gonzoss Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 a powiedzcie mi czy oprocz specjalnych akcji .. np dzien otwarty salonu .. jest mozliwosc jazdy probnej ? tak na codzien ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASh Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 a powiedzcie mi czy oprocz specjalnych akcji .. np dzien otwarty salonu .. jest mozliwosc jazdy probnej ? tak na codzien ? W Polsce możliwość jazdy próbnej to wyjatkowa rzadkość. Ubezpieczenie AC motocykla o wartości 30tys kosztuje mniej więcej tyle samo co ubezpieczenie AC samochodu o wartości ok. 90tys. Dealerzy nie ubezpieczają się zatem od szkód spowodowanych podczas jazd próbnych. Bardzo często nie ma nawet możliwości obejrzenia motocykla przed zakupem ponieważ dealer sprowadza go dopiero gdy klient wplaci zaliczke. Ja żadnego VN900 nie widziałem na oczy przed zakupem, nie wspominając już o jazdach próbnych. Decyzje podjąłem na podstawie zdjęć i opisów w Internecie. Poprostu bardzo mi się spodobał, a że przy okazji techniczne parametry miał przyzwoite to kupiłem. Ryzykowałem ale nie zawiodłem się. Nie znam innych motocykli ale z mojego jestem niesamowicie zadowolony. POzdrASh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 ja o pasie kontra lancuch moim skromnym zdaniem pas jest o niebo lepszy niz lancuch (bynajmniej w tego typu sprzetach) - oczywiscie wszystko bije wal ale to dygresja. 1. pas wymaga mniej uwagi niz lancuch (chodzi o "obslugowosc" smarowanie naciaganie itp itd)2. pas ma o wiele dluzszy zywot niz lancuch (na lancuchu robisz okolo 15tys km a na pasie zrobisz i 70 tys km)3. i tu wchodza koszta - fakt opieram sie na ujezdzaniu wildka i hd (oby dwa na pasie) no i klv 100 (a to lancuch):bardzo dobry pas kosztuje okolo 1500pln a przejezdzasz nim 70 tyslancuch i zebatki (bo tak to sie wymienia) kosztuja okolo 400 pln (przyklad klv-la chyba bedzie zbyt drstyczny bo tam koszt takiej zabawy to okolo 750pln)reasumujac: koszt przejechania 70 tys na pasie to - 1500plnna lancuchu 70 : 15 = 4.6 x 400 = 1840pln (a do tego doliczyc musisz jeszcze wiele smarowidel ktorych tu nie bede wymienial - a za darmo nie sa) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 wow nie slyszalem jeszcze ze tak duzo na pasie sie robinawet znajomy mowil ze po 20 tys trza wymienic , ktory ma moto na pas, wlasnie wildkamoze mial jakis dziadoski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 W zasadzie co do wału to wszystko racja. Rozwiązanie od strony eksploatacyjnej jest idealne. Ostatecznie wymiana oleum w dyfrze to drobiazg. Pas owszem, wymienia się, ale wierząc opinii, że wytrzymuje on 70 k, to właściwie czy warto to brać pod uwagę. Fakt, koszt jest niemały, ale mało kto jeżdzi 70k na jednym sprzęcie a bedąc którymś tam właścicielem trzeba miec pecha żeby trafić na te okres. W przypadku wału podzespołów się nie wymienia. Warto jednak zwórcić uwage na dwie zalety pasa, niewielkie i w przypadku cruisera mało znaczące, ale są. mianowicie jest to rozwiązanie lżejsze i cichsze. Mój sprzęt ma 12 tysięcy i o zużyciu raczej nie może być mowy,ale podczas przejażdzki Yamahą zauwazyłem że łagodniej przekazywany jest napęd, bez szarpnięć etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzoss Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 czyli caly czas Kawasaki na pierwszym miejscu ;]a w dodatku wlasnie wrocilem od pierwszego dealera ktory mial ten model na skladzie .. posiedzialem