LoGaaN Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Witam wszystkich Mam kolejny problem z moim KLR-em, a mianowicie, ostatnio zaczoł mi strasznie kopcic. Wczesniej tez dymił, ale dopiero jak sie wkręcił powyzej 8 tyś obrotów, a teraz nawet na niskich obrotach smoli, na wyzszych ( między 5-8 tyś ) nie dymi, a pózniej znowu zaczyna. Co to może byc ? Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Jajowaty cylinder. Jest nierównomiernie zużyty i pierścienie nie mogą się ułożyć. Jeśli dymi pod obciążeniem (przyspieszanie itp.) to prawie na pewno w tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Dzięki ;) Rozkręciłem całą głowice, cylinder i dokładnie oglądnołem tłok. rzeczywiscie nie jest w najlepszym stanie a do tego ma minimalne ( ale jednak ) luzy na sworzniu i na bardzo wysokich obrotach słychac jak sie odzywa. Moto miało niedawno ( jakies 3 tygodnie temu ) wymieniane wałki rozrządu, i ogólny przeglad i ustawianie wszystkiego, ale tak bardzo to tłoka nie ogladałem, bo nie był specjalnie zabrudzony ( mimo ze moto ma 20 lat a teraz 4 lata nie był jezdzony ze wzgledu na prak wałków rozrządu ) . No to nie widze innego rozwiązania jak kupic tłok, pierscienie i zrobic szlif cylindrai mozna jezdzic dalej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A widzę. Weź ten cylinder na obróbkę mechaniczną i zleć mierzenie średnicówką. Jeśli z marszu wymienisz na oko to może się skończyć tym, że cylinder nie wydał i trzeba wklepać nową tuleję. Najpierw diagnostyka, potem naprawa dobry Panie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Już wszystko sie rozwiazało :D wina lezała nie w cylindrze tylko w gaźniku :) wyczyściłem, wyyrególowałem i jest jak mazenie, nie kopci ani nic mu złego nie dolego :) ale i tak wielkie dzięki za pomoc :D pozdro ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazny-79 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 witam.po pierwsze- cieknie mi paliwo wężem odplywowym gażnika, jaka moze byc przyczyna?co zrobic?po drugie- moto lapie szybko temperature,nie wiem czy nie pomylilem wezy wychodzacych od pompy wody na silnik i na chlodnice.który powinien isc na chlodnice ten na dole czy na gorze.po trzecie- z nowo zalanego oleju w silniku zrobilo mi sie mleko.czy moze byc to wina problemu powyzej?pomylone weze na pompie wody.a moze uszczelka pod glowica ale dodam ze przewody nie puchna.Nie wiem.Prosze o pomoc.Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 1 Niedokręcona lub nieszczelna śruba spustowa2 Obejrzyj zdjęcia innych KLR w dużej rozdzielczości i zobacz sam.3 Nieszczelny simmering pompy. Trzeba wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazny-79 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 2 Obejrzyj zdjęcia innych KLR w dużej rozdzielczości i zobacz sam. Juz dawno to uczynilem i wyobraż sobie, że na zdjęciach te przewody idą różnie. Na kilku zdjeciach dół idzie na silnik a na innych góra idzie na silnik. Jak widać autorzy tych zdjęć też chyba mieli z tym problem tylko nikt o to nie zapytał. Jesli jest to dla Ciebie problem to proponuje zamknąć ten wątek. Dzięki i przepraszam za kłopot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 2 Obejrzyj zdjęcia innych KLR w dużej rozdzielczości i zobacz sam. Juz dawno to uczynilem i wyobraż sobie, że na zdjęciach te przewody idą różnie. Na kilku zdjeciach dół idzie na silnik a na innych góra idzie na silnik. Jak widać autorzy tych zdjęć też chyba mieli z tym problem tylko nikt o to nie zapytał. Jesli jest to dla Ciebie problem to proponuje zamknąć ten wątek. Dzięki i przepraszam za kłopot. jeśli cieknie paliwo tym przewodem to albo zawiesił sie pływak albo blaszka jest zle podgięta. sprawdź to bo też tak miałem. czy kolanko od wydechu szybko robi sie czerwone?? jęśli tak to bardzo możliwe że masz lipnie zawory wyregulowane lub rozrząd. albo sprawdz czy układ chłodniczy jest drożny i czy gdzieś dziwnym sposobem zapowietrzył sie jeśli cieknie paliwo tym przewodem to albo zawiesił sie pływak albo blaszka jest zle podgięta. sprawdź to bo też tak miałem. czy kolanko od wydechu szybko robi sie czerwone?? jęśli tak to bardzo możliwe że masz lipnie zawory wyregulowane lub rozrząd. albo sprawdz czy układ chłodniczy jest drożny i czy gdzieś dziwnym sposobem zapowietrzył sie co do pomylenia przewodów to z tego powodu mleko sie nie zrobi z oleju bardzo możliwe ze jest tak jak napisał Shinigami. czy płaszczyzna cylintra i głowicy jest idealnie równa?? czy tuleja nie zsuneła sie do dołu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazny-79 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Jesli chodzi o wyciek paliwa to tez uwazam ze to moze byc zawieszony plywak-sprawdze.dodam ze raz cieknie raz nie.kolanko od wydechu wogole nie robi sie czerwone.Co do ukladu chlodniczego-zakupilem zestaw naprawczy pompy wody.Wymienie i bede sprawdzal dalej.Głowica byla robiona i po zlozeniu jezdzilem-bylo ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Jesli chodzi o wyciek paliwa to tez uwazam ze to moze byc zawieszony plywak-sprawdze.dodam ze raz cieknie raz nie.kolanko od wydechu wogole nie robi sie czerwone.Co do ukladu chlodniczego-zakupilem zestaw naprawczy pompy wody.Wymienie i bede sprawdzal dalej.Głowica byla robiona i po zlozeniu jezdzilem-bylo ok.napewno jest to wina pływaka bo to przerabiałem szczegolnie na trasie mi sie to zdarzało. aha wiec z rozrzadem i zaworami ok. wiec pozostaje pompa a wiatrak sie włacza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazny-79 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 tak wiatrak dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Dobry człowieku mi nic nie przeszkadza a takich wątków modelowych/informacyjnych jak ten się nie zamyka.. Zadałeś pytanie to dałem Ci odpowiedź nie wymagającą pobierania serwisówki z czeluści internetu. Jeśli zdjęcia użytkowników nadal nie rozwiewają wątpliwości to oglądaj zdjęcia producenta.http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Kawasaki%20KLR250%2002%20%202.jpghttp://www.cyclechaos.com/images/9/9a/1987_Kawasaki_KLR250_Brochure_Front.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko1992 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 WitamStałem sie posiadaczem klr 250 i miałem z nia wiele problemów ale teraz jest juz lepiej.W kawce zostały wymienione zawory, lancuszek rozrzadu i napinacz lecz motorek ma mało mocy i leci mi ok 80km/h a czytałem że jego predkość max to 140km/h.Czy ktoś jest w stanie mi pomoc jaka jest tego przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazny-79 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Czym może być spowodowane twarde sprzeglo. Czy w starych moto jest to standard czy tez wystarczy wymienic tarcze i sprezyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.