gonzoss Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 witam!wlasnie sie zarejestrowalem na Waszym forum i to jest moj pierwszy post wiec badzcie wyrozumiali ;] mieszkam w anglii i mam zamiar kupic jakiegos cruisera... tzn nie jakiegos .. ale od poczatku.jakis miesiac temu napalilem sie na KAWASAKI VN 900 CLASSIC (oczywiscie caly czas bedzie mowa o nowych maszynach.. bo nie chce uzywki).. znalazlem u jednego "małego" dealera ta maszynke za jakies 5300Ł (wszystko dzieje sie caly czas w anglii) .. az tu ktoregos dnia spotykam kolesia na kawasaki tyle ze duzym 1600 mean streak .. wiec zagaduje goscia ze chce kupic ta 900etke .. a on na to .. NIE KUPUJ BO GóWNO!!! i tlumaczy mi ze ten motorek ma PAS zamiast łancucha i to jest straszna kupa! .. ja nie znam sie na motorach wiec uwierzylem i zaczalem sie rozgladac za czyms innym .. jedyne co mi wpadlo w oko to YAMAHA XVS650A DragStar Classic (nie chce tez nic wiekszego od tej kawaszki 900) ...pozniej dowiedzialem sie ze wiekszosc harleyoow (jak nie wszystkie) smiga na pasach wiec troche odpuscilem bo na poczatku jak ten typ mi powiedzial ze pas to lipa i jeszcze 2 innych potwierdzilo to dalem spokoj z tym motorem .. ale okazuje sie ze jednak mozna z tym zyc i pas mozna przyrownac do lancucha i nie ma sie czym przejmowac... wiec sam nie wiem! yamaha jest mniejsza i tansza .. no i wizualnie sie troche roznia .. ale te dwie sprawy to juz zaleza ad mojego gustu... cos wybiore hehe ;] pomozcie mi w sprawach technicznych...co jest tansze w utrzymaniu .. chodzi mi o amortyzacje typu opony swiece klocki hamulcowe linki plyny itp aha no i jeszcze ten pas .. (kawasaki ma pas a yamaha jest na wale) co sadzicie o tym pasie ? ? ? i jak to jest ogolnie z utrzymaniem takiej maszyny ? .. jak czesto wymiany opon pasa itp? .. pisze pasa bo jak nie bedzie wielkiej roznicy w cenach amortyzajcii i ewentualnie łADNYCH dodatkow to bez namyslu biore KAWASAKI ! z góry dzieki za info .. piszcie co wiecie na wszelkie tematy zwiazane z tymi maszynami.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Po pierwsze: jak Cie juz stac na nowke motor za 5000 funtów, to nie wnikaj w takie sprawy jak pas czy wal.Najwazniejsza rzecz to to: KTORY motor Ci sie podoba, na którym lepiej sie czujesz, jak Ci 'lezy" dany sprzet itp.Ja mam Draga 650 i jestem zadowolony :clap: Zapraszam do dzialu: przejazdzki i zloty do tematu o "angolach" czyli o Nas :P :banghead: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 ech... łańcuchy to chyba najgorszy sposób przeniesienia napędu w motocyklu... brudzą, trzeba wymieniać, smarować, naciągać. zaletą dla małych żółtych ludzików (i księgowych) jest cena; przy sportowych maszynach - również niska wagapasek regulują przy okazji przeglądu w serwisie, wymienia się po kilkudziesięciu kkm. i spokój: nic nie hałasuje, nie brudzi, nie zajmuje niepotrzebnie głowywał ma taką wadę, że ma sporą wagę i kosztuje. więc w tanich maszynach raczej go nie spotkasz :)dla porównania popatrz sobie na sposób przeniesienia napędu np. w bmw: wszystkie większe i cięższe sprzęty mają wał, małe i lekkie pasek. łańcuch stosowany jest sporadycznie, zasadniczo do maszyn terenowych w utrzymaniu obu raczej wielkiej różnicy nie zauważysz, raczej w wadze i poręczności, bo o ile xvs650 jest ciut lżejszy, o tyle słyszałem, że cruisery kawasaki prowadzą się raczej ciężko. jeśli masz możliwość wykonania jazdy testowej - zdecyduj po niejjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 A tam pas, wał czy łańcuch... Olej to, czy to jest najważniejsze w motocyklu? Ja mam pas i jakoś nie jest on kupą... N pasie będziesz jeździl i jeździł, nie wymienia się go tak często