Skocz do zawartości

GS 500 '89 GAŹNIKI


dabo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem, ktoś może wie do czego jest śruba w gaźnikach od GS 500, taka która jest zaraz przed komorą pływakowa w dolnej części gaźnika? chodzi mi o śrubke która jest od spodu gaźnika na środku przed pływqakami w takiej jak by tulejce schowana? kręcąć nią moto zwiększa lub spada z obr. co to za śrubka i jak to wyregulować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobawiłem się z gaźniorami i mam tutaj 2 pytanka:

 

1) ktoś ma jakis opis jak wyregulować ganźiki?

 

2) mój GS na V biegu wykręcił 180, po wrzuceniu VI minimalnie prędkość spadła do 175 i odkręcanie gazu na max nic już nie dawało, czy GS tak ma, czy jeszcze coś mu nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobawiłem się z gaźniorami i mam tutaj 2 pytanka:

 

1) ktoś ma jakis opis jak wyregulować ganźiki?

 

2) mój GS na V biegu wykręcił 180, po wrzuceniu VI minimalnie prędkość spadła do 175 i odkręcanie gazu na max nic już nie dawało, czy GS tak ma, czy jeszcze coś mu nie tak?

Co do synchronizacji to bez wakuometrów nie wiem czy da radę dobrze to zrobić.

Jeśli chodzi o vmax to GS tak ma, że osiąga ją raczej na V biegu.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy 6 bieg nie jest nadbiegiem w tym przypadku?

 

Regulacje zaczynasz od wyczyszczenia gaźników... zresztą poszukaj w ostatnich tematach, pisałem nawet dziś w nocy jak czyscić. Później regulujesz poziom paliwa w gaźniku, korygujesz skład mieszanki własnie tą srubą o którą pytasz (raczej dwoma), ustawiasz wolne obroty jeśli sa złe i jeździesz do serwisu na wakuometry. Najprosciej opisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracuje w serwisie maszyn budowlanych 90% jest na silnikach hondy, czyszczenie gaźników i sprzęty do regulacji mam dostępne, honda ma te same gaźnik co GS (mikuni) problem w tym że brak mi instrukcji od gs'a nigdzie nie moge znaleźć więc niewiem jakie wartości wchodzą w gre, poziom paliwa w komorze itd i właśnie za takie informacje był bym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg serwisówki Haynes'a paliwo powinno być na poziomie 14,6mm +/- 1mm

Śruba od składu mieszanki wykręcona w zależności od modelu

UK K,L,M,N,P 2 1/4 obr

UK R,S 1 7/8 obr

UK T,V 2 obr

Tyle mówi serwisówka.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...