Skocz do zawartości

Jakiego crossa mam kupić???


Rekomendowane odpowiedzi

Taaaaak, świetny jak na pierwszy motocykl do nauki jady w terenie. :)

Zobacz jaki autor podal zakres mocy ktory chce miec w swoim motocyklu - do 50KM, a KX jesli ma ponad 50 to bardzo niewiele. Pozatym znam kolesia ktory na 1 moto kupil sobie wlasnie KX 250cc i jakos zyje. Ponadto zastanow sie jak cos napiszesz nastepnym razem bo swoja wypowiedzia nie wnosisz nic do tematu.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jaki autor podal zakres mocy ktory chce miec w swoim motocyklu - do 50KM, a KX jesli ma ponad 50 to bardzo niewiele. Pozatym znam kolesia ktory na 1 moto kupil sobie wlasnie KX 250cc i jakos zyje. Ponadto zastanow sie jak cos napiszesz nastepnym razem bo swoja wypowiedzia nie wnosisz nic do tematu.

Pozdr

Zacznijmy od tego, że autor tematu sam nie wie co pisze. A większa połowa odpowiedzi ma charakter żartobliwy. I w tym momencie szczerze je*ie mnie to czy wnoszę coś do tematu czy nie, bo atmosfera która tu panuje coraz bardziej zniechęca mnie do odwiedzanie tegoż forum!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Enduro nie sprawdza sie w terenie jak cross ale tez sie da niezle pobawic:D

Cross jest przystosowany do jazdy po torze - zawieszenie, skrzynia biegów i kąt główki.

Ja mam crossa i jezdze nim bardziej enduro. Długa jedynka i krótkie następne biegi to prawdziwa udręka na leśnych krętych dróżkach (do wszystkiego sie mozna przyzwyczaić) a zmiana zębatek powoduje zmiany w v-max. Ja juz sie przyzwyczaiłem i nawet mi to pasuje (zwłaszcza zawieszenie) jednak Cross jest przeznaczony do motocrossu a nie endurzenia :D

 

no to dla was teren to chyba proste drogi... Ja mam Enduro i w tym co ja nazywam teren nie jezdzi sie super:/ Ale wasza racja moj spokoj...

hehehe bo KMX to "terenowe" toczydełko a nie prawdziwe enduro :)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zacznijmy od tego ze kolega zakladajacy ten temat nie ma tak dobrej wiedzy na ten temat jak wiekszosc z nas.

Wiec postarajmy sie sprecyzowac jego docelowy sprzet.

-Motocykl ma sie malo psuc i nie chce w niego duzo i czesto dokladac czyli jedno mamy z glowy - maszyny crossowe i hard-enduro odpadaja. KONIEC, KROPKA!

-"mało będe jeżdził po drodze tylko kawałek dziennie a reszta to lasy drużki itd" czyli bijemy w enduro!Brak homologacji nic tu nie wnosi

-cena 5000 - 6000 zl.

-moc 28 - 50 KM

 

Podsumowujac:

Szukamy dla niego motocykla enduro w przedziale cenowym 5000 do 6000 zł. i moca 28 - 50 KM.

 

Jak dla mnie musisz stwierdzic jeszcze jaki typ silnika Cie interesuje - 2 czy 4 suw i jakie miales wczesniejsze doswiedczenie z motocyklami. Jak to sprecyzujesz to mozna bedzie przejsc do konkretow bo maszyn mozemy Ci polecac teraz multum!!!!

DR 350,XR 600,KLX 300, XT 600,DR 650,DT 125, CRM 125 i tak dalej, i tak dalej...

 

Pomóż nam precyzując Twój typ to wtedy bedziemy w stanie lepiej Ci doradzic...

