minius Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Witam,wiem, ze na klamce jest takie kolko, ktorym mozna krecic, ale nawet w pozycji 1, hamulec lapie bardzo pozno. Czego to moze byc wina ? (klocki i poziom plynu sa ok) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Może masz już stary rozepchnięny gumowy przewód hamulcowy. Jak zmienisz na nowy, a najlepiej w oplocie to powinno być git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minius Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Przewody mam w oplocie stalowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 mam to samo w GSXR 600 mam na jedynce a puźno łapie, wymieniłem płyn hamulcowy, odpowietrzałem 2 razy co prawda mam juz słabe tarcze ale to raczej nie powinno byc powodem dodam że przewody hamulcowe równiez mam w oplocie stalowym a i jeszcze jedno zmieniałem w nim zaciski co wiązało sie z ponownym zalaniem układu, może gdzies jeszcze siedzi powietrze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Zeby dobrze odpowietrzyc hamulce trzeba to zrobic od konca czyli od zacisku przepychac powietrze do góry układu ale do tego trzeba miec specjalne urządzenie. Sprawdź w jakim stanie jest "oczko" w dziwgni hamulca. Jesli ma luz góra-dół to tez może byc przyczyną bo wtedy dzwignia opiera się kątem na tłoczku i jest inna siła wtedy.A z całkowitym odpowietrzeniem układu to juz sie pożegnałem - w swojej GS 500E co kilka dni odpowietrzam po jednym razie i zawsze jest jakies powietrze a wszelkie uszczelki sa nowe. pogodziłem się z losem. jesli na dziwgni nie czujesz duzej roznicy przy pompowaniu hamulca (puchnięcie) to powinno byc ok. Zwróc uwage czy masz pływający zacisk i tarczę. Jesli na prowadnicy zacisku jest za duzy luz to hamulec zawsze będzie szamtławy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 może Wam sie kończy pompa hamulcowa?? odpowietrzyć mozna po "staremu" czyli normalnie odpowietrznikiem przy zacisku- troche czasu trzeba poświecić..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 może Wam sie kończy pompa hamulcowa?? odpowietrzyć mozna po "staremu" czyli normalnie odpowietrznikiem przy zacisku- troche czasu trzeba poświecić.....oczywiście ze mozna ale raczje ręka wysiądzie prędzej niz odpowietrzysz. A pompa tez moze sie konczyc czyli potrzebny będzie zestaw naprawczy i torchę czasu na zabawę z tym sprzętem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 (edytowane) Mity Vac bardzo pomaga w takich wypadkach. Adam M. Edytowane 25 Maja 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.