Shinigami Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 WitamStałem sie posiadaczem klr 250 i miałem z nia wiele problemów ale teraz jest juz lepiej.W kawce zostały wymienione zawory, lancuszek rozrzadu i napinacz lecz motorek ma mało mocy i leci mi ok 80km/h a czytałem że jego predkość max to 140km/h.Czy ktoś jest w stanie mi pomoc jaka jest tego przyczyna ? Jeśli masz regulowaną iglicę to musisz ją przestawić żeby była wyżej. Po za tym upewnij się, że przepustnica podciśnieniowa działa, nie masz lewego powietrza i jest właściwy poziom paliwa w komorze pływakowej. Czym może być spowodowane twarde sprzeglo. Czy w starych moto jest to standard czy tez wystarczy wymienic tarcze i sprezyny. Zdejmij linkę sprzęgła z klamki i wysprzęgnika i sprawdź jak pracuje. Umyj dobrze klamkę razem z jej mocowaniem i nasmaruj od nowa. Jeśli nic się nie zmieni to ten typ tak ma. Zużyte sprężyny robią się bardziej miękkie i powoduję uślizg sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazny-79 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Wymieniłem simmering pompy i dodatkowo załozylem zestaw naprawczy pompy wody dla pewnosci. Na tą chwile olej w silniku zachowuje swoją konsystecje wiec uwazam ze djagnoza byla sluszna. koszt simmeringa 2zł, zestaw naprawczy niestety 93zł. Gaznik: faktycznie zawiesza sie plywak.Sprzeglo nadal jest twarde ale z tego co widze to chyba ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Panowie , rozwalił mi sie przycisk od ssania i linka jest zaczepiona ale nie ma naprężenia , moto sie nagrzeje puszczam linke moto gaśnie i odpalić nie chce nawet jak na gaźniku mialem ustawione 1,5 tyś obrotów to o co chodzi ?wczesniej wylaczalem ssanie całkowicie i grało wszystko.a i z gaźnika leci paliwo ciurkiem nie wiem czy ten pływak sie nie zawiesil . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Gaśnie, bo się dusi od nadmiaru paliwa. Opukaj gaźnik trzonkiem młotka (najlepiej z miękkiego drewna) i jeśli nie pomoże to musisz sprawdzić zaworek iglicowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 a próbowałes odgiąć blaszke na pływaku?? jeśli tego nie poprawisz to bedzie sie to powtarzało chyba że iglica jest juz wyrobiona wtedy to juz troche cięższy temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Najpierw muszę go rozkręcić co może być problemem bo śruby dokręcone mocno a śrubki sie wyrabiają .Panowie przycisk od ssania powinien być zamontowany pod lewą manetką ? bo widziałem klekota że ssanie miał na górze.Może ktoś ma taki montowany na dole na sprzedaż ? w dobrym stanie ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko1992 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 W związku z poprzednim stwierdzeniem obadalem cały gaznik poziom paliwa jest w porządku iglice nie mozna regulować poniewarz jest tam tylko jedno mocowania lewgo powietrza nie łapie. Ostatnio zauważyłem ze trochę kopci ale to jest spowodowane przez tłok przydało by się wymienić i zrobić szlif ale czy to jest przyczyna tak słabych osiągow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 A rozwiązałeś problem lejącego się paliwa ?Słabsze osiągi mogą wynikać z tłoka ale musiałbyś sprawdzić kompresję, bo to nie jest jedna jedyna przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzaku90 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Rozbierał już ktoś z was skrzynie biegów w 250? Pękł mi popychacz ssący i przez otwor na rozrzad poleciał w dół ale po ściągnięciu magneto go nie ma a jest otwór przez który mógł dostać się do skrzyn i tam chcę i myślę że go odnajdę.Dlatego moje pytanie odnośnie tej skrzyni. Jest coś na co rzeba zwrócić szczególną uwagę? Ciężko to potem złożyć? Jak ktoś ma jakięś informacje na ten temat to prosze o stosowny komentarz ewentualnie można śmiało pisać na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Ave wszystkim, to znowu ja :> Mam Sprawe, a w zasadzie chciałbbym prosić o porade. Mianowicie, zrobiłem generalke w Klekoterze, wszystko śmigało jak marzenie, aż tu nagle po zgaszeniu go i po 5 minutowym postoju [pstanowiłem jechac dakej. Odpaliłem go wrzucilem bieg i... doszedł do 6 tys. obrotów i gasł ;/ nie mam pojęcia czego to może być wina. Macie może jakieś pomysły ? Lewa w góre ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Zacznij od fajki i przewodu WN. Jeśli nie to pewnie cewka ma już dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Dzisiaj sprawdziłem świece i cewke i przewód, iskra jest taka jak powinna, ale zauwarzyłem, że świeca jest suchudka sucha. czy możliwe jest, żeby do gaznika dostały się jakieś brudy ze zbiornika i gdzies zatkały go ? ( tak mi powiedział jeden ze znajomych ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Co masz na myśli pisząc 'remont generalny'? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Może tak być, bo tam chyba była dysza średnich obrotów więc to tłumaczy 6000obr. Rozbierz, wyczyść i poskładaj. Bak też sprawdź. Jeśli jest zardzewiały to problem będzie się powtarzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Generalny remont, czyli wymiemienie dosłownie wszystkiego, wału, korby tłoka pierścieni a nawet wałków rozrządu no i oczywiście wszystkich płynów i filtrów. Dzięki wielkie, myśle, że to nawet na pewno bedzie to, bo bak średnio wygląda po 4 letnim postoju maszyny praktycznie w szczerym polu :D Edytowane 2 Marca 2013 przez LoGaaN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.