Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W kwestii oleju mogę ino zacytować: "Nie ma co szkłem d**y obcierać" :wink: :flesje:

 

więc tak, zwrotność straszna, muszę przepychać często do tyłu żeby nawrócić, prowadzenie w łukach wbrew moim obawom bardzo dobre- jest sterowalny, nie wali się na bok ani nie chce prostować, problem jest tylko z koleinami bo na nich chce wężykować, trudno zmieniać pasy ruchu, jeśli nie ma kolein to jest git.

No to muszę powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczony.. Myślałem że jest gorzej, bo jednak przód masz konkret. A z tymi koleinami to nawet bym nie pomyślał :) , aż strach pomysleć co by było z apehanger'em :bigrazz:

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli generalnie odradzacie?

Zdecydowanie odradzamy!!!

Wiekszosc motocykli , w tym Intrudery, ma mokre sprzeglo, ktore wymaga specjalnych dodatkow do oleju i dlatego wlewac nalezy TYLKO olej motocyklowy!!!

Poza tym mineralny castrol, to wyjatkowe badziewie! Podejrzewam, ze kupiony w jakims supermarkecie, tak? To zapewne polski olej , a tylko nalepka jest castrola...

Intrudera zalewaj polsyntetykiem 10W40, ktory jest rzadszy od mineralnego. Wez pod uwage, ze olej pelni funkcje chlodzaca, a takze regulujaca ( w napinaczu lancucha rozrzadu i kasatorach luzow zaworowych) i z tego powodu powinien byc rzadki. Polecam valvoline do dostania w niezlej cenie w sieci Intercars...

Edytowane przez Worriot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Latam VS 1400 od zeszłego sezonu. Aktualnie jest on w trakcie całkowitej przebudowy. Cytałem w poprzednich postach o przeróbkach tylnego wachacza pod opone 210 na feldze 6. Czy posiadacie może jakieś dokładne rysunki (zdjęcia) takiej przeróbki? Czy ma ktoś namiary na fachowca który przerobi oryginalną felgę? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka oszczędność. Co najmniej 30 zł na rok (zakładając ze do silnika wchodzi około 3l oleju i zmieniamy go 3 razy w roku) :)

Pytanie było: "czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy" - czy coś jest nie tak z moją odpowiedzią? Nie można wlać oleju samochodowego? I co znaczy olej motocyklowy? (wg mnie to bedzie olej silnikowy, który nie ma dodatków zmniejszających tarcie - ze względu na mokre sprzęgło).

2 sezony temu też uległem magii "oleju motocyklowego" (zalałem Castrol R4 Superbike, ale tylko 1 raz) a po wymianie na "samochodowy!!" Mobil1 5W50 odczułem poprawę między innymi w pracy zimnego silnika (łatwiej wrzucić 1 bez zbędnych odgłosów).

Moje zdanie na temat oleju do motocykla jest takie - lać najlepszy olej silnikowy, na jaki Cię stać. Nie musi się nazywać motocyklowy, najlepiej żeby to był full syntetyk (zwracać tylko uwagę na dodatki zmniejszające tarcie).

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie było: "czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy" - czy coś jest nie tak z moją odpowiedzią? Nie można wlać oleju samochodowego? I co znaczy olej motocyklowy? (wg mnie to bedzie olej silnikowy, który nie ma dodatków zmniejszających tarcie - ze względu na mokre sprzęgło).

2 sezony temu też uległem magii "oleju motocyklowego" (zalałem Castrol R4 Superbike, ale tylko 1 raz) a po wymianie na "samochodowy!!" Mobil1 5W50 odczułem poprawę między innymi w pracy zimnego silnika (łatwiej wrzucić 1 bez zbędnych odgłosów).

Moje zdanie na temat oleju do motocykla jest takie - lać najlepszy olej silnikowy, na jaki Cię stać. Nie musi się nazywać motocyklowy, najlepiej żeby to był full syntetyk (zwracać tylko uwagę na dodatki zmniejszające tarcie).