jak łańcuch. Popatrz na te motocykle, na ich silniki, wymiary. Przymierz się który bardziej odpowiada Tobie. Poczytaj na forum troche. Jest tu duzo tematów odnoscie różnych dragów i wszystkim co jest z nimi zwiazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Popatrz na cos innego pojemnosci a co za tym idzie elastycznosc silnika i jego monet obrotowy. Moce max nie sa az takie istotne w tego typu motocyklach. Ja mam Kawasaki VN800 - jest to moj pierwszy powazny motor - prowadzisie znakomicie. Łancuch jest troche upierdliwy ale to nie jest az tak wielki problem. Koszty jego wymiany nie sa az tak wielkie. A pas jest praktycznie bezobslugowy. Ja bym wybral kawasaki ale wybor nalezy do ciebie. Jest na forum jeden gosc ktory kupil VN900 poszukaj tego postu i podpytaj go o opinie - tez kupil nowke. Oleje swiece, klocki i oponoky kosztuja tyle samo wiec nie jest to tez wyznacznik kosztow ekspoatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 weź vn 900 , większy - będzie na dłużej starczył . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 vn 900drag jest slabypozatym ociezalosc crusierow kawy to dziwne bo ja slyszalem ze wlasnie sa dosc zrywne, ale co jaki kto ma motor takie teorie wypuszcza w swiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASh Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Ja mam VN 900 ClassicCo chcesz wiedzieć?Sformułuj konkretne pytania to dostaniesz konkretne odpowiedzi. PozdrawiamASh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzoss Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 dzieki wszystkim za podpowiedzi.. aSh ... pisz wszystko co wiesz i mozesz napisac... ile pali, jak z obsluga, co z tym pasem, jak sie zbiera, jak sie ogolnie na nim KULA ;] .. i czy jestes zadowolony? konkretnie to nawet nie wiem o co pytac bo to bedzie moj pierwszy motor! napisz czy jestes wysoki bo to przeciez dosc duza maszyna a ja mam tylko 173cm wzrostu i obawiam sie ze moze byc "za duzy" ... zebym nie wygladal na Nim jak "kretyn w przykrotkich spodniach" wyciagniety do granic!chyba ze sie myle i moze byc wygodnie nawet dla takiego kurdupla jak ja hehe a dodam jeszcze ze bardziej widzi mi sie kawasaki.. od samego poczatku tak bylo .. chociaz troszke mnie zmylily te wskazowki ze pas to lipa.. ale wracamy do tej opcjipozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASh Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 dzieki wszystkim za podpowiedzi.. aSh ... pisz wszystko co wiesz i mozesz napisac... ile pali, jak z obsluga, co z tym pasem, jak sie zbiera, jak sie ogolnie na nim KULA ;] .. i czy jestes zadowolony? konkretnie to nawet nie wiem o co pytac bo to bedzie moj pierwszy motor! napisz czy jestes wysoki bo to przeciez dosc duza maszyna a ja mam tylko 173cm wzrostu i obawiam sie ze moze byc "za duzy" ... zebym nie wygladal na Nim jak "kretyn w przykrotkich spodniach" wyciagniety do granic!chyba ze sie myle i moze byc wygodnie nawet dla takiego kurdupla jak ja hehe a dodam jeszcze ze bardziej widzi mi sie kawasaki.. od samego poczatku tak bylo .. chociaz troszke mnie zmylily te wskazowki ze pas to lipa.. ale wracamy do tej opcjipozdrawiam. Hej 1. Nie wiem dokładnie ile pali bo zrobilem dopiero 400km. Jakoś tak około 5l/100 ale ja delikatnie śmigam.2. Nie wiem jak w praktyce z obsługą bo nigdy jeszcze go nie obsługiwałem. Są jednak dealerzy i oni mówią że wszystko mają co potrzebne do obsługi i serwisu.3. Z pasem jest chyba wszystko ok bo motor jeździ. Nie mam porównania z innymi motorami bo nigdy zadnego wczesniej nie miałem, ani nawet na cudzym nie jeździłem.4. Jak dla mnie czyli dla kogoś kto zaczął jeździć jesienią ubiegłego roku