Skocz do zawartości

Problem NSR :|


Kunin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam dylemat bo tak wszystkie światła itp mam podlączone pod akumulator i tak gdy zostawie np na postojówkach ją na góra 2 minuty i gdy przychodzi ją odpalić to ni emam czym bo żadna kontrolka i rozrusznik niechce kręcić , czy to winna akumulatora czy może coś nie łączy ?:|

 

Pozdr :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żarówka postojowa z pozoru ma 5W+tył drugie 5W co daje ci 10W.

przy tym wydzielaniu mocy, powinno swiecic kuuuupe czasu...

 

jedyne, co sie wydaje oczywiste to sprawdzenie akumulatora, moze po prostu jeszcze nie byl wymieniany...

 

czy te swiatla przygasaja po tych umownych dwoch minutach?

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam problem. Poszedł mi regulator napięcia. Kupiłem identyczny na allegro oraz nowy akumulator yuasy. Akumulator zalałem wodą demineralizowana, ładowałem go ok 6h po czym założyłem go do moto. Jak odpale to wszystko świeci ale to światło mijania i drogowe nie jest takie jasne jak przedtem. Zaraz po zgaszeniu moto wszystkie światła gasną. Tak jakby akumulator był rozładowany. Ma ktoś jakiś pomysł na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tak :

 

przychodze do garażu wlan1czam stacyjke i albo świeca sie kontrolki albo nie, jak nie świecą to ssannko na 2 ja i popych po czym odrazu odpala, pyrka sobie na ssaniu , po czym jade sie przejechac zeby (naladowac ten akumulator), po czym staje gasze i gdy przekręcam kluczyk wszystkie świeca czyli coś sie tam naładował , wystarczy że włącze np postojówki i łup znów kero nic nie świeci :| , no a gdy jest nałądowany to rozrusznik pali noo noo na dotyczek paznokcie że tak powiem :crossy:) , i gasze , znów odpalam i znów idelanie odpala , chyba czeka mnie kupno jakiegoś najlepszego akumulatora do motocykla , Dołoże iż ten który posiadam nie ma nawet wlewów na elektroid :| czyli jest jedno razowy tak to chyba mamy rozumieć tak ?

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam problem. Poszedł mi regulator napięcia. Kupiłem identyczny na allegro oraz nowy akumulator yuasy. Akumulator zalałem wodą demineralizowana, ładowałem go ok 6h po czym założyłem go do moto. Jak odpale to wszystko świeci ale to światło mijania i drogowe nie jest takie jasne jak przedtem. Zaraz po zgaszeniu moto wszystkie światła gasną. Tak jakby akumulator był rozładowany. Ma ktoś jakiś pomysł na to?

hmmm chyba trzeba zalac kwasem nowy aku? Ja swoj po zalaniu kwasem ladowalem 10 godzin malym pradem, ale i tak co jakies 2 tygodnie musze go podladowac, bo niestety u mnie jest pradnica i nie zawsze tego pradu starcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel mi tłumaczył instrukcje i mówił że trzeba zalać go woda demineralizowana. Mierzyłem przed chwilą napięcia i na zgaszonym moto na aku jest ok 5,5V na odpalonym na aku mam ok 10V a na światłach mijania jest napięcie 8,5V tak więc trochę słabo. Wie ktoś czym to spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm chyba trzeba zalac kwasem nowy aku? Ja swoj po zalaniu kwasem ladowalem 10 godzin malym pradem, ale i tak co jakies 2 tygodnie musze go podladowac, bo niestety u mnie jest pradnica i nie zawsze tego pradu starcza.

 

Pierwsze słyszę o takiej metodzie. Jak dotąd zawsze myślałem, że akumulator się zalewa kwasem, zostawia na 1h (bez ładowania) i jest naładowany. Potem tylko wkładasz do bike'a...

 

kumpel mi tłumaczył instrukcje i mówił że trzeba zalać go woda demineralizowana. Mierzyłem przed chwilą napięcia i na zgaszonym moto na aku jest ok 5,5V na odpalonym na aku mam ok 10V a na światłach mijania jest napięcie 8,5V tak więc trochę słabo. Wie ktoś czym to spowodowane?

 

Wodą demineralizowaną to się robi dolewki jak trzeba dolać :) A nowy akumulator to się zalewa kwasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołoże iż ten który posiadam nie ma nawet wlewów na elektroid :| czyli jest jedno razowy tak to chyba mamy rozumieć tak ?

 

Pozdro :biggrin:

Jest to akumulator bezobsługowy tzn taki co sie do niego nic nie dolewa! czyli BEZ OBSŁUGI

 

Piterg! Tak się nie robi! Zalewa się Elektrolitem czyli kwasem siarkowym! po godzinie od zalania albo go ładujesz małym prądem albo wkładasz do motoru i jeździsz. Ja nawet tak w instrukcji miałem że jeśli po tej godzinie będzie aku użytkowany to nie ładować tylko wlożyć i jeździć!

 

Polecam poczytać co nie co lektury, badź chociaż instrukcje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę o takiej metodzie. Jak dotąd zawsze myślałem, że akumulator się zalewa kwasem, zostawia na 1h (bez ładowania) i jest naładowany. Potem tylko wkładasz do bike'a...

Wodą demineralizowaną to się robi dolewki jak trzeba dolać :crossy: A nowy akumulator to się zalewa kwasem.

 

No po wlaniu kwasu (a wlasciwie roztworu wodnego kwasu) miernik pokazuje juz jakies napiecie. Warto jednak podladowac aku malym pradem. Przynajmniej tak mialem w instrukcji.

 

kumpel mi tłumaczył instrukcje i mówił że trzeba zalać go woda demineralizowana. Mierzyłem przed chwilą napięcia i na zgaszonym moto na aku jest ok 5,5V na odpalonym na aku mam ok 10V a na światłach mijania jest napięcie 8,5V tak więc trochę słabo. Wie ktoś czym to spowodowane?

A jak przegazujesz?? Moze masz cos nie tak z ladowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...