dabo Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 witam, mam taki problem, ktoś może wie do czego jest śruba w gaźnikach od GS 500, taka która jest zaraz przed komorą pływakowa w dolnej części gaźnika? chodzi mi o śrubke która jest od spodu gaźnika na środku przed pływqakami w takiej jak by tulejce schowana? kręcąć nią moto zwiększa lub spada z obr. co to za śrubka i jak to wyregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Jest to śruba do regulacji wolnych obrotów i jak już sam zauważyłeś kręcąc nią zwiększają lub zmniejszają się obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 nie nie, to nie o tą mi chodzi, od obrotów to wiem która jest, mnie chodzi o tę http://www.ronayers.com/fiche/300_0027/car...080&parent=3070 poz 20,21,22,23,24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Z tego co pamiętam to jest to śruba regulująca skład mieszanki. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 pobawiłem się z gaźniorami i mam tutaj 2 pytanka: 1) ktoś ma jakis opis jak wyregulować ganźiki? 2) mój GS na V biegu wykręcił 180, po wrzuceniu VI minimalnie prędkość spadła do 175 i odkręcanie gazu na max nic już nie dawało, czy GS tak ma, czy jeszcze coś mu nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 pobawiłem się z gaźniorami i mam tutaj 2 pytanka: 1) ktoś ma jakis opis jak wyregulować ganźiki? 2) mój GS na V biegu wykręcił 180, po wrzuceniu VI minimalnie prędkość spadła do 175 i odkręcanie gazu na max nic już nie dawało, czy GS tak ma, czy jeszcze coś mu nie tak?Co do synchronizacji to bez wakuometrów nie wiem czy da radę dobrze to zrobić.Jeśli chodzi o vmax to GS tak ma, że osiąga ją raczej na V biegu. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Czy 6 bieg nie jest nadbiegiem w tym przypadku? Regulacje zaczynasz od wyczyszczenia gaźników... zresztą poszukaj w ostatnich tematach, pisałem nawet dziś w nocy jak czyscić. Później regulujesz poziom paliwa w gaźniku, korygujesz skład mieszanki własnie tą srubą o którą pytasz (raczej dwoma), ustawiasz wolne obroty jeśli sa złe i jeździesz do serwisu na wakuometry. Najprosciej opisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 pracuje w serwisie maszyn budowlanych 90% jest na silnikach hondy, czyszczenie gaźników i sprzęty do regulacji mam dostępne, honda ma te same gaźnik co GS (mikuni) problem w tym że brak mi instrukcji od gs'a nigdzie nie moge znaleźć więc niewiem jakie wartości wchodzą w gre, poziom paliwa w komorze itd i właśnie za takie informacje był bym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Wg serwisówki Haynes'a paliwo powinno być na poziomie 14,6mm +/- 1mmŚruba od składu mieszanki wykręcona w zależności od modeluUK K,L,M,N,P 2 1/4 obrUK R,S 1 7/8 obrUK T,V 2 obrTyle mówi serwisówka. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 o to chodziło, dzieki, pozostaje tylko jedno pytanko, jak dojsc do tego jaki to model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 WLASNIE PO CZYM DOJSC JAKI SIE MA MODEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 WLASNIE PO CZYM DOJSC JAKI SIE MA MODEL Po roczniku. np z 89 - k , 90 -L , 91 - M , 92 - N , 93 -P itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.