to on sie zbiera jak rakieta.5. To jest mój pierwszy motor.6. Ja mam 172cm i 74kg i jest dla mnie rozmiarowo prawie w sam raz. Początkowo też byłem przerażony, że jest za duży a teraz wydaje mi sie, że jak mu dodam szybe, sakwy, gmole i kufer to przybierze troche na objętości i będzie rozmiarowo akuratni.7. Prowadzi sie łatwo, jest piękny i jak na cruisera nowoczesny.8. Jestem szczesliwy, że go mam i bardzo zadowolony że nie kupiłem innego. tu są zdjęcia, niedługo będą nowe z sakwami i szybąhttp://bikepics.com/members/asztando/07kawa0/ PozdrawiamASh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Ja bym sie nawet nie zastanawiam tylko od razu wziąłbym VN900 :biggrin: Przede wszystkim wiekszy od draga, duuuzo mocniejszy no i dop od tamtego roku na rynku wiec calkiem swierzy w przeciwienstwie do drag stara ktorego na ulicach pełno. Z pasem nigdy nie mialem doczynienia ale wydaje mi sie ze to bardziej zaleta niz wada... W końcu h-d tez montuje... jedyny minus to moze wysoka cena w przypadku zerwania ale w nowym moto to raczej niemozliwe :biggrin: Kończąc wydaje mi sie ze VN900 to teraz najładniejszy cruiser w klasie, szczególnie w bordo kolorze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Hej 1. Nie wiem dokładnie ile pali bo zrobilem dopiero 400km. Jakoś tak około 5l/100 ale ja delikatnie śmigam.2. Nie wiem jak w praktyce z obsługą bo nigdy jeszcze go nie obsługiwałem. Są jednak dealerzy i oni mówią że wszystko mają co potrzebne do obsługi i serwisu.3. Z pasem jest chyba wszystko ok bo motor jeździ. Nie mam porównania z innymi motorami bo nigdy zadnego wczesniej nie miałem, ani nawet na cudzym nie jeździłem.4. Jak dla mnie czyli dla kogoś kto zaczął jeździć jesienią ubiegłego roku to on sie zbiera jak rakieta.5. To jest mój pierwszy motor.6. Ja mam 172cm i 74kg i jest dla mnie rozmiarowo prawie w sam raz. Początkowo też byłem przerażony, że jest za duży a teraz wydaje mi sie, że jak mu dodam szybe, sakwy, gmole i kufer to przybierze troche na objętości i będzie rozmiarowo akuratni.7. Prowadzi sie łatwo, jest piękny i jak na cruisera nowoczesny.8. Jestem szczesliwy, że go mam i bardzo zadowolony że nie kupiłem innego. tu są zdjęcia, niedługo będą nowe z sakwami i szybąhttp://bikepics.com/members/asztando/07kawa0/ PozdrawiamASh Ash. W niedzielę ok 11.20 na Powstańców Śl. we Wrocku widziałem jakiegoś typa na VN900. Może to Ty? O pasie. Jeżdżę z wałem, cenię sobie to rozwiązanie, w ogóle się o nim nie myśli. Miałem natomiast w weekend okazję się przejechać Midnightem 1300. Piec w tej maszynie daje niezłego czadu, nawiasem mówiąc, ale napęd przez pas jest przekazywany bardziej "miękko". Czuć to szczególnie podczas ostrego przyspieszania i redukcji. Róznica na korzyśc wału - nie wymienia się tam nic. Raz na 12k (w moim moto) olej w dyfrze (koszt ok 15PLN) VN900 jest rzeczywiście fajny, ładnie gada. Poleciłbym Ci tez zainteresowanie się Suzuki VL800, czy raczej teraz już C800. Niedawno dostał wtrysk i kilka gadżetów tam poprawili. Mam wrażenie , że w szegółach jest lepiej dopracowany. Poza tym jest bardzo wygodny. Spalanie wersji z gaźnikiem to ok. 5,3. Cenowo podobnie. Taka sugestia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) Ja alternatywnie dla VN900 przyjrzałbym się Suzuki M800 (lub C800). Jest agresywniejszy, maks moment obrotowy osiąga przy niższych obrotach. A i stylistyka moim zdaniem ciekawsza... A cena podobna: http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/detail.ph...truderm800&y=k6 Swoje zalety ma także Shadow Spirit 750 - moto nie do zajechania, silnik na wiele tysięcy km... http://www.honda.co.uk/motorcycles/Dispatc...e.jsp#focusHere Edytowane 