kuba_195 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 nie czytałem tematu bo za długi ale moje sugestie:)-koło/a zgięte bądź nie wyważone-guz na opnie(np od wpadnięcia w dziurę)-krzywe tarcze nie mają znaczenia przy jeździe na wprost, tylko przy hamowaniu kierownica drży-płyn od wspomagania nie ma znaczenia-wiecej nie przychodzi mi do głowy. ale ja bym wyżucił te alu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) -krzywe tarcze nie mają znaczenia przy jeździe na wprost, tylko przy hamowaniu kierownica drży mają mają, im większa tarcz tym bardziej -brak wycentrowania na piaście -niewłaściwe śruby-nierównomierne dokręcenie śrub Edytowane 18 Listopada 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrula Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Tarcze nie muszą być krzywe, aby podczas hamowania pojawiały się drgania na kier.Wystarczy aby jedna z nich dostała tzw, "raka"-Zmiana struktury materiału w jednym (kilku) miejscach pow. ciernej spowodowana wieloma czynnikami (przegrzanie, itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.