Skocz do zawartości

Mechanika samochodowa - drżenie kierownicy


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie czytałem tematu bo za długi ale moje sugestie:)

-koło/a zgięte bądź nie wyważone

-guz na opnie(np od wpadnięcia w dziurę)

-krzywe tarcze nie mają znaczenia przy jeździe na wprost, tylko przy hamowaniu kierownica drży

-płyn od wspomagania nie ma znaczenia

-wiecej nie przychodzi mi do głowy. ale ja bym wyżucił te alu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

-krzywe tarcze nie mają znaczenia przy jeździe na wprost, tylko przy hamowaniu kierownica drży

 

 

mają mają, im większa tarcz tym bardziej

 

-brak wycentrowania na piaście

-niewłaściwe śruby

-nierównomierne dokręcenie śrub

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze nie muszą być krzywe, aby podczas hamowania pojawiały się drgania na kier.

Wystarczy aby jedna z nich dostała tzw, "raka"

-Zmiana struktury materiału w jednym (kilku) miejscach pow. ciernej spowodowana wieloma czynnikami (przegrzanie, itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...