23 Maja 2007 przez mario33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzoss Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 piekne dzieki aSh .. prawie mnie przekonales ;] .. wzrostem jestesmy podobni wiec juz duzy plus ze masz taki motor i Sobie chwalisz .. jakbys mogl jeszcze jakas fotke wrzucic jak sie na nim kulasz .. i potwierdz raz jeszcze ze Ci na nim wygodnie .. bylbym wdzieczny. mario33 .. wlasnie o takie propozycje mi chodzi .. jeszcze nie jestem definitywnie zdecydowany co do konkretnej maszyny .. chociaz pierwsze miejsce zajmuje vn 900 ;]co do intrudera.. nie chodzi mi o agresywnosc motoru.. przynajmniej narazie.. 900cc to i tak chyba duzo jak na pierwszy motor zycia totalnego amatora i nawet jak mialby byc slabszy to i tak wystarczajacy ;] .. a stylistyka tez nie w moim guscie.. narazie chce miec wlasnie jakiegos typowo klasycznego cruisera z maxymalnie szerokim przednim kółeczkiem ;]i tutaj mnie zaskoczyles ta honda shadow.. jakos go wczesniej nie wychwycilem calkiem ladny .. i na wale .. chociaz na tej stronce co zapodales w gallery na ostatnim zdjeciu jakis maly ten motor w porownaniu do ludzi na NIM .. chyba ze oni maja po 2m wzrostu hehe ;]poszukam wiecej informacji i zobaczymy! mam jeszcze jakis miesiac do zakupu wiec piszcie jak cos wiecie.. wady zalety nawet pogloski hehe ;] z gory dzieki i pozdrawiam. aha zapomnialem dodac .. aSh piekna maszyna wlasnie na taki sie napalilem .. i wlasnie w tym kolorzea powiedz mi jeszcze ile za Niego dales? kupowales w PL? nowy? CUDO ..chyba jednak taki sobie sprawie hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 piekne dzieki aSh .. prawie mnie przekonales ;] .. wzrostem jestesmy podobni wiec juz duzy plus ze masz taki motor i Sobie chwalisz .. jakbys mogl jeszcze jakas fotke wrzucic jak sie na nim kulasz .. i potwierdz raz jeszcze ze Ci na nim wygodnie .. bylbym wdzieczny. mario33 .. wlasnie o takie propozycje mi chodzi .. jeszcze nie jestem definitywnie zdecydowany co do konkretnej maszyny .. chociaz pierwsze miejsce zajmuje vn 900 ;]co do intrudera.. nie chodzi mi o agresywnosc motoru.. przynajmniej narazie.. 900cc to i tak chyba duzo jak na pierwszy motor zycia totalnego amatora i nawet jak mialby byc slabszy to i tak wystarczajacy ;] .. a stylistyka tez nie w moim guscie.. narazie chce miec wlasnie jakiegos typowo klasycznego cruisera z maxymalnie szerokim przednim kółeczkiem ;]i tutaj mnie zaskoczyles ta honda shadow.. jakos go wczesniej nie wychwycilem calkiem ladny .. i na wale .. chociaz na tej stronce co zapodales w gallery na ostatnim zdjeciu jakis maly ten motor w porownaniu do ludzi na NIM .. chyba ze oni maja po 2m wzrostu hehe ;]poszukam wiecej informacji i zobaczymy! mam jeszcze jakis miesiac do zakupu wiec piszcie jak cos wiecie.. wady zalety nawet pogloski hehe ;] z gory dzieki i pozdrawiam. aha zapomnialem dodac .. aSh piekna maszyna wlasnie na taki sie napalilem .. i wlasnie w tym kolorzea powiedz mi jeszcze ile za Niego dales? kupowales w PL? nowy? CUDO ..chyba jednak taki sobie sprawie hehe Przyjrzyj się dokładniej ofercie Suzuki, C800 to typowy cruiser, o to chyba chodzi. Moim zdaniem, choć nie chce Kawie nic ujmować, wizualnie jest do przodu. Motor tam jest mocniejszy chyba o 3 KM, ale to znaczenia większego nie ma. Po prostu uważam, że jest lepiej zrobiony.Co do Hondy, to Mario ma rację, piec nie do zajechania, ale słabowity lekko. poza tym moto robi wrażenie nieco mizernego. Zastanawiałem się nad nią, ale jak usiadłem to nie bardzo...Black Widow to już owszem, ale w przypadku czopka smuklejsza linia to zaleta, przy cruiserze nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.