Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

KLR nie ma przycisku ssania fabrycznie więc mówisz o czymś innym albo masz przerobiony gaźnik.

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1991-kawasaki-klr250-kl250d/o/m150167#sch49625 - tutaj masz fiszkę

http://www.kawasaki-sklep.pl/palio/html.run?_Instance=kawasaki&_PageID=113 - tutaj wpisujesz numer katalogowy i dostaniesz cenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o ten przycisk pod kierownicą po lewej stronie :)Chyba każdy KLR ma go :P

 

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1991-kawasaki-klr250-kl250d/o/m150167?a=11#sch50341

Dokładnie chodzi mi o 46092A

Edytowane przez wiktor3966
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej cięgno jest a nie guzik ale ok :) Mały błąd się wkradł. To ta strona daje pełny numer części http://www.cheapcycl...38819-handlebar i dostajesz taki wynik http://www.kawasaki-...182313&_CatID=0

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie , mam problem a zarazem pytanie , wymieniałem łańcuszek rozrządu w klekocie i ustawiałem wałki zgodnie z fiszką którą dorwałem na internecie , po złożeniu wyszło na to że gaźnik wypychał powietrze , no to zrobiliśmy po swojemu ,inaczej jak w manualu , ale nie mam pewności co do prawidłowego ustawienia zębatek na wałkach , może ktoś poradzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie głowie się nad tym bo wcześniej według manuala nie chodziło , głowica była sprawdzana w specjalnym warsztacie i wsio ok , tylko właśnie luzów nie robiłem , ale chyba po świętach ustawie zgodnie z manualem i wyreguluję zawory wtedy się zobaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walki ciezo znalezc uzywane, jak juz znajdziesz to ceny czesto przerazaja a na koniec okazuje sie sa podobne do naszych, czyli wyjechane juz konkretnie;/

Polecam sklep. Siatek.com.pl maja tam walki IN i EX z odpreznikami za 310zl za sztuke. Duzym plusem jest ze moga dorobic walek do potrzeb, czyli robia

walki nadwymiarowe za te sama cene. Obsulga mila, wyjasnia co i jak itp:) Sam skorzystalem kilka dni temu z ich uslug.

Te Klawiaturki to podpory walka? Nie znajedziesz tego a jak znajdziesz to tez wyjechane, dlatego warto kupic sobie nadwymiarowy walek przystosowany juz do

wyjechanych podpor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info:) a powiedz prosze co to jest to (IN i EX)? odpręzniki to te otwory smarujące?

 

wie moze ktoś z kolegów jaka jest najczęstrza przyczyna tego ze moto kopci strasznie na biało? na pewno dostaje sie olej do komory spalania ale nie wiem którędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IN - Inlet czyli dolot EX- Exhaust czyli wydech. Odprężnik to mechanizm uchylający zawory wydechowe żeby zmniejszyć kompresję i ułatwić rozruch kopniakiem.

 

Kopcenie na biało wynika z przedostawania się płynu chłodzącego do komory spalania. Zazwyczaj uszczelką pod głowicą, rzadziej przez pęknięcia wewnątrz silnika. Gdyby wciągał olej to dym byłby niebieski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...