 

Pewnie, ze można zalac samochodowy. Tez mi się parę razy zdarzyło i nic się złego nie stało. Ale jak w tej samej cenie jest syntetyk przeznaczony do motocykli (np: Motul 7100) i syntetyk samochodowy to kupuję olej przeznaczony do motocykli i nie wnikam w dodatki zmiejszające tarcie, klasy jakości, lepkosci itp. td.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Odnośnie oleju ja zalałem intruza motulem 5100. Oleja samochodowe mają mocniejsze właściwości smarne, a intruz ma słaby punkt czyli sprzęgło króre lubi się ślizgać . stanowczo lepiej jest stosować olej motocyklowy. a castrol tym bardziej mineralny bym sobie stanowczo darował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak do 600 ale ja zamontowałem taką do 1400 i wygląda dobrze. tylko że na bajzlu w łodzi tydzień temu dałem za nią 190 zeta. tu sporo droższa. Jak będziesz zamawiał to zamów tą na samym dole z wycięciem okrągłym na lampę, bo widzę żę na fotkach są różne szyby. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak do 600 ale ja zamontowałem taką do 1400 i wygląda dobrze. tylko że na bajzlu w łodzi tydzień temu dałem za nią 190 zeta. tu sporo droższa. Jak będziesz zamawiał to zamów tą na samym dole z wycięciem okrągłym na lampę, bo widzę żę na fotkach są różne szyby. :wink:

Szyba? Przecież nie pasuje do choppera :D

A czy jak się ją zamontuje do kierownicy tym mocowaniem, to przy 100km/h nie dostanie masakratycznych wibracji...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyba????????panowie a moze jeszcze bujane siodlo sobie zainstalujcie.jaki jest sens szyby w choperze?to tak jak bys motocyklu sportowym zamontowal oparcie.ale to jak zwykle moja opinia.pozdrawiam i respect.

:lalag: Niestety kolego myślę podobnie jak ty, ale siła wyższa. Po przejechaniu każdych 100 km nie uśmiecha mi się czyścic szybki w kasku ani też zjadać robaków. Drugi aspekt sprawy to zdejmujący mnie z motoru wiatr przy 150km/h.- mam kierownicę 110cm i wysunięte podnóżki. I dało by się to wszystko znieść gdyby nie to że w sezonie ja używam moto codziennie na dojazdy do pracy( nie zawsze w super pogodę) + zloty i imprezy. Więc szyba to niestety konieczność. Ale żeby nie zeszpecić za bardzo motocykla kupiłem najmniejszą i przezroczystą, i wbrew moim obawom prezentuje się całkiem nieżle.

Edytowane przez kamil vf 750 s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy- z innej beczki. moj kumpel ma vsa 1.4 i kiedy kreci rozrusznikiem to dochodza skas takie trzaski jakies .czy jest ktos kto potrafi to zdiagnozowac? nie slyszalem tego odglosu tak ze w ciemno troche pytam , moze bede madrzejszy przy rozbieraniu czegos :lalag:

pozdrawiam

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy- z innej beczki. moj kumpel ma vsa 1.4 i kiedy kreci rozrusznikiem to dochodza skas takie trzaski jakies .czy jest ktos kto potrafi to zdiagnozowac? nie slyszalem tego odglosu tak ze w ciemno troche pytam , moze bede madrzejszy przy rozbieraniu czegos ;)

pozdrawiam

:bigrazz: Nie wiem czy o to ci akurat chodzi ale intruz 1400 ma dekompresator i na początku rozruchu słychać stukania podnoszonych zaworów, i dopiero po zakręceniu się rozrusznika są opuszczane. Tak samu jest po zgaszeniu silnika- słychać metaliczne stuknięcie. Tak musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz mowilem ja tylko wyrazilem swoja opinie.ale wolnoc tomku w swoim domku.p.s.a teraz ja z innej beczki.szukam podnozkow do vs 800 rok 94.moga byc jakies akcesoryjne bo prawde mowiac orginalne sa ble:))

lub moze gdzies ktos ma wysuniete do przodu komplet.widzialem kiedys na allegro ale sniknely szybko.pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...