Skocz do zawartości

hamulce


Elek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądałem już forum i jeszcze nie spotkałem się z takim problemem. Czy rozważał już może ktoś koncepcję połączenia obu układów hamulcowych. Połączenie miałoby przenosić siłę hamowania w proporcjach 2/3 na przód i 1/3 na tył, niezależnie od użycia ręcznego lub nożnego.

Jak widzę możliwość rozwiązania takiego problemu :biggrin:?

Obydwie pompy muszą pracować na wspólną niekryzowaną magistralę. W celu zmniejszenie ciśnienia w tylnim hamulcu należy kryzować tylni hamulec. Dobór kryz? Chyba jakieś tak prawo fizyki lub mechaniki płynów.

Jak myślicie czy takie przedsięwzięcie ma prawo powodzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw "Czy rozważał już może ktoś koncepcję połączenia obu układów hamulcowych" teraz już "chodzi o zastosowaniu takiego układu do moto z rozdzielonymi układami "

 

o co kaman w ogóle? Nie wiedziałeś że sa takie układy? Żaden wstyd, a teraz lekko kręcisz :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazer za lekki, nie warto.

Zbyt dużo kombinacji z mocowaniem zacisków trójtłoczkowych i dodatkowych przewodów hamulcowych

 

Jak koniecznie chcesz połączyć układy to zrób tak jak mają Moto Guzzi - nogą hamujesz zacisk tylny i jeden przedni, ręką drugi przedni. Tyle że gutki maja inny rozkład mas i bedziesz cały czas blokował tylne koło.

 

Wg mnie gra nie warta świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...