeszłego sezonu. Aktualnie jest on w trakcie całkowitej przebudowy. Cytałem w poprzednich postach o przeróbkach tylnego wachacza pod opone 210 na feldze 6. Czy posiadacie może jakieś dokładne rysunki (zdjęcia) takiej przeróbki? Czy ma ktoś namiary na fachowca który przerobi oryginalną felgę? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 A jaka oszczędność. Co najmniej 30 zł na rok (zakładając ze do silnika wchodzi około 3l oleju i zmieniamy go 3 razy w roku) :)Pytanie było: "czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy" - czy coś jest nie tak z moją odpowiedzią? Nie można wlać oleju samochodowego? I co znaczy olej motocyklowy? (wg mnie to bedzie olej silnikowy, który nie ma dodatków zmniejszających tarcie - ze względu na mokre sprzęgło).2 sezony temu też uległem magii "oleju motocyklowego" (zalałem Castrol R4 Superbike, ale tylko 1 raz) a po wymianie na "samochodowy!!" Mobil1 5W50 odczułem poprawę między innymi w pracy zimnego silnika (łatwiej wrzucić 1 bez zbędnych odgłosów).Moje zdanie na temat oleju do motocykla jest takie - lać najlepszy olej silnikowy, na jaki Cię stać. Nie musi się nazywać motocyklowy, najlepiej żeby to był full syntetyk (zwracać tylko uwagę na dodatki zmniejszające tarcie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Pytanie było: "czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy" - czy coś jest nie tak z moją odpowiedzią? Nie można wlać oleju samochodowego? I co znaczy olej motocyklowy? (wg mnie to bedzie olej silnikowy, który nie ma dodatków zmniejszających tarcie - ze względu na mokre sprzęgło).2 sezony temu też uległem magii "oleju motocyklowego" (zalałem Castrol R4 Superbike, ale tylko 1 raz) a po wymianie na "samochodowy!!" Mobil1 5W50 odczułem poprawę między innymi w pracy zimnego silnika (łatwiej wrzucić 1 bez zbędnych odgłosów).Moje zdanie na temat oleju do motocykla jest takie - lać najlepszy olej silnikowy, na jaki Cię stać. Nie musi się nazywać motocyklowy, najlepiej żeby to był full syntetyk (zwracać tylko uwagę na dodatki zmniejszające tarcie). Pewnie, ze można zalac samochodowy. Tez mi się parę razy zdarzyło i nic się złego nie stało. Ale jak w tej samej cenie jest syntetyk przeznaczony do motocykli (np: Motul 7100) i syntetyk samochodowy to kupuję olej przeznaczony do motocykli i nie wnikam w dodatki zmiejszające tarcie, klasy jakości, lepkosci itp. td. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 :) Odnośnie oleju ja zalałem intruza motulem 5100. Oleja samochodowe mają mocniejsze właściwości smarne, a intruz ma słaby punkt czyli sprzęgło króre lubi się ślizgać . stanowczo lepiej jest stosować olej motocyklowy. a castrol tym bardziej mineralny bym sobie stanowczo darował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojek Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Czy taka szyba bedzie pasowała do Intrudera VS 600 z 1996r http://www.allegro.pl/item299525605_szyba_...motocykla_.html moze ktoś ma zamontowana albo jest w stanie cos polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 nie wiem jak do 600 ale ja zamontowałem taką do 1400 i wygląda dobrze. tylko że na bajzlu w łodzi tydzień temu dałem za nią 190 zeta. tu sporo droższa. Jak będziesz zamawiał to zamów tą na samym dole z wycięciem okrągłym na lampę, bo widzę żę na fotkach są różne szyby. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 nie wiem jak do 600 ale ja zamontowałem taką do 1400 i wygląda dobrze. tylko że na bajzlu w łodzi tydzień temu dałem za nią 190 zeta. tu sporo droższa. Jak będziesz zamawiał to zamów tą na samym dole z wycięciem okrągłym na lampę, bo widzę żę na fotkach są różne szyby. :wink:Szyba? Przecież nie pasuje do choppera :D A czy jak się ją zamontuje do kierownicy tym mocowaniem, to przy 100km/h nie dostanie masakratycznych wibracji...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Nic nie bedzie sie dzialo mialem taką przy intruderze 700 bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 szyba????????panowie a moze jeszcze bujane siodlo sobie zainstalujcie.jaki jest sens szyby w choperze?to tak jak bys motocyklu sportowym zamontowal oparcie.ale to jak zwykle moja opinia.pozdrawiam i respect. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 (edytowane) szyba????????panowie a moze jeszcze bujane siodlo sobie zainstalujcie.jaki jest sens szyby w choperze?to tak jak bys motocyklu sportowym zamontowal oparcie.ale to jak zwykle moja opinia.pozdrawiam i respect. :lalag: Niestety kolego myślę podobnie jak ty, ale siła wyższa. Po przejechaniu każdych 100 km nie uśmiecha mi się czyścic szybki w kasku ani też zjadać robaków. Drugi aspekt sprawy to zdejmujący mnie z motoru wiatr przy 150km/h.- mam kierownicę 110cm i wysunięte podnóżki. I dało by się to wszystko znieść gdyby nie to że w sezonie ja używam moto codziennie na dojazdy do pracy( nie zawsze w super pogodę) + zloty i imprezy. Więc szyba to niestety konieczność. Ale żeby nie zeszpecić za bardzo motocykla kupiłem najmniejszą i przezroczystą, i wbrew moim obawom prezentuje się całkiem nieżle. Edytowane 19 Stycznia 2008 przez kamil vf 750 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 koledzy- z innej beczki. moj kumpel ma vsa 1.4 i kiedy kreci rozrusznikiem to dochodza skas takie trzaski jakies .czy jest ktos kto potrafi to zdiagnozowac? nie slyszalem tego odglosu tak ze w ciemno troche pytam , moze bede madrzejszy przy rozbieraniu czegos :lalag:pozdrawiam Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 koledzy- z innej beczki. moj kumpel ma vsa 1.4 i kiedy kreci rozrusznikiem to dochodza skas takie trzaski jakies .czy jest ktos kto potrafi to zdiagnozowac? nie slyszalem tego odglosu tak ze w ciemno troche pytam , moze bede madrzejszy przy rozbieraniu czegos ;)pozdrawiam :bigrazz: Nie wiem czy o to ci akurat chodzi ale intruz 1400 ma dekompresator i na początku rozruchu słychać stukania podnoszonych zaworów, i dopiero po zakręceniu się rozrusznika są opuszczane. Tak samu jest po zgaszeniu silnika- słychać metaliczne stuknięcie. Tak musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 jak juz mowilem ja tylko wyrazilem swoja opinie.ale wolnoc tomku w swoim domku.p.s.a teraz ja z innej beczki.szukam podnozkow do vs 800 rok 94.moga byc jakies akcesoryjne bo prawde mowiac orginalne sa ble:))lub moze gdzies ktos ma wysuniete do przodu komplet.widzialem kiedys na allegro ale sniknely szybko.pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.