Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałbym sie ze wszystkimi przywitać . Co prawda nie posiadam jeszcze motocykla jednak na 99% będzie to Intruder z rocznika 1991-1996 pojemności od 600-800 ccm. Chciałbym sie dowiedzieć jak najwięcej o tym motocyklu, poznać jego + i - na co zwracać uwagę i co najczęściej ulega awarii w tych motocyklach. Posiadam okoo 10 tys zł gotówki i do tej kwoty szukam maszynki. Jako że mieszkam w Szczecinie to nie daleko mam do Niemiec i może tak zacząć swoje poszukiwania? Przeglądając ogłoszenie znalazłem coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M550324 jednak zastanawia mnie fakt czy w roczniku 1996 były jeszcze silniki o pojemności 600 ccm. Proszę o porady w temacie tego motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INTRUDER TO PIEKNY MOTOR DO PRZERUBKI NA NASZEJ STRONCE COS MOZNA ZOBACZYC CO ROBIMY I ROBILISMY W DZIALE BIKES A TERAZ PRZERABIAMY VS 800 BEDĄ TEZ FOTKI

 

WWW.BTCUSTOMS.PL

 

Poprawcie sobie sakwy skUra jest a jak powinno być to już chyba wiesz, zreszta tam macie mnóstwo błędów, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Plan bardzo drobnych przeróbek na już (w kolejności):

- aerograf na baku

- modyfikacja kanapy - wyprofilowanie dla kierownika żeby się mniej zsuwać przód/tył, wyprofilowanie dla plecaczka żeby w ogóle można było wygodnie siedzieć

- przesunięcie w przód podnóżków dla plecaczka (o ile to w ogóle możliwe)

- dodanie akcesoriów w kolejności: bagażnik, stelaż pod sakwy, szyba, sissybar

 

Wszystko w kontekście planowanego najazdu na Białoruś :icon_biggrin:

Zobaczymy na ile starczy środków.

 

I teraz pytanko o tylne podnóżki - poszukiwania na forum nie dały rezultatów, jakoś nie widzę, gdzie indziej można by je zamontować, więc pozostaje chyba tylko pozostawienie zamocowania tylnych podnóżków tam gdzie są, i taka ich przeróbka, żeby plecaczek mógł trochę bardziej wyprostować nogi?

 

I drugie pytanie o demontaż baku. Ponoć prosta sprawa, ale... Zawsze jest ten pierwszy raz ;) Jakieś wskazówki? W ostateczności pozostaje mi udać się do warsztatu, ale jeśli to proste to chętnie się nauczę robiąc samemu.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I drugie pytanie o demontaż baku. Ponoć prosta sprawa, ale... Zawsze jest ten pierwszy raz :bigrazz: Jakieś wskazówki? W ostateczności pozostaje mi udać się do warsztatu, ale jeśli to proste to chętnie się nauczę robiąc samemu.

 

Dorób przedłózki do oryginalnych mocowań. Sprawdź tylko czy podnożek nie bedzie dobijał np: do wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez demontowalem bak nie dawno.prosta sprawa.dasz rade chlopaku;)

jesli chodzi o kupno nowego motorka to polecam stronke np. http://chudzikj.republika.pl/VS800.htm

mozna duzo poczytac.pzdr

 

 

on chyba ma nie orginalna kierownice.kiepsko widac bo slonce.poza tym ma juz przedluzone poznozki wiec juz ci odpada pare zloty.wydaje sie byc w dobrym stanie.zwroc uwage na pokrywy cylindrow czy nie odlazi farba;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamil jesli na zdjeciu to twoj sprzet to to jest to co chce zrobic w nastepnym zezonie z moim przodem.mozesz mi cos powiedziec o nim.co zmieniles i jak.no i ile kosztowalo;)

 

na zdjęciu jest jak najbardziej mój sprzęt ale ja przodu nie przerabiałem, był taki sprowadzony z szwajcari. jest fajnie przerobiony bo nie przez cięcie główki ramy ale przez wysunięcie dolnej półki na specjalnym łożysku.

a tu masz link http://www.chopper-kit-usa.com/suzuki-VS14002.htm

Edytowane przez kamil vf 750 s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś napisać jak się prowadzi takie moto w porównaniu ze standardowym zawieszeniem? Nie wali się w zakręty przy małej prędkości?

 

PS. Tak się zastanawiam czy jest jakaś różnica w prowadzeniu maszyny z tak przerobionym przodem (tzn. bez ingerencji w główkę) w stosunku do choppera z przerabianą główką.. Może ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Male pytanko czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy mam na mysli mineralny castrol w bialym opakowaniu ten olej stoi w garazu i szkoda mi wydawac ponad stowe na inny :bigrazz:

Jezeli nie ma dodatkow zmniejszajacych tarcie (jakis molibden czy cos) to mozna. Sam leje do swojego samochodowy Mobil1 5W50 - same pozytywy.

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie ma dodatkow zmniejszajacych tarcie (jakis molibden czy cos) to mozna. Sam leje do swojego samochodowy Mobil1 5W50 - same pozytywy.

 

A jaka oszczędność. Co najmniej 30 zł na rok (zakładając ze do silnika wchodzi około 3l oleju i zmieniamy go 3 razy w roku) :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen: Wyczes pytałeś jak się prowadzi intruz z wysuniętym przodem. więc tak, zwrotność straszna, muszę przepychać często do tyłu żeby nawrócić, prowadzenie w łukach wbrew moim obawom bardzo dobre- jest sterowalny, nie wali się na bok ani nie chce prostować, problem jest tylko z koleinami bo na nich chce wężykować, trudno zmieniać pasy ruchu, jeśli nie ma kolein to jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...