Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ładne moto się szykuje. :)

 

Obiecane zdjęcia obniżonego tylniego zawieszenia.

Pierwsze zdjęcie przed obniżeniem :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c9e58fe03a.html

Drugie zdjecie po obniżeniu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...cfc9a6e3c0.html

 

A w zimę dalsze już przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  zicoh napisał:

zaprowadzilem sobie w sygnaturze link do fotek z przebudowy mojego moto

 

No całkiem ładnie się zapowiada. Co to za koło z przodu :) , lagi nie za długie zrobiłeś, bo widzę że do osi koła trochę brakuje :crossy:

 

  danny napisał:

Obiecane zdjęcia obniżonego tylniego zawieszenia.

A w zimę dalsze już przeróbki.

Dokładnie tak samo zrobiłem w VS700 :crossy: , ile cm ucinałeś tłoczysko :flesje:

Edytowane przez Wieniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie kolo pochodzi od wild stara (tylne). Ma wiec 16 cali i zalozona nowa opone Metzeler 130/90. Blotnik mam z laminatu ale przestal mi sie podobac, nie pasuje mi juz jakos do ogolnego wizerunku. Musze dokupic cos innego, np w plastbike...

Polki mam z firmy HM Deluxe, i one maja 12-centymetrowe przedluzki do lag. Takie polki sie akurat trafily i wzialem, mimo ze nie myslalem o przedluzeniu przedniego zawieszenia. Bede mial wiec draga z czoperowym widelcem :icon_question: . Teraz wlasnie dorabiana jest oska, tulejki, lozyska, zeby kolo od yamahy umiescic na intruzie.

Aha przedni hamulec zmieniam na czterotloczkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pompka napisał:

A pompa hamulcowa wyrobi?

Myślę że powinno być O,k , sporo takich patentów jest w necie :icon_mrgreen: , a jak nie to trzeba eksperymentować :icon_rolleyes: , zobaczcie sami http://www.intruderalert.com/cafe/index.cf...c&topicID=60162

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, bylbym wiedzial wczesniej, to bym wzial szesciotloczkowy :smile:

Widze, ze zawsze warto poszperac najpierw w necie... :eek:

Aha, pompa hamulcowa tez bedzie od czego innego.

 

  Cytat
Przy okazji: możeby tak w przyszłym sezonie zorganizować spocik intruderowców? Co by nasze maszyny się poznały, porównały i wymieniły doświadczeniami, a ci, którzy rozważają zakup/zmianę mogli zasięgnąć obiektywnych opinii i nie tylko...

 

Dobry pomysl, moze na otwarcie sezonu tez by sie udalo jakos skrzyknac? To przeciez juz niedlugo!! :icon_mrgreen:

 

  Cytat
Obiecane zdjęcia obniżonego tylniego zawieszenia.

A w zimę dalsze już przeróbki.

 

Dobry poczatek Danny :crossy: tylko nie poprzestawaj na tym!! :icon_razz: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  elemeledudek napisał:

Dwa pytanka

Mówiliście tutaj że mały Intruderek te 170 poleci, a jak czytam tu i ówdzie specyfikacje techniczne , napisane jest : prędkośc maksymalna 154 km/h. Jak to w koncu wygląda??

Co sądzicie o rocznikach 2000 - 2002. Są już bardziej dopracowane czy nadal mają jakies typowe mankamenty??

 

I owszem, widziałem na własne oczy.

Znajomy jechał moim VS600 - 170, kiedy jechałem autem przed nim.

Przy 160 dochodził mnie i wyprzedzał.

Pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek obniżyłem zawieszenie VSa800 (czy raczej S50). Założyłem jakieś krótkie "uniwersalne" amorki (tak na oko to z 2" krótsze od oryginału). Zaskakujące jak się zmieniło prowadzenie motocykla jeździ sie jakoś lepiej :P . Na oryginalnym zawieszeniu motocykl był jakiś mało stabilny a po wymianie frajda z jazdy x2 :biggrin: .

 

Jedyny minus to to, że w 2 osoby i na średnim napięciu sprężyn koło obciera o błotnik (przy okazji przetarło mi kable od kierunków i strzelił jeden bezpiecznik). Teraz zwiększyłem napięcie spreżyn na max. Motocyklem jeździ dziewczyna i praktycznie 100% solo więc powinno być dobrze.

 

 

  van_han napisał:

Pytanie natury technicznej. Gdzie moge dostac komplet bezpiecznikow do intruza? Allegro? sklep we Wroclawiu?

 

Czy moze jakies "zamienniki" samochodowe?

 

Jedź do ASO Suzuki i kup oryginalne :)

 

 

 

 

A mniej złośliwie - kup zwykłe płaskie bezpieczniki. Te od samochodu doskonale się nadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  van_han napisał:

Pytanie natury technicznej. Gdzie moge dostac komplet bezpiecznikow do intruza? Allegro? sklep we Wroclawiu?

Nie no czasami idzie sie załamać :) :biggrin: . W CPN-ie kupisz, samochodowe, to nie olej, pasują :buttrock:

 

  Pompka napisał:

W poniedziałek obniżyłem zawieszenie VSa800 (czy raczej S50). Założyłem jakieś krótkie "uniwersalne" amorki (tak na oko to z 2" krótsze od oryginału). Zaskakujące jak się zmieniło prowadzenie motocykla jeździ sie jakoś lepiej :P . Na oryginalnym zawieszeniu motocykl był jakiś mało stabilny a po wymianie frajda z jazdy x2 :buttrock: .

To ja wczoraj , pierwszy raz przejechałem się VS 1400 z oryginalnymi amorami (jakoś wszyscy mają powymieniane na twarde) i naprawdę niewiele brakowało, a bym znalazł się w rowie :biggrin: , no tak tym kołysze na winklach, jak szalupą na pełnym morzu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pompka napisał:

Założyłem jakieś krótkie "uniwersalne" amorki (tak na oko to z 2" krótsze od oryginału).

 

Coś takiego może?

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=6110

 

Mógłbyś, Pompka, cyknąć w wolnej chwili fotę - jak wygląda moto z tymi uniwersalami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...