wiktor3966 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Panowie posiada ktoś wiedzę na temat nr katalowego przycisku ssania? klekot rok 1991 , lub takową część na sprzedaż? bo ja do odpalenia a połamał mi się plastik i linki nie trzyma odpowiednio naprężonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 KLR nie ma przycisku ssania fabrycznie więc mówisz o czymś innym albo masz przerobiony gaźnik.http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1991-kawasaki-klr250-kl250d/o/m150167#sch49625 - tutaj masz fiszkęhttp://www.kawasaki-sklep.pl/palio/html.run?_Instance=kawasaki&_PageID=113 - tutaj wpisujesz numer katalogowy i dostaniesz cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Chodzi mi o ten przycisk pod kierownicą po lewej stronie :)Chyba każdy KLR ma go :P http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1991-kawasaki-klr250-kl250d/o/m150167?a=11#sch50341Dokładnie chodzi mi o 46092A Edytowane 22 Marca 2013 przez wiktor3966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) To raczej cięgno jest a nie guzik ale ok :) Mały błąd się wkradł. To ta strona daje pełny numer części http://www.cheapcycl...38819-handlebar i dostajesz taki wynik http://www.kawasaki-...182313&_CatID=0 Edytowane 22 Marca 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Super myślałem że tego nigdzię nie dostanę :) Dzięki bardzo kolego za pomoc teraz będzie można wyjechać w teren :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Panowie , mam problem a zarazem pytanie , wymieniałem łańcuszek rozrządu w klekocie i ustawiałem wałki zgodnie z fiszką którą dorwałem na internecie , po złożeniu wyszło na to że gaźnik wypychał powietrze , no to zrobiliśmy po swojemu ,inaczej jak w manualu , ale nie mam pewności co do prawidłowego ustawienia zębatek na wałkach , może ktoś poradzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Po swojemu to można sobie coś narysować. Jeśli właściwe (teoretycznie, bo bóg wie czy się czasem mechanik nie pomylił się) ustawienie kicha w gaźnik to nie ma luzu zaworowego albo gniazda zaworowe jest dziurawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 No właśnie głowie się nad tym bo wcześniej według manuala nie chodziło , głowica była sprawdzana w specjalnym warsztacie i wsio ok , tylko właśnie luzów nie robiłem , ale chyba po świętach ustawie zgodnie z manualem i wyreguluję zawory wtedy się zobaczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam KLR 250 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 witam. chciał bym kupić wałki rozrządu do mojego KLR 250 głowice mam całkiem dobrą ale wałki i klawiaturki mam do wymiany. bardzo prosze o pomoc bo sezon sie zbliza a moto rozebrane:( dzięki za wszelkie info:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ale w czym Ci pomóc? Mamy za Ciebie kupić wałki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam KLR 250 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 sory nie sprecyzowałem pytania. chodzi mi o to czy morze ktoś z kolegów posiada na sprzedaż taki zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzaku90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Walki ciezo znalezc uzywane, jak juz znajdziesz to ceny czesto przerazaja a na koniec okazuje sie sa podobne do naszych, czyli wyjechane juz konkretnie;/Polecam sklep. Siatek.com.pl maja tam walki IN i EX z odpreznikami za 310zl za sztuke. Duzym plusem jest ze moga dorobic walek do potrzeb, czyli robiawalki nadwymiarowe za te sama cene. Obsulga mila, wyjasnia co i jak itp:) Sam skorzystalem kilka dni temu z ich uslug.Te Klawiaturki to podpory walka? Nie znajedziesz tego a jak znajdziesz to tez wyjechane, dlatego warto kupic sobie nadwymiarowy walek przystosowany juz dowyjechanych podpor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam KLR 250 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dzieki za info:) a powiedz prosze co to jest to (IN i EX)? odpręzniki to te otwory smarujące? wie moze ktoś z kolegów jaka jest najczęstrza przyczyna tego ze moto kopci strasznie na biało? na pewno dostaje sie olej do komory spalania ale nie wiem którędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 IN - Inlet czyli dolot EX- Exhaust czyli wydech. Odprężnik to mechanizm uchylający zawory wydechowe żeby zmniejszyć kompresję i ułatwić rozruch kopniakiem. Kopcenie na biało wynika z przedostawania się płynu chłodzącego do komory spalania. Zazwyczaj uszczelką pod głowicą, rzadziej przez pęknięcia wewnątrz silnika. Gdyby wciągał olej to dym byłby niebieski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam KLR 250 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 on jednak jest niebieski. mysle ze olej sie dostaje przez prowadnice zaworów,uszczelniacze są niby nowe ale zawór morze mieć luz. uszczelka pod głowicą też nowa. musze jeszcze raz zwalić główke:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.