Seba350 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 mozliwe , obadaj co sie da , kompresja , gaznik wyczysc i sprawdz membrane , czy kranik puszcza , luz na zaworach , filtr powietrza obadajFiltr sciagniety i tak samo ,zawory - jak byl przywieziony z niemiec to mial zatarty walek,zrobili niby glowice wiec chyba ustawili ok. Zaczne od gazniorka pozniej najwyzej lukne do zaworow. Bylo pekniecie membranki. Skleilem ale to tylko tymczasowy zabieg. Nie mial wsadzonego filtra w cale - wydaje mi sie,ze to tez moze pogarszac osiagi - w koncu gaznik dziala na podcisnienie a bez filtra na pewno jest slabsze.Po za tym w papierach ma wpisane 11KW wiec zdlawiony - wydech?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 raczej dolot powietrza , ale nie wykluczone ze i walki inne Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 raczej dolot powietrza , ale nie wykluczone ze i walki inne To bedzie ciezko go odblokowac :icon_biggrin:A powiedz jakie cisnienie powinno byc?? Jutro zmierzylibysmy kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 jako ze ma autodekompresator 9 atm bedzie przyzwoicie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 przednie zawieszenie pompowane do 2,5 atm max, olej sae 10w 320 ml na lage. tylko tyle napompój, to będzie kamień . W instrukcji jest 0,2 -0,3 kp/cm2 (kPa) , czyli w praktyce nie da uzyskac takiego ciśnienia ( 0,2-0,3 atm) , bo amory przednie już są twarde i się nie uginają. Może macie inne patenty na ich pompowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 umnie na 1.5 atm mozna plomby zgubic , dodatkowo mozna zalac gestszym olejem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Chciałem odświeżyć temat :icon_question:) I mam jeszcze jedno pytanko Ile KLR 250 z przebiegiem 50000km jeszcze pojezdzi?? Wiem ze prz 25000km miała robioną kapitalke silnika i całej reszty. POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 zalezy od uzytkownika :wink: , na oko nikt ci nie powie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 tylko tyle napompój, to będzie kamień . W instrukcji jest 0,2 -0,3 kp/cm2 (kPa) , czyli w praktyce nie da uzyskac takiego ciśnienia ( 0,2-0,3 atm) , bo amory przednie już są twarde i się nie uginają. Może macie inne patenty na ich pompowanie? ciekawe rzeczy prawisz... masz KLRa? pompowales do takiego cisnienia? masz olej 10W?jezeli tak, to znaczy ze masz cos z zawieszeniem.jakos ja mam napompowane do 2,5 atm w obu lagach i smiga dobrze.jak zmniejszylem do 1,5 atm, to zawieszenie bylo dla mnie za miekkie. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Chciałem odświeżyć temat :)) I mam jeszcze jedno pytanko Ile KLR 250 z przebiegiem 50000km jeszcze pojezdzi?? Wiem ze prz 25000km miała robioną kapitalke silnika i całej reszty. POzdro A KLR 250 to bedzie twoje pierwsze moto?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 no w sumie drugie bo wcześniej miałem Wsk 125 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Wazne ze masz jakies doswiadczenie :P Ale czy napewno jestes zdecydowany na KLR ?? Jest wiele innych lepszych moto ktore za 3200 spokojnie kupisz np KMX125 albo DT125 z ktorego bedziesz bardziej zadowolony niz z KLR.Wiec zastanow sie dobrze.Ale wybor nalezy do ciebie. POZDRO,. SIDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Tak ja juz nad tym myslałem i wydaje mi sie że KLR 250 bedzie super :biggrin:) Po pierwsze podoba mi sie jej wygląd. Po drugie to 4 sów :) Ale za duzo w internecie niema o klr dlatego załozyłem ten temat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Wazne ze masz jakies doswiadczenie :clap: Ale czy napewno jestes zdecydowany na KLR ?? Jest wiele innych lepszych moto ktore za 3200 spokojnie kupisz np KMX125 albo DT125 z ktorego bedziesz bardziej zadowolony niz z KLR.Wiec zastanow sie dobrze.Ale wybor nalezy do ciebie.POZDRO,. SIDI a miales kiedys KLRa?z choinki sie z ta cena urwales chyba... za 3200 to mozna kupic KLRa z roku 86, bez papierowa porownanie KLRa do DT jest godne uznania :clap: :banghead: jezdziles kiedys tym sprzetem? bo wnioskuje mogles go conajwyzej widziec, jak byl gdzies zaparkowany... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) a miales kiedys KLRa?z choinki sie z ta cena urwales chyba... za 3200 to mozna kupic KLRa z roku 86, bez papierowa porownanie KLRa do DT jest godne uznania :biggrin: :banghead: jezdziles kiedys tym sprzetem? bo wnioskuje mogles go conajwyzej widziec, jak byl gdzies zaparkowany... To Michalek1992 napisal ze ma okazje dostac za 3200 KLR-a (CZYTAJ DOKLADNIE OD POCZATKU) . mowie mu zeby sie zastanowil bo KLR nie jest takie popularne :flesje: Zreszta moj kuzyn mial KLR 600 i kupil w bdb stanie za 3tys :wink: zarejestrowanego (aktualnie jeździ SX 525):wink: wiem ze pomiedzy KLR a DT jest ogromna roznica ale czy ja te 2 moto porownywalem?? "Jest wiele innych lepszych moto ktore za 3200 spokojnie kupisz np KMX125 albo DT125 z ktorego bedziesz bardziej zadowolony niz z KLR"<---------------to napisalem i czy tutaj porownuje doslowne KLR do DT czy do KMX?? Mowie mu ze moze kupic bardziej popularne moto.To ze ty masz KLR to nie znaczy ze to jest jakies zaj****e moto musisz obiektywnie oceniac kazde moto.KLR jest w 4t to duzy PLUS.Michalek wynika ze masz tyle lat co ja (15) czyli bedziesz jeździl w terenie a z tego co slyszalen to KLR w teren najlepszy nie jest:P-------------moze sie myle :) . Nie jechac mnie za bled thefex :evil: POZDRO. MOZE PO CZESCI MASZ RACJE thefex. Edytowane 18 Lipca 2007 przez Sidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.