Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałbym sie ze wszystkimi przywitać . Co prawda nie posiadam jeszcze motocykla jednak na 99% będzie to Intruder z rocznika 1991-1996 pojemności od 600-800 ccm. Chciałbym sie dowiedzieć jak najwięcej o tym motocyklu, poznać jego + i - na co zwracać uwagę i co najczęściej ulega awarii w tych motocyklach. Posiadam okoo 10 tys zł gotówki i do tej kwoty szukam maszynki. Jako że mieszkam w Szczecinie to nie daleko mam do Niemiec i może tak zacząć swoje poszukiwania? Przeglądając ogłoszenie znalazłem coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M550324 jednak zastanawia mnie fakt czy w roczniku 1996 były jeszcze silniki o pojemności 600 ccm. Proszę o porady w temacie tego motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  B&TCUSTOMS napisał:

INTRUDER TO PIEKNY MOTOR DO PRZERUBKI NA NASZEJ STRONCE COS MOZNA ZOBACZYC CO ROBIMY I ROBILISMY W DZIALE BIKES A TERAZ PRZERABIAMY VS 800 BEDĄ TEZ FOTKI

 

WWW.BTCUSTOMS.PL

 

Poprawcie sobie sakwy skUra jest a jak powinno być to już chyba wiesz, zreszta tam macie mnóstwo błędów, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Plan bardzo drobnych przeróbek na już (w kolejności):

- aerograf na baku

- modyfikacja kanapy - wyprofilowanie dla kierownika żeby się mniej zsuwać przód/tył, wyprofilowanie dla plecaczka żeby w ogóle można było wygodnie siedzieć

- przesunięcie w przód podnóżków dla plecaczka (o ile to w ogóle możliwe)

- dodanie akcesoriów w kolejności: bagażnik, stelaż pod sakwy, szyba, sissybar

 

Wszystko w kontekście planowanego najazdu na Białoruś :icon_biggrin:

Zobaczymy na ile starczy środków.

 

I teraz pytanko o tylne podnóżki - poszukiwania na forum nie dały rezultatów, jakoś nie widzę, gdzie indziej można by je zamontować, więc pozostaje chyba tylko pozostawienie zamocowania tylnych podnóżków tam gdzie są, i taka ich przeróbka, żeby plecaczek mógł trochę bardziej wyprostować nogi?

 

I drugie pytanie o demontaż baku. Ponoć prosta sprawa, ale... Zawsze jest ten pierwszy raz ;) Jakieś wskazówki? W ostateczności pozostaje mi udać się do warsztatu, ale jeśli to proste to chętnie się nauczę robiąc samemu.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Fiery napisał:

I drugie pytanie o demontaż baku. Ponoć prosta sprawa, ale... Zawsze jest ten pierwszy raz :bigrazz: Jakieś wskazówki? W ostateczności pozostaje mi udać się do warsztatu, ale jeśli to proste to chętnie się nauczę robiąc samemu.

 

Dorób przedłózki do oryginalnych mocowań. Sprawdź tylko czy podnożek nie bedzie dobijał np: do wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez demontowalem bak nie dawno.prosta sprawa.dasz rade chlopaku;)

jesli chodzi o kupno nowego motorka to polecam stronke np. http://chudzikj.republika.pl/VS800.htm

mozna duzo poczytac.pzdr

 

 

on chyba ma nie orginalna kierownice.kiepsko widac bo slonce.poza tym ma juz przedluzone poznozki wiec juz ci odpada pare zloty.wydaje sie byc w dobrym stanie.zwroc uwage na pokrywy cylindrow czy nie odlazi farba;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamil jesli na zdjeciu to twoj sprzet to to jest to co chce zrobic w nastepnym zezonie z moim przodem.mozesz mi cos powiedziec o nim.co zmieniles i jak.no i ile kosztowalo;)

 

na zdjęciu jest jak najbardziej mój sprzęt ale ja przodu nie przerabiałem, był taki sprowadzony z szwajcari. jest fajnie przerobiony bo nie przez cięcie główki ramy ale przez wysunięcie dolnej półki na specjalnym łożysku.

a tu masz link http://www.chopper-kit-usa.com/suzuki-VS14002.htm

Edytowane przez kamil vf 750 s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś napisać jak się prowadzi takie moto w porównaniu ze standardowym zawieszeniem? Nie wali się w zakręty przy małej prędkości?

 

PS. Tak się zastanawiam czy jest jakaś różnica w prowadzeniu maszyny z tak przerobionym przodem (tzn. bez ingerencji w główkę) w stosunku do choppera z przerabianą główką.. Może ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  chamsin napisał:

Male pytanko czy mozna wlac do intrudera 1400 olej samochodowy mam na mysli mineralny castrol w bialym opakowaniu ten olej stoi w garazu i szkoda mi wydawac ponad stowe na inny :bigrazz:

Jezeli nie ma dodatkow zmniejszajacych tarcie (jakis molibden czy cos) to mozna. Sam leje do swojego samochodowy Mobil1 5W50 - same pozytywy.

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Virek napisał:

Jezeli nie ma dodatkow zmniejszajacych tarcie (jakis molibden czy cos) to mozna. Sam leje do swojego samochodowy Mobil1 5W50 - same pozytywy.

 

A jaka oszczędność. Co najmniej 30 zł na rok (zakładając ze do silnika wchodzi około 3l oleju i zmieniamy go 3 razy w roku) :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen: Wyczes pytałeś jak się prowadzi intruz z wysuniętym przodem. więc tak, zwrotność straszna, muszę przepychać często do tyłu żeby nawrócić, prowadzenie w łukach wbrew moim obawom bardzo dobre- jest sterowalny, nie wali się na bok ani nie chce prostować, problem jest tylko z koleinami bo na nich chce wężykować, trudno zmieniać pasy ruchu, jeśli nie ma kolein to jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pompka napisał:

A jaka oszczędność. Co najmniej 30 zł na rok (zakładając ze do silnika wchodzi około 3l oleju i zmieniamy go 3 razy w roku) :icon_mrgreen:

Taaaaa, a co zaoszczedzi, to potem wyda na spalone tarcze sprzegla :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...