Skocz do zawartości

uszczelka od skrzyni biegów


ciemnocichy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakis czas temu zauważyłem, że ze skrzyni biegów w mojej DT-ce wycieka olej. Podokręcalem wszystkie srubki ale niewiele to pomogło. Wczoraj zdjąłem pokrywę skrzyni, żeby sprawdzić jak wygląda uszczelka. Prawdę mówiąc to niewiele z niej zostało... :icon_razz: Były to resztki czerwonej gumy(?)

Moje pytanie: jak wygląda uszczelka do skrzyni, czy może uszczelnia się jakimś specyfikem(?) i czy jest jakaś technika jej zakładania? Pozdrawiam i liczę na odp. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie była uszczelka tylko czerwony sylikon. wyczyść to dokładnie i złóż na sylikon, tylko nie przesadź z jego ilością.

 

 

i następnym razem takie pytania zadawaj w temacie o DT który jest przyklejony powyżej.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie - postaram się je w miarę jasno sformuować... :wink: Czy przy składaniu skrzyni trzeba w jakis specjalny sposób ustawiać zębatkę która jest umocowana na wałku(?) od startera(kopki do rozruchu). Są tam takie dwa druty(?) i obawiam się że trzeba to wszystko tak poustawiać żeby 'trybiło' przy zapalaniu sprzęta :biggrin: Może ktos robierał skrzynie w dt-ce i wie o co może mi chodzić... pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozbierałem silnik w mojej DT chyba z 5 razy, 3 razy w tygodniu i jeżeli włożysz ten wałek na swoje miejsce musisz tylko wstawic tą sprężyne w ten rowek i najlepiej dociskaj pokrywe od dołu żeby od razu docisnąć ta spreżyne to ci niewyskoczy. A kartery to tylko na silikon miałem i nic nieciekło, tylko jak nałożysz silikonu to poczekaj chwilke żeby troche wyschnął to niewypłynie po ściśnięciu, a silikon to tylko czerwony, bo te zwykłe białe to galaretki są.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

a silikon to tylko czerwony, bo te zwykłe białe to galaretki są.

 

 

:banghead: Co ma kolor do jakości uszczelnienia? Czerwony silikon jest złym rozwiązaniem – okropnie wygląda i często świadczy o źle wykonanej naprawie. Ważne jest, aby był odporny na wysokie temp, oleje itd oraz przeznaczony do takich napraw. Pozdrawiam

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie weim bo zawsze jak kupiłem ten biały to był rzadki jak g...o, nie wiem może na taki trafiłem czy jak ale już nigdy go nie kupie. Jeżeli sie go wytrze zaraz po założeniu jak jeszcze nie zaschnął to go nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...