 

Co do panujacej czasem atmosfery tutaj na forum to trzeba sie przyzwyczaic bo to my ja tworzymy a rozni ludzie, rozne posty... A tak BTW kolega Wilus niech zajmie sie najpierw wyszukaniem podobnych tematow bo caly czas tworza sie podobne.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe bo KMX to "terenowe" toczydełko a nie prawdziwe enduro :biggrin:

 

Wiem ale dla mnie enduro to moto ktore ma kierunki swiatla stop itp. czyli moto do jazdy barziej w ruchu publicznym... Moze sie myle ale wg mnie tak jest:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem ale dla mnie enduro to moto ktore ma kierunki swiatla stop itp. czyli moto do jazdy barziej w ruchu publicznym... Moze sie myle ale wg mnie tak jest:D

no bo niby tak jest :) Tyle ze w wiekszosci marek w tym momencie cały ten kit chomologacyjny to taki tylko buzer ktory sciąga sie odrazu po wyjechaniu z salonu. EXC, WR, CRE, Husaberg itp to motory enduro naprawde wręcz nie nadające sie do jazdy po ulicy natomiast świetnie odnajdujące sie w terenie nawet tym najostrzejszym. MTX, KMX, XL i DR125 itp to modele przewidziane przez fabryke do jazdy po ulicy tylko tyle ze mają designe motocykla terenowego. Nie mowie ze sie nei da bo sam przez 3 lata śmigałem w terenie na MTX 125 :)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Nigdy jeszcze niemiałem crossa i chcialbym jakiegoś kupić gdyż bardzo mi się one spodobały. Potrzebny mi jest taki do 5000-6000 zł, bez chomologacji gdyz mało będe jeżdził po drodze tylko kawałek dziennie a reszta to lasy drużki itd. Co najważniejsze chodzi mi oto aby się mało psuł a był mocny około 28-50KM ponieważ nie chcę do niego dużo i często dokładać. Prosze was pomóżcie mi dokonac wyboru!! (bardzo podoba mi się Yamaha YZ 125 ale ponoć się często psuje i duzo trzeba do niej dokładac kasy).

Pozdrawiam

 

Jak można się doczytać w powyższym tekście "Wilus" nie miał jeszcze crossa więc pewnie jeszcze nie wie czego chce od swojej przyszłej maszyny. Moc w przedziale 28 - 50KM to duży rozrzut, zakładając, że to jego pierwsze moto nie powinien się pchać w pojemność większą niż 250ccm w 2t, a jeśli nie zna się na mechanice to nie powinien myśleć o 4t. Niskie koszty utrzymania i motocykl wyczynowy to oksymoron więc crossówa też odpada pozostaje co??

 

http://moto.allegro.pl/item198707647_otomo...we_sx_exc_.html

 

http://moto.allegro.pl/item199866335_otomo...rm_cr_crm_.html

 

http://moto.allegro.pl/item198547320_kawas..._rm_yz_cr_.html

 

http://moto.allegro.pl/item198379276__suzu...a_sprawdz_.html

 

Mam nadzieję, że pomogłem, pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo niby tak jest :buttrock: Tyle ze w wiekszosci marek w tym momencie cały ten kit chomologacyjny to taki tylko buzer ktory sciąga sie odrazu po wyjechaniu z salonu. EXC, WR, CRE, Husaberg itp to motory enduro naprawde wręcz nie nadające sie do jazdy po ulicy natomiast świetnie odnajdujące sie w terenie nawet tym najostrzejszym. MTX, KMX, XL i DR125 itp to modele przewidziane przez fabryke do jazdy po ulicy tylko tyle ze mają designe motocykla terenowego. Nie mowie ze sie nei da bo sam przez 3 lata śmigałem w terenie na MTX 125 :icon_rolleyes:

pozdr

 

Wiec sam dobrze wiesz jak jezdzi sie tym w "terenie" tzn wieksza gorka itp. czyli brak mocy i ciezkie sa te badziewia:D Ale do nauki polecam enduro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec sam dobrze wiesz jak jezdzi sie tym w "terenie" tzn wieksza gorka itp. czyli brak mocy i ciezkie sa te badziewia:D Ale do nauki polecam enduro...

 

Widzę że na tym jak i zresztą na każdym forum prym wiodą dzieci Neostrady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...