Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ładne moto się szykuje. :)

 

Obiecane zdjęcia obniżonego tylniego zawieszenia.

Pierwsze zdjęcie przed obniżeniem :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c9e58fe03a.html

Drugie zdjecie po obniżeniu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...cfc9a6e3c0.html

 

A w zimę dalsze już przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaprowadzilem sobie w sygnaturze link do fotek z przebudowy mojego moto

 

No całkiem ładnie się zapowiada. Co to za koło z przodu :) , lagi nie za długie zrobiłeś, bo widzę że do osi koła trochę brakuje :crossy:

 

Obiecane zdjęcia obniżonego tylniego zawieszenia.

A w zimę dalsze już przeróbki.

Dokładnie tak samo zrobiłem w VS700 :crossy: , ile cm ucinałeś tłoczysko :flesje:

Edytowane przez Wieniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie kolo pochodzi od wild stara (tylne). Ma wiec 16 cali i zalozona nowa opone Metzeler 130/90. Blotnik mam z laminatu ale przestal mi sie podobac, nie pasuje mi juz jakos do ogolnego wizerunku. Musze dokupic cos innego, np w plastbike...

Polki mam z firmy HM Deluxe, i one maja 12-centymetrowe przedluzki do lag. Takie polki sie akurat trafily i wzialem, mimo ze nie myslalem o przedluzeniu przedniego zawieszenia. Bede mial wiec draga z czoperowym widelcem :icon_question: . Teraz wlasnie dorabiana jest oska, tulejki, lozyska, zeby kolo od yamahy umiescic na intruzie.

Aha przedni hamulec zmieniam na czterotloczkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, bylbym wiedzial wczesniej, to bym wzial szesciotloczkowy :smile:

Widze, ze zawsze warto poszperac najpierw w necie... :eek:

Aha, pompa hamulcowa tez bedzie od czego innego.

 

Przy okazji: możeby tak w przyszłym sezonie zorganizować spocik intruderowców? Co by nasze maszyny się poznały, porównały i wymieniły doświadczeniami, a ci, którzy rozważają zakup/zmianę mogli zasięgnąć obiektywnych opinii i nie tylko...

 

Dobry pomysl, moze na otwarcie sezonu tez by sie udalo jakos skrzyknac? To przeciez juz niedlugo!! :icon_mrgreen:

 

Obiecane zdjęcia obniżonego tylniego zawieszenia.

A w zimę dalsze już przeróbki.

 

Dobry poczatek Danny :crossy: tylko nie poprzestawaj na tym!! :icon_razz: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytanka

Mówiliście tutaj że mały Intruderek te 170 poleci, a jak czytam tu i ówdzie specyfikacje techniczne , napisane jest : prędkośc maksymalna 154 km/h. Jak to w koncu wygląda??

Co sądzicie o rocznikach 2000 - 2002. Są już bardziej dopracowane czy nadal mają jakies typowe mankamenty??

 

I owszem, widziałem na własne oczy.

Znajomy jechał moim VS600 - 170, kiedy jechałem autem przed nim.

Przy 160 dochodził mnie i wyprzedzał.

Pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek obniżyłem zawieszenie VSa800 (czy raczej S50). Założyłem jakieś krótkie "uniwersalne" amorki (tak na oko to z 2" krótsze od oryginału). Zaskakujące jak się zmieniło prowadzenie motocykla jeździ sie jakoś lepiej :P . Na oryginalnym zawieszeniu motocykl był jakiś mało stabilny a po wymianie frajda z jazdy x2 :biggrin: .

 

Jedyny minus to to, że w 2 osoby i na średnim napięciu sprężyn koło obciera o błotnik (przy okazji przetarło mi kable od kierunków i strzelił jeden bezpiecznik). Teraz zwiększyłem napięcie spreżyn na max. Motocyklem jeździ dziewczyna i praktycznie 100% solo więc powinno być dobrze.

 

 

Pytanie natury technicznej. Gdzie moge dostac komplet bezpiecznikow do intruza? Allegro? sklep we Wroclawiu?

 

Czy moze jakies "zamienniki" samochodowe?

 

Jedź do ASO Suzuki i kup oryginalne :)

 

 

 

 

A mniej złośliwie - kup zwykłe płaskie bezpieczniki. Te od samochodu doskonale się nadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie natury technicznej. Gdzie moge dostac komplet bezpiecznikow do intruza? Allegro? sklep we Wroclawiu?

Nie no czasami idzie sie załamać :) :biggrin: . W CPN-ie kupisz, samochodowe, to nie olej, pasują :buttrock:

 

W poniedziałek obniżyłem zawieszenie VSa800 (czy raczej S50). Założyłem jakieś krótkie "uniwersalne" amorki (tak na oko to z 2" krótsze od oryginału). Zaskakujące jak się zmieniło prowadzenie motocykla jeździ sie jakoś lepiej :P . Na oryginalnym zawieszeniu motocykl był jakiś mało stabilny a po wymianie frajda z jazdy x2 :buttrock: .

To ja wczoraj , pierwszy raz przejechałem się VS 1400 z oryginalnymi amorami (jakoś wszyscy mają powymieniane na twarde) i naprawdę niewiele brakowało, a bym znalazł się w rowie :biggrin: , no tak tym kołysze na winklach, jak szalupą na pełnym morzu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem jakieś krótkie "uniwersalne" amorki (tak na oko to z 2" krótsze od oryginału).

 

Coś takiego może?

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=6110

 

Mógłbyś, Pompka, cyknąć w wolnej chwili fotę - jak wygląda moto z tymi uniwersalami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...