Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy znacie może firmę lub osobę która podjęła by się osadzenia felgi samochodowej na piastę motocyklowa. Chodzi mi o nawiercenie otworów w feldze samochodowej i założenie jej na tylna piastę od Intrudera. Mam felgę 17/7 cala i chciałbym założyć ja w intruderze z tyłu. :banghead:

 

Oczywiscie chodzi mi o założenie szprych w feldze samochodowej i spasowaniu wszystkiego z piasta Intrudera.

spróbuj u: Paweł Król tel.(033) 8119929 lub 602833570

podobno zaplata i centruje, ale czy się podejmie to nie wiem - spróbować zawsze można :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos rozmowa się nie klei

Z pewnością nikt tu nie będzie rozmawiał o naprawie intruderów z prostego powodu... one się nie psują :icon_question:

 

PS. miałeś danny cyknąć zdjęcia po obniżeniu.

Edytowane przez bodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze chciałem tam jechać i oczywiście w tym roku też nie pojadę,:',

:icon_question: jak nie praca, to teraz wesele siostry, które w tym momencie stanowi priorytet. Jednocześnie pragnę zaznaczyć że jakby ktoś miał pomysł na jakiś zlot w późniejszym terminie to bardzo chętnie.

 

A propo psucia intruderka, jakiś czas temu zapodałem temacik na forum, kasatory hydrauliczne, jakoś tak mi sie wydawało że słychać zaworki. Padły różne propozycje co może być przyczyną, oczywiście za każdą bardzo dziękuje. A przyczyna okazała się banalna jednocześnie bardzo wkur...... Paliwko. Po zmianie stacji paliw na inną nie powiem jaką, po wyjeżdżeniu ok dwóch zbiorniczków zaczęła następować cisza, i teraz po czwartym już dla mnie jest dobrze nic mnie nie denerwuje podczas jazdy. Jest to kolejny dowód, na pewno dla mnie, omijać małe stacje paliw w jeszcze mniejszych miejscach na mapie naszego pięknego kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację co do paliwa.

Też jak tankowałem w mojej mieścinie paliwko to silnik brzmiał niepokojąco.Zmieniłem tankownie na bardziej firmową nie koniecznie tańszą i niepokój znikł :icon_question:

 

Witam wszystkich posiadaczy INTRUZÓW!

 

Tomek

 

ps. na naszych drogach da sie jeździć na 240-stce i to całkiem śmiało :banghead:

Edytowane przez tomek szabla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo jestem ciekaw opinii na temat 1.8. Jak ta maszyneria się sprawuje, bo to że ma kopa to widać w danych technicznych. Jeździłeś może 1.4, wiem że to ciężko porównać, bo moc jest troszkę w Twoim rumaku z innej planety, o momencie obrotowym to nawet nie wspomnę. Interesuje mnie ten motocykl, mam takie ciągotki coraz większe w jego stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do awaryjności to nie mogę wiele powiedzieć, bo zrobiłem dopiero 4500km.Na pierwszym serwisie musieli podokręcać wszystkie elementy przy wydechu bo się troszkę porozkręcał, ale to normalne.Teraz na przeglądzie

po 6 tys. też będę miał parę uwag, ale to raczej sprawy regulacyjne.Co do samej jazdy na motocyklu to jest tak że osiągnięcie na nim dwóch paczek to nic szczególnego, tylko weź się człowieku na nim utrzymaj przy takim oporze wiatru... jak mijam się przy większych prędkościach z ciężarówkami to nie jestem w stanie utrzymać nóg na podnóżkach. W zakręty kładzie się pięknie, w koleinach prowadzi się równie dobrze.Znajomi jak go testowali byli zdziwieni wyjątkową zwinnością motocykla, porównując go do np.VTX1800 i Royal Star'a.Sam silnik to też trochę inna bajka, bo przy obrotach 7 tys/min to on wcale nie brzmi jak V-ka. :wink: ,a takie obroty lubi i sam silnik i ja.Wczoraj na Węgrzech sprawdziłem maksa i wychodzi że 225 i koniec bo zamyka się obrotomierz.Generalnie maszyna jest przednia bo moim zdaniem i wygląda i jedzie.Choć ostatnio po głowie mi chodzi ZZR1400... może mi przejdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi ten mastodont przypomina moto o nazwie yuki czy juki 150-kiedys w Śm byl opis i zdjecia . sylwetka b. podobna

mi sie nie podoba -przerost formy nad trescia

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yuki albo juki i po temacie.

:wink:

Nic nie powiem jak ten sprzęcik tak zapier.... to bez komentarza. Nie jestem zwolennikiem takich prędkości, ale jak zaistnieje potrzeba to fajnie wiedzieć że jest rezerwa mocy, która czeka na uwolnienie. SUPER

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu.2000 - pieknie brzmi Twoj Intruz. Widze ze wydechy z kwasowki czy moze jakies katalogowe? Sasiedzi pewnie wku***** jak tak pomykasz po tej drodze :icon_razz:

To są rury z kwasówki a to nie było koło mnie tylko u kolegi ale moi sąsiedzi też narzekają ale są tacy co im sie to podoba i nie przeszkadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu dźwięk przepiekany :biggrin: tylko będziesz musical uważać na Niebieskich aby się nie doczepili. Jestem ciekawy jaka jest różnica miedzy prostymi, pustymi rurami takie jak ty masz a tłumikami oryginalnymi tylko z wyciągniętymi wkładami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...