Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytanko:

 

Skąd w filtrze powietrza benzyna? :/

 

Wyjąłem dzisiaj filtr i zalatuje od niego benzyną, właściwie to nawet widać że jest mokrawy...

 

I jeszcze jedno, słyszałem że filtr powietrza można umyć/wyprać? Nie wiem czy to dotyczy wszystkich motocykli, słyszałem to przy okazji odwożenia do serwisu ktm exc 450. Gość powiedział żeby filtr wyprać... Jak to jest z KLR?

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam czy w KLR to było normalne ale ewentualnie może się jeden zawór dolotowy niedomykać lub zwyczajnie ma przedmuch.

Pierze się wszystkie filtry gąbkowe i wszelkiego rodzaju akcesoryjne K&N. Papierowych nigdy. Ja prałem skuterowe w benzynie ekstrakcyjnej ale są do tego lepsze materiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cmsnl.com/products/element-air-filter_110131117/

 

Oto filtr powietrza... Grubym włosiem (tym żółtym) od strony silnika czy od strony wlotu? Pytam bo inaczej miałem założony ja a inaczej kolega :)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam taki problem ponieważ cieknie nie raz mi paliwo z gaźnika czym to może być spowodowane mam stożka założonego (jak kupiłem to już był) i ostatnio rozebrałem gaźnik i ta zawleczka co trzyma pływak to nawet nie wystaje za te mocowanie wy też tak macie.A dziś przekręciłem na bok bo też mi tak się stało i nie mogłem 1 śrubki bo obrobiła mi się i dałem sobie spokój z tym i przekręciłem gaźnik do pionu i było ok nie ciekło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cmsnl.com/products/element-air-filter_110131117/

 

Oto filtr powietrza... Grubym włosiem (tym żółtym) od strony silnika czy od strony wlotu? Pytam bo inaczej miałem założony ja a inaczej kolega :)

 

Gąbka, można prać. Grubym włosiem do wlotu filtra, służy do zatrzymania grubszych syfów typu piasek.

 

Mateusz, napisz ten post jeszcze raz po ludzku. Nie da się tego zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam taki problem że paliwo mi cieknie z gaźnika wczoraj odkręciłem tylny stelaż żeby stożka wyjąć przeczyścić no i wyczyściłem i składam odkręcam kranik i znowu cieknie zakręciłem kranik chwile poczekałem i znowu odkręciłem kranik i już nie ciekło co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieknie z obudowy czy z króćca pod gaźnikiem ? Najczęściej takie przecieki to nieszczelny zaworek iglicowy ale w tym przypadku chyba się pływak zawiesza i raz idzie w górę a za chwilę się zacina.

Gaźnik do rezbrania. Po za tym, jeśli kupiłeś jakiś chiński stożek za 30zł to zrób przysługę temu motocykli i wywal to badziewie. Oryginalny airbox z porządnym akcesoryjnym będzie o wiele lepszy. Ewentualnie markowy stożek ale tutaj nie znam konkretów.

 

EDIT - Przypomniałem sobie Twojego posta o odpalaniu i kopceniu. Jeśli Twój moto kopci na czarno i się zalewa/trudno zapala to też wina cieknącego paliwa. Doprowadź do porządku układ paliwowy a potem będziesz wnikał dalej.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Mój mech ma jakiś problem z wymianą rozrządu... Mówi mi coś że nie może ustalić jaki tam powinien być napinacz a ktoś kto przed nim rozrząd robił, coś namieszał że ponoć napinacz był przedłużany(?). Wie ktoś jaki ten napinacz być powinien? Ile ma mieć ogniw łańcuch?

 

Edit:

 

Wg internetu ma być 158 ogniw... Troszkę zacząłem się zagłębiać w temat napinaczy i łańcuchów i dochodzę do wniosku że chyba mój kochany mech nie ma po prostu czasu i chce przewlec w czasie naprawę... Jutro mija tydzień jak go odstawiłem...

 

Edit2:

 

Może ktoś wie gdzie kupić napinacz? :) W Kawasaki chcą 450zł :D

 

Już teraz sam nie wiem... Wg niektórych materiałów ma być 158 ogniw, wg innych 128...

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica może wynikać z rocznika, były dwie odmiany z różnymi mocami. Wg spisu części kawasaki, identyczny napinacz jest w Mojave 250 i Zephyr 550 z roku 1990 oraz 1991. To są wyniki dla KLR z roku 1990, dobrze by było gdybyś sprawdzić sobie po numerze VIN który masz rok (ew wypytał w Kawasaki czy są w stanie określić rok produkcji silnika po numerze z karteru) i wtedy będzie można śmiało określić co i jak. Zacznij od zephyra na allegro, może akurat to będzie to czego trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm z tego co myślałem od 1984 do 1999 silniki były cały czas identyczne, zdaje się 27 koni czy jakoś tak?

 

Szukam zephyrów i mojavów ;) zobaczymy co znajdę...

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...