lojek Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Na początku chciałbym sie ze wszystkimi przywitać . Co prawda nie posiadam jeszcze motocykla jednak na 99% będzie to Intruder z rocznika 1991-1996 pojemności od 600-800 ccm. Chciałbym sie dowiedzieć jak najwięcej o tym motocyklu, poznać jego + i - na co zwracać uwagę i co najczęściej ulega awarii w tych motocyklach. Posiadam okoo 10 tys zł gotówki i do tej kwoty szukam maszynki. Jako że mieszkam w Szczecinie to nie daleko mam do Niemiec i może tak zacząć swoje poszukiwania? Przeglądając ogłoszenie znalazłem coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M550324 jednak zastanawia mnie fakt czy w roczniku 1996 były jeszcze silniki o pojemności 600 ccm. Proszę o porady w temacie tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoq73 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 INTRUDER TO PIEKNY MOTOR DO PRZERUBKI NA NASZEJ STRONCE COS MOZNA ZOBACZYC CO ROBIMY I ROBILISMY W DZIALE BIKES A TERAZ PRZERABIAMY VS 800 BEDĄ TEZ FOTKI WWW.BTCUSTOMS.PL Poprawcie sobie sakwy skUra jest a jak powinno być to już chyba wiesz, zreszta tam macie mnóstwo błędów, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiery Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witam, Plan bardzo drobnych przeróbek na już (w kolejności):- aerograf na baku- modyfikacja kanapy - wyprofilowanie dla kierownika żeby się mniej zsuwać przód/tył, wyprofilowanie dla plecaczka żeby w ogóle można było wygodnie siedzieć- przesunięcie w przód podnóżków dla plecaczka (o ile to w ogóle możliwe)- dodanie akcesoriów w kolejności: bagażnik, stelaż pod sakwy, szyba, sissybar Wszystko w kontekście planowanego najazdu na Białoruś :icon_biggrin:Zobaczymy na ile starczy środków. I teraz pytanko o tylne podnóżki - poszukiwania na forum nie dały rezultatów, jakoś nie widzę, gdzie indziej można by je zamontować, więc pozostaje chyba tylko pozostawienie zamocowania tylnych podnóżków tam gdzie są, i taka ich przeróbka, żeby plecaczek mógł trochę bardziej wyprostować nogi? I drugie pytanie o demontaż baku. Ponoć prosta sprawa, ale... Zawsze jest ten pierwszy raz ;) Jakieś wskazówki? W ostateczności pozostaje mi udać się do warsztatu, ale jeśli to proste to chętnie się nauczę robiąc samemu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 I drugie pytanie o demontaż baku. Ponoć prosta sprawa, ale... Zawsze jest ten pierwszy raz :bigrazz: Jakieś wskazówki? W ostateczności pozostaje mi udać się do warsztatu, ale jeśli to proste to chętnie się nauczę robiąc samemu. Dorób przedłózki do oryginalnych mocowań. Sprawdź tylko czy podnożek nie bedzie dobijał np: do wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 ja tez demontowalem bak nie dawno.prosta sprawa.dasz rade chlopaku;)jesli chodzi o kupno nowego motorka to polecam stronke np. http://chudzikj.republika.pl/VS800.htmmozna duzo poczytac.pzdr on chyba ma nie orginalna kierownice.kiepsko widac bo slonce.poza tym ma juz przedluzone poznozki wiec juz ci odpada pare zloty.wydaje sie byc w dobrym stanie.zwroc uwage na pokrywy cylindrow czy nie odlazi farba;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) kamil jesli na zdjeciu to twoj sprzet to to jest to co chce zrobic w nastepnym zezonie z moim przodem.mozesz mi cos powiedziec o nim.co zmieniles i jak.no i ile kosztowalo;) na zdjęciu jest jak najbardziej mój sprzęt ale ja przodu nie przerabiałem, był taki sprowadzony z szwajcari. jest fajnie przerobiony bo nie przez cięcie główki ramy ale przez wysunięcie dolnej półki na specjalnym łożysku.a tu masz link http://www.chopper-kit-usa.com/suzuki-VS14002.htm Edytowane 13 Stycznia 2008 przez kamil vf 750 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczes Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 A mógłbyś napisać jak się prowadzi takie moto w porównaniu ze standardowym zawieszeniem? Nie wali się w zakręty przy małej prędkości? PS. Tak się zastanawiam czy jest jakaś różnica w prowadzeniu maszyny z tak przerobionym przodem (tzn. bez ingerencji w główkę) w stosunku do choppera z przerabianą główką.. Może ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 holera drogie te poli i widelce.1800 $ ale fakt ze wyglada zajebiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 No dzisiaj oglądałem ta maszynkę i chyba sie zdecyduje ale proszę napiszcie coś na jej temat jak się wam widzi takie moto http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M550324 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Male pytanko czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy mam na mysli mineralny castrol w bialym opakowaniu ten olej stoi w garazu i szkoda mi wydawac ponad stowe na inny :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Male pytanko czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy mam na mysli mineralny castrol w bialym opakowaniu ten olej stoi w garazu i szkoda mi wydawac ponad stowe na inny :bigrazz:Jezeli nie ma dodatkow zmniejszajacych tarcie (jakis molibden czy cos) to mozna. Sam leje do swojego samochodowy Mobil1 5W50 - same pozytywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Jezeli nie ma dodatkow zmniejszajacych tarcie (jakis molibden czy cos) to mozna. Sam leje do swojego samochodowy Mobil1 5W50 - same pozytywy. A jaka oszczędność. Co najmniej 30 zł na rok (zakładając ze do silnika wchodzi około 3l oleju i zmieniamy go 3 razy w roku) :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 :icon_mrgreen: Wyczes pytałeś jak się prowadzi intruz z wysuniętym przodem. więc tak, zwrotność straszna, muszę przepychać często do tyłu żeby nawrócić, prowadzenie w łukach wbrew moim obawom bardzo dobre- jest sterowalny, nie wali się na bok ani nie chce prostować, problem jest tylko z koleinami bo na nich chce wężykować, trudno zmieniać pasy ruchu, jeśli nie ma kolein to jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 A jaka oszczędność. Co najmniej 30 zł na rok (zakładając ze do silnika wchodzi około 3l oleju i zmieniamy go 3 razy w roku) :icon_mrgreen:Taaaaa, a co zaoszczedzi, to potem wyda na spalone tarcze sprzegla :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 czyli generalnie odradzacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.