mateuszmotocykle22 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Bo właśnie w 2t nie ma tam oleju a w 4t jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) Szybkie pytanko: Skąd w filtrze powietrza benzyna? :/ Wyjąłem dzisiaj filtr i zalatuje od niego benzyną, właściwie to nawet widać że jest mokrawy... I jeszcze jedno, słyszałem że filtr powietrza można umyć/wyprać? Nie wiem czy to dotyczy wszystkich motocykli, słyszałem to przy okazji odwożenia do serwisu ktm exc 450. Gość powiedział żeby filtr wyprać... Jak to jest z KLR? Edytowane 8 Grudnia 2011 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Nie pamiętam czy w KLR to było normalne ale ewentualnie może się jeden zawór dolotowy niedomykać lub zwyczajnie ma przedmuch.Pierze się wszystkie filtry gąbkowe i wszelkiego rodzaju akcesoryjne K&N. Papierowych nigdy. Ja prałem skuterowe w benzynie ekstrakcyjnej ale są do tego lepsze materiały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 http://www.cmsnl.com/products/element-air-filter_110131117/ Oto filtr powietrza... Grubym włosiem (tym żółtym) od strony silnika czy od strony wlotu? Pytam bo inaczej miałem założony ja a inaczej kolega :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 A mam taki problem ponieważ cieknie nie raz mi paliwo z gaźnika czym to może być spowodowane mam stożka założonego (jak kupiłem to już był) i ostatnio rozebrałem gaźnik i ta zawleczka co trzyma pływak to nawet nie wystaje za te mocowanie wy też tak macie.A dziś przekręciłem na bok bo też mi tak się stało i nie mogłem 1 śrubki bo obrobiła mi się i dałem sobie spokój z tym i przekręciłem gaźnik do pionu i było ok nie ciekło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 http://www.cmsnl.com/products/element-air-filter_110131117/ Oto filtr powietrza... Grubym włosiem (tym żółtym) od strony silnika czy od strony wlotu? Pytam bo inaczej miałem założony ja a inaczej kolega :) Gąbka, można prać. Grubym włosiem do wlotu filtra, służy do zatrzymania grubszych syfów typu piasek. Mateusz, napisz ten post jeszcze raz po ludzku. Nie da się tego zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 No mam taki problem że paliwo mi cieknie z gaźnika wczoraj odkręciłem tylny stelaż żeby stożka wyjąć przeczyścić no i wyczyściłem i składam odkręcam kranik i znowu cieknie zakręciłem kranik chwile poczekałem i znowu odkręciłem kranik i już nie ciekło co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) Cieknie z obudowy czy z króćca pod gaźnikiem ? Najczęściej takie przecieki to nieszczelny zaworek iglicowy ale w tym przypadku chyba się pływak zawiesza i raz idzie w górę a za chwilę się zacina.Gaźnik do rezbrania. Po za tym, jeśli kupiłeś jakiś chiński stożek za 30zł to zrób przysługę temu motocykli i wywal to badziewie. Oryginalny airbox z porządnym akcesoryjnym będzie o wiele lepszy. Ewentualnie markowy stożek ale tutaj nie znam konkretów. EDIT - Przypomniałem sobie Twojego posta o odpalaniu i kopceniu. Jeśli Twój moto kopci na czarno i się zalewa/trudno zapala to też wina cieknącego paliwa. Doprowadź do porządku układ paliwowy a potem będziesz wnikał dalej. Edytowane 10 Grudnia 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Po regulacji zaworów to pali ładnie bo na zaworach ssących miał 0,5mm no narazie z paliwem wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 A mam takie pytanie żeby tylny amor był twardziejszy to w którą stronę obracać tam w lewo lub prawo i literki ale nie pamietam jak się nazywały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Twardszy. Musisz ścisnąć sprężynę zawieszenia i to zmieni naprężenie wstępne. Literki to pewnie S jak Soft i H jak Hard i ta Cię interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 A mam takie pytanie od czego będzie pasował kranik paliwa do klr 250? bo mi na mrozie pękł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Mój mech ma jakiś problem z wymianą rozrządu... Mówi mi coś że nie może ustalić jaki tam powinien być napinacz a ktoś kto przed nim rozrząd robił, coś namieszał że ponoć napinacz był przedłużany(?). Wie ktoś jaki ten napinacz być powinien? Ile ma mieć ogniw łańcuch? Edit: Wg internetu ma być 158 ogniw... Troszkę zacząłem się zagłębiać w temat napinaczy i łańcuchów i dochodzę do wniosku że chyba mój kochany mech nie ma po prostu czasu i chce przewlec w czasie naprawę... Jutro mija tydzień jak go odstawiłem... Edit2: Może ktoś wie gdzie kupić napinacz? :) W Kawasaki chcą 450zł :D Już teraz sam nie wiem... Wg niektórych materiałów ma być 158 ogniw, wg innych 128... Edytowane 30 Maja 2012 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Różnica może wynikać z rocznika, były dwie odmiany z różnymi mocami. Wg spisu części kawasaki, identyczny napinacz jest w Mojave 250 i Zephyr 550 z roku 1990 oraz 1991. To są wyniki dla KLR z roku 1990, dobrze by było gdybyś sprawdzić sobie po numerze VIN który masz rok (ew wypytał w Kawasaki czy są w stanie określić rok produkcji silnika po numerze z karteru) i wtedy będzie można śmiało określić co i jak. Zacznij od zephyra na allegro, może akurat to będzie to czego trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Hmm z tego co myślałem od 1984 do 1999 silniki były cały czas identyczne, zdaje się 27 koni czy jakoś tak? Szukam zephyrów i mojavów ;) zobaczymy co znajdę... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.