posluchalem poogladalem i sie zakochalem hehe! jak nie zapodacie juz wiecej rozsadnych i ciekawych typów to zostaje przy Kawie. i coraz wiecej plusow dla pasa .. tez niezle dzieki wszystkim za pomoc .. ale jak cos wiecie jeszcze to piszcie prosze!jeszcze raz dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Każda pliszka swój ogonek... Dorzucę swoje pięć groszy. Jeżdżę C 800, a więc już na wtrysku. Moto chodzi jak brzytwa. Maksymalną prędkość osiąga bez najmniejszego problemu (ważne przy wyprzedzaniu) przy jeździe solo moc jest wystarczająca, z plecaczkiem przydałoby się parę koników więcej. Prowadzi się aksamitnie. Pali ok. 5l, nie widziałem KAWY na żywo, też o niej myślałem przy kupnie. Padło na SUZI i dziś bym nie zamienił. Ostatnio w salonie przymierzałem draga 650, ale drag dla mnie trochę małowaty. 184cm/ 100 kg., Co ciekawe to na dragu 1100 też czułem się jak na kogucie, mniejszy zbiornik, węższa kiera niż u mnie, ale to już kwestia przyzwyczajenia, piecuch 1100 na pewno swoje robi. Moje moto wygląda na rozmiar większe, i jak dla mnie jest super. Myślę, że to też ważne, żeby nie wyglądać jak na kocie. Najważniejsze żebyś by zadowolony.Pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Z wyżej wymienionych sprzętów też wybrałbym VN, ale miałem szerszy horyzont i wybrałem Yamahe 1100.Odnośnie pasa, to niestety nie jest całkiem bezobsługowy, trzeba go czasami naciągać i przemywać bo bardzo nie lubi jak jest brudny ( piach albo kamyczki to szybki koniec pasa ) poza tym czasami piszczy, zdecydowanie łańcuch jest najgorszy a wał najlepszy. A co się tyczy targowania to moja żona stargowała 16 tys plus zimowe opony z superba ( ale dopiero u trzeciego dealera ) ( więc wyobrażacie sobie Panowie jak ja mam ciężko w domu :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Z wyżej wymienionych sprzętów też wybrałbym VN, ale miałem szerszy horyzont i wybrałem Yamahe 1100.Odnośnie pasa, to niestety nie jest całkiem bezobsługowy, trzeba go czasami naciągać i przemywać bo bardzo nie lubi jak jest brudny ( piach albo kamyczki to szybki koniec pasa ) poza tym czasami piszczy, zdecydowanie łańcuch jest najgorszy a wał najlepszy. A co się tyczy targowania to moja żona stargowała 16 tys plus zimowe opony z superba ( ale dopiero u trzeciego dealera ) ( więc wyobrażacie sobie Panowie jak ja mam ciężko w domu :) ) ojojoj wspolczuje tych "targow" hihihihihihihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 ...........witam wszystkich !!!!! / kolejny nowy na forum / także mam zamiar stać się właścicielem vn 900 , trochę ceny w Polsce mi sie nie podobają . Czy wobec słabego dolara aktualnie nie zastanawialiście się nad kupnem nowego motocykla za oceanem . może ktoś ma jakieś info na ten temat -- czy warto sobie tym zaprzątać głowę . Strasznie jednak kusi ta cena w zielonych http://www.kawasaki.com/ImagesMain/Product...bf8d36956c3.jpg .może warto drążyć temat ????? pozdr kf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Dolicz cło, VAT, transport etc., i już nie wychodzi to tak kusząco. Poza siecią dilerska możesz kupić wersję wuropejską za podobną przypuszczam kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 i ten obciachowy licznik w milach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 .......... a gdzie mogę coś takiego znaleźć . / oryg. poza siecia dilerską / i jak wtedy jest ze serwisem i gwarancją pozdr. kf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.