QooBooS Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Witam! Zamierzam założyć większy cylinder do Cagivy SuperCity50. Nie znalazłem nigdzie do tego modelu cylindrów :/ Można dopasować z innego motoroweru? Istnieje cos takiego jak uniwersalne cylindry? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Heh jeżeli znajdziesz cylinder z silnika o odpowiedniej średnicy i skoku tłoka + do tego mocowaniu to czego by nie;] A i w dodatku głowica..może być mały problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Witam! Zamierzam założyć większy cylinder do Cagivy SuperCity50. Nie znalazłem nigdzie do tego modelu cylindrów :/ Można dopasować z innego motoroweru? Istnieje cos takiego jak uniwersalne cylindry? Pozdrawiam! To większy czy z motoroweru? Co rozumiesz jako większy? Istnieje cos takiego jak uniwersalne cylindry? Nie Nie znalazłem nigdzie do tego modelu cylindrów :/ Przecież to Minarelli Pozdrawiam PS. Jak już kiedyś pisałem nie ma to większego sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QooBooS Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Nie no można sie domyśleć że chodzi o większy, źle napisałem że od motoroweru... Nie znalazłem tego na forum :notworthy: Dlaczego nie ma sensu? Nie wiem za dużo o tym silniku ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 1.Legalność – wyklucza wszelką zmianę pojemności, więc temat można zakończyć.2.Nieprzystosowanie podwozia do większych osiągów silnika – hamulce, zawieszenia3.Koszty - wymiana cylindra nie wystarczy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 No i dochodzi jeszcze kwestia faz rozrządu silnika(wysokość kanałów ssącego,wydechowego i niedopasowanie kanałów płuczących do cylindra) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QooBooS Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Widzę że zniechęcacie. Mnie sie wydaje że te 20ccm więcej nie jest na tyle ciężkie żeby zachodziły jakieś zmiany w geometrii ramy, czy zawieszenia. Hamulce również są bardzo dobre :) . Legalność hmm... Zawsze można mieć pod ręką drugi cylinder 50ccm i w razie czego z powrotem wymienić :) Poza tym nie sądzę żeby ktoś sie czepiał o to, większość przecież rg80 czy gt80 jest zarejestrowanych jako motorower. To nie jest przeróbka na 125ccm, nie będzie (wydaje mi sie) jakiś drastycznych przyrostów mocy. Co należało by jeszcze wymieć oprócz cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Wiem ze od Hond MTX 50 (powietrzaka) pasuje do simsona ... był o tym temat kiedys...jak w tej Cagivie jest minarelli to po co ci dopasowywac?? niemozesz poprostu kupic takiego samego dac do szlifu ?? wyjdzie na to samo... mniejszym kosztem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QooBooS Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Czyli coś takiego: http://allegro.pl/item197029408_cylinder_m...cm_od_1pln.html pasuje? Można na tym zrobić szlif i smigać bez problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 jak mogę zauważyć to ten link co podałeś to jest do cylindra od skutera;) A marcpol co ty sie tak żucasz i piszesz o jakichś przepisach?? nie wiruj z takimi wypowiedizami tylko odpowiadaj na temat a nie wywody z pod nosa tu piszesz, jakbyś był zawsze uczciwy.jak nie możesz dostać cylindra wiekszego to przerabiaj ten co masz, http://www.motor-tech.katowice.pl/index.html tu masz stronę człowieka co przerabia cylindry/wymienia w nich tuleje, inny cylinder raczej nie podpasuje(raczej) bo jak wyżej napisali okna i fazy rozżądu muszą byc odpowiednie. koszt jest bagatela ok 500zł za wymianę tulei i nowy tłok, ale warto, możesz też poprosić o powiększenie kanałów płuchących i dolotowych , dizęki czemu troja cagiva będzie sie jeszcze lepiej zbierać :notworthy: pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 ile masz biegow w moto? poza tym w cagivach 50ccm była montowana cała masa roznych silników, najlepiej jak bys dał foto jak wyglada twoj silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QooBooS Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Mam 6 biegów, tutaj fotki: http://bikepics.com/pictures/867217/ Coś mi sie obiło o oczy jak ktoś pisał na forum że tulejo wanie to tymczasowe rozwiązanie itp. Nie wiem jak to ma się do tego ale jakbyście mogli wziąć to pod uwagę... Czyli u tego gościa wybieram (?) sobie jaką chce mieć pojemność (w granicach rozsądku) i on mi to przerabia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 A marcpol co ty sie tak żucasz i piszesz o jakichś przepisach?? nie wiruj z takimi wypowiedizami tylko odpowiadaj na temat a nie wywody z pod nosa tu piszesz, jakbyś był zawsze uczciwy. Do nikogo się nie rzucam. Wyraziłem swoje zdanie na temat montażu cylindra motocykla w motorowerze. Myślę, że odpowiedziałem na postawione pytania. Co do zarzutów na temat uczciwości to nie rozumiem, o co Ci chodzi. Mam namawiać do łamania przepisów? Wtedy będzie Ci się podobać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 nie nie będzie mi sie podobać, ale u nas i tak "większosć" robi tuning motorowerów, a takie złamanie przepisów ma tak niską szkodliwość czynu, że prawie żadną-spójrz na przykłady korupcji w służbie zdrowia, i tam to jest łamanie przepisów a nie takie coś. nie ma sensu ciągnięcie tego dalej. piszcie na temat:) pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 jak mogę zauważyć to ten link co podałeś to jest do cylindra od skutera;) A marcpol co ty sie tak żucasz i piszesz o jakichś przepisach?? nie wiruj z takimi wypowiedizami tylko odpowiadaj na temat a nie wywody z pod nosa tu piszesz, jakbyś był zawsze uczciwy.jak nie możesz dostać cylindra wiekszego to przerabiaj ten co masz, http://www.motor-tech.katowice.pl/index.html tu masz stronę człowieka co przerabia cylindry/wymienia w nich tuleje, inny cylinder raczej nie podpasuje(raczej) bo jak wyżej napisali okna i fazy rozżądu muszą byc odpowiednie. koszt jest bagatela ok 500zł za wymianę tulei i nowy tłok, ale warto, możesz też poprosić o powiększenie kanałów płuchących i dolotowych , dizęki czemu troja cagiva będzie sie jeszcze lepiej zbierać :cool: pzdr.Piszesz dwie wykluczające się rzeczy: skoro inne okna nie będą pasować bo fazy rozrządu nie będą zachowane (swoją droga po co?) to czemu za chwile piszesz, żeby poprosił o grzebanie przy kanałach płuczących?IMO jeśli do tego silnika znajdzie się kit na 70 czy 80cc zawierający w sobie cylinder, tłok z biżuterią, sworzeń et cetera to nie bedzie problemu z takimi sprawami jak rozrząd. Będzie co najwyżej wymagało dopasowania karterów, bo większą pojemność można uzyskać głównie przez zwiększenie średnicy. Można i skokiem, ale nie widzi mi się to w takim silniku.Jeśli kita nie będzie to lepiej nie ruszać. Lepsze jest wrogiem dobrego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.