MateuszMotocykle Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 (edytowane) Mam jeszcze pytanie gdzie jest filtr oleju i jaki olej lejecie do niego ? Edytowane 3 Grudnia 2011 przez MateuszMotocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Filtr oleju masz z prawej strony (nad linka sprzęgła) zakręcany na 3 śrubki dekielek, Ja wlewałem SAE 10W40 firmy Bel RAy, lub motula. przy wymianie filtra wlej 2 litry oleju, jeśli nie wymieniasz filtra ok 1.5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A jak o to dbać/sprawdzać? Trzeba co 5000km zdejmować pokrywę zaworów i sprawdzać luzy. Może częściej tego nie pamiętam. Używać oleju motocyklowego i właściwej klasyfikacji i wymieniać z filtrem (niestety nie wiem jak często) ponieważ tam wałki są montowane ślizgowo i na byle gównie pozacierają się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 (edytowane) A jaki olej kupić jeśli mi klr kopci tańszy ? droższy ? i jeszcze jedno pytanie jak mam akumulator padnięty do zera to zapali czy nie bo jak jest zimny to nie mogę odpalić a jak się rozgrzeje i tak mi się zdaje że podładuje akumulator to pali za 1-2 kopnięciem Edytowane 3 Grudnia 2011 przez mateuszmotocykle22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ...jeszcze jedno pytanie jak mam akumulator padnięty do zera to zapali czy nie... Jeżdżę bez aku, pali bez problemu, kolega tak samo, wyciągnął na zimę ale jak ostatnio lataliśmy to nawet nie wkładał tylko jeździliśmy obydwoje bez ;) więc twój problem nie leży w aku. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A jaki olej kupić jeśli mi klr kopci tańszy ? droższy ? i jeszcze jedno pytanie jak mam akumulator padnięty do zera to zapali czy nie bo jak jest zimny to nie mogę odpalić a jak się rozgrzeje i tak mi się zdaje że podładuje akumulator to pali za 1-2 kopnięciem Jeżdżę bez aku, pali bez problemu, kolega tak samo, wyciągnął na zimę ale jak ostatnio lataliśmy to nawet nie wkładał tylko jeździliśmy obydwoje bez ;) więc twój problem nie leży w aku. Panowie przez was dwóch zacytuję moją siostrę jak usłyszała te wypociny "obie witki mi opadły przez tych dwóch".Mateusz - Jeśli Twój motocykl kopci to zwyczajnie potrzebny mu remont i koniec kropka. Olej zawsze wlewaj porządny, bo to fakt kopcenia może być z pierścieni/uszczelniaczy a zabijesz głowicę zwykłym oszczędzaniem.4jku - Nikt Ci nigdy nie powiedział, że jazda bez akumulatora to śmierć dla elektryki ? Te motocykle z tego co kojarzę już mają alternator i na 100% regulator napięcia, który wręcz musi oddawać moc do aku, bo inaczej się zjara. Czasami to następuje odrazu a czasami jeszcze po drodze sfajczy się półinstalacji albo w najgorszym wypadku motocykl stanie w płomieniach co w starym kombinowanym sprzęcie jest możliwe. Słowem zakończenia - Jeśli zimne moto nie pali a ciepłe już tak to masz do sprawdzenia ssanie, kompresję i w zasadzie gaźnik poczynając od komory pływaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 (edytowane) 4jku - Nikt Ci nigdy nie powiedział, że jazda bez akumulatora to śmierć dla elektryki ? Te motocykle z tego co kojarzę już mają alternator i na 100% regulator napięcia, który wręcz musi oddawać moc do aku, bo inaczej się zjara. Czasami to następuje odrazu a czasami jeszcze po drodze sfajczy się półinstalacji albo w najgorszym wypadku motocykl stanie w płomieniach co w starym kombinowanym sprzęcie jest możliwe. Eeee szczerze to nie... Ale dobrze wiedzieć... Chyba czas kupić aku... Moto kupiłem bez, nawet nie wiadomo od kiedy tak jeździ. Edytowane 3 Grudnia 2011 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 (edytowane) Bo z popychu to jeden obrót koła i chodzi jak będę wymieniał olej to ustawie zawory jaki luz powinny mieć ? i czy musiał będę rozrząd ustawiać od nowa ? A jest możliwość kupienia samych pierścieni ? Edytowane 4 Grudnia 2011 przez mateuszmotocykle22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 (edytowane) Złap się za serwisówke, bo z pamięci to nie jestem w stanie powiedzieć. Rozrządu nie trzeba rozpinać, jest regulacja śrubkowa. Tak, można kupić same pierścienie ale ceny wahają się od 220zł do 990zł w zależności od modelu motocykla. Wal do ASO ew zagraniczne strony typu bikebandit jeśli masz znajomego/rodzinę w ameryce czy anglii. EDIT - Na bikebandit to 42$ dla rocznika 1991 czyli tak na oko mniej niż 150zł i są też dostępne nadwymiary w razie gdyby tuleja była zjeżdżona. Edytowane 4 Grudnia 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 napisz formularz na tej stronie jakie części są Ci potrzebne http://www.sebbike.pl/kawasaki.html mają w dobre ceny zgadzam się z Shinigami miesiąc jazdy bez aku i do wymiany regulator napięcia cały po palony( przerabiałem ten temat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Ale jak ja mam akumulator tylko rozładowany to nic się nie stanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Ale jak ja mam akumulator tylko rozładowany to nic się nie stanie ? Z tego co Shinigami napisał chodzi o to żeby wytworzony nadmiar prądu "gdzieś się podział" ;) tak więc odpowiadając: nic się nie stanie. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Nie stanie, do puki aku jest zwyczajnie stary to będzie świetnym opornikiem. Mimo wszystko pamiętaj żeby coś tam kwasu w nim pływało jeśli to kwasówka, bo (i tutaj pewności nie mam) to jest przewodnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszmotocykle22 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 A od strony magneta powinien być olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 jak najbardziej tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.