Elek Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Przeglądałem już forum i jeszcze nie spotkałem się z takim problemem. Czy rozważał już może ktoś koncepcję połączenia obu układów hamulcowych. Połączenie miałoby przenosić siłę hamowania w proporcjach 2/3 na przód i 1/3 na tył, niezależnie od użycia ręcznego lub nożnego.Jak widzę możliwość rozwiązania takiego problemu :biggrin:?Obydwie pompy muszą pracować na wspólną niekryzowaną magistralę. W celu zmniejszenie ciśnienia w tylnim hamulcu należy kryzować tylni hamulec. Dobór kryz? Chyba jakieś tak prawo fizyki lub mechaniki płynów. Jak myślicie czy takie przedsięwzięcie ma prawo powodzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 No pewnie że da radę, bo od lat stosowane w motocyklach seryjnie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robher Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Honda CBR 1100 XX tak ma i działa miodzio :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Poczytaj na Necie o DUAL CBS (tak to się chyba nazywa :flesje:) Ma to m.in. Hondzia VFR 800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 no ale mi chodzi o zastosowaniu takiego układu do moto z rozdzielonymi układami czy ktoś coś podobnego stosował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Najpierw "Czy rozważał już może ktoś koncepcję połączenia obu układów hamulcowych" teraz już "chodzi o zastosowaniu takiego układu do moto z rozdzielonymi układami " o co kaman w ogóle? Nie wiedziałeś że sa takie układy? Żaden wstyd, a teraz lekko kręcisz :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) ale do fazera nikt tego jeszcze nie zaaplikował i chciałem pokombinować :banghead:a nie chciałbym przekładać całego sysetmu hondy. Edytowane 22 Maja 2007 przez Elek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Fazer za lekki, nie warto.Zbyt dużo kombinacji z mocowaniem zacisków trójtłoczkowych i dodatkowych przewodów hamulcowych Jak koniecznie chcesz połączyć układy to zrób tak jak mają Moto Guzzi - nogą hamujesz zacisk tylny i jeden przedni, ręką drugi przedni. Tyle że gutki maja inny rozkład mas i bedziesz cały czas blokował tylne koło. Wg mnie gra nie warta świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 albo wpakować rozdzielacz siły hamowania od samochodu;] Proste urzadzenie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.