Demus2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Witam. Moja CBR kiepskawo schodzi z obrotów i dość słabo hamuje silnikiem. Robiłem kiedyś czyszczenie, synchronizacje i mechanik stwierdził że coś tam jest zużyte i dlatego są takie objawy. Ciekawi mnie czy mozna cos na to poradzić czy lepiej poszukać innych. Może ktoś ma jakiś pomysł albo gaźniki do SC 24. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Można kupić zestawy naprawcze do gaźników, raczej z cebrą nie będzie problemu.A mierzyłeś jej kiedykolwiek ciśnienie sprężania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Cisnienia nie mierzyłem. Ogólnie sprzęt lata dość dobrze. Zużycie paliwa około 6,5 l/100 km w trasie przy predkości 140-160. Zużycie oleju na poziomie 0,5 l/1000 km. Moto odpala dość dobrze chyba że dłużej postoi to muszę zrobić kilka podejść. Poza tym sprzet jest zdławiony do 100 KM. Z czystej ciekawości sprawdzę tą kompreche. Co wchodzi w skład takiego zestawu naprawczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 (edytowane) nic co mogłoby ci pomóc. Najprawdopodobniej masz zużyte membrany lub ośki przepustnicy i moto jest trudno regulowalne. Zmień najpierw mechaniora bo może ten ostatni coś pokręcił a jak to nie pomoże to zostaje zakup baterii gaźników na Allegro. Jeszcze może być uszkodzona membrana kranika i jeden gar ciągnie lewe paliwo. Wtedy właśnie słabo schodzi z obrotów. Edytowane 25 Maja 2007 przez henio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Witam. Moja CBR kiepskawo schodzi z obrotów i dość słabo hamuje silnikiem. Robiłem kiedyś czyszczenie, synchronizacje i mechanik stwierdził że coś tam jest zużyte i dlatego są takie objawy. Ciekawi mnie czy mozna cos na to poradzić czy lepiej poszukać innych. Może ktoś ma jakiś pomysł albo gaźniki do SC 24. Pozdrawiam Pewnie przepustnice masz do roboty,jak masz dobrego tokarza,to wiecej jak stówke nie zaplacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Nowa bateria gaźników to może być wyjście bo zestaw naprawczy na 4 gaźniki będzi eksoztował fortunę. Dla przykładu taki zestaw na 1 gaźnik do Suzy GS 500E koszt. ok. 23 GBP czyli jakies 140PLN a u ciebie są 4 gaźniki i do tego honda więc koszt może być spory. Przy kupnie gaźników sprawdź luz przepustnic na osi i luz pionowych przepustnic (plastikowe, jesli w ogóle są takie przepustnice w CBR a raczje tak) bo jeśli mają luz to będzie swirowała. U mnie w Suzi jedna przepustnica ma lekki luz i z teog powodu wibruje podczas pracy silnika przy tym wyplywając odrobine paliwa w gardziel od strony filtra. W efekcie tego mam problem z regulacją bo na tym cylindrze zawsze jest czarna świeca i sie zalewa lekko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.