motozgrzyt Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Zamówiłem już graty, wałek wyjściowy miał chyba lekki luz osiowy. Podczas składania dam podkładkę od strony koła zębatego wstecznego biegu. U siebie musiałem wydystansować wałek pośredni tzn. ten co podaje napęd na koło, podkładka 0,5mm od strony koła zębatego wstecznego biegu 1,5mm z drugiej strony tego wałka i jak na perzejechanie 600km ciszza i spokuj, a choinka spokojnie pracuje bez podkładek. czy słyszał ktoś z was o tłokach do K-650 zwiększających stopień sprężania? O taich tłokach nie styszałem ale wystarczy ze bedzie miał o 1mm dalej od standartowego denka odsunięty sworzeń i już masz zmniejszoną komorę spalania a co zatym idzie ewentualne większe sprężanie pod warunkiem że nie będzie przepuszczać na pierścieniach :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) (...)ewentualne większe sprężanie pod warunkiem że nie będzie przepuszczać na pierścieniach :clap:O to się nie boję - bo mam już przygotowane nowe pierscienie + cylindry. Zastanawiałem się tylko nad tłokami - bo i tak musze je kupić - a mam do wyboru zwykłe tłoki Dniepra, albo własnie takie. Mam też pytanie odnośnie swożni - czy można kupić polskie??? Bo te, co miałem w silniku to "lipa jak się patrzy" - swożeń sie wytarł bardziej niż tulejka w główce korbowodu :) Edytowane 31 Maja 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 musiałbyć zobaczyć czy almot nie produkuje także swożni bo tłoki to napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Co do tłoków to nie miałem styczności z takimi co zwiększają stopień sprężania, może mają szczelniejsze pierścienie i jest ich więcej, albo tłok wędruje bliżej głowicy. Ja mam założone w swoim Dnieprze tłoki polskiej produkcji, patrząc na szlif to chyba jest na 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styks83 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zamówiłem już graty, wałek wyjściowy miał chyba lekki luz osiowy. Podczas składania dam podkładkę od strony koła zębatego wstecznego biegu. Powinno być wszystko ok ale przekonam (przekonamy) się dopiero po złożeniu całej skrzyni i założeniu jej do motocykla. Tak więc czekam z niecierpliwością na części i od razu zabieram się do roboty. witam jeżeli masz porobione dystanse skrzyni,w porządku koła zębate,łożyska.pozostaje wybieraki i koło wybieraków to po której sie po suwają miałem kiedyś problem taki z czwórkom a brat miał koło pęknięte i ogólnie problem ze skrzyniom.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Mam pytanie - czy do K-650 (Dniepra) da się dopasować jakiś inny czujnik oleju??? Lub zegar, wkręcany w miejsce czujnika?? Jeśli tak, to z jakiego pojazdu można "przeszczepić" takową część? zegar, najlepiej pasuje z jakiejs starej ciezarowki (mechaniczny, bo tam raczej 24V jest). Te stare zegary od powietrza mialy zwykle do 10at, a typowo olejowe w granicach 7at. W sumie mam takie mechaniczne do 10 at (na dwa wejscie, dwie wskazowki, lub tez na jedno wejscie - jedna wskazowka). Srednica obudowy okolo 60mm, a srednica ramki szkla 65mm. Produkcja DDR , badz tez CCCP. Elektryczne czujniki, wskazniki cisnienia oleju z Polskich samochodow to zdaje sie ze mialy Polonezy ... o tu cos jest: http://www.allegro.pl/item199674691_nowy_w...u_12v_lada.html http://www.allegro.pl/item200891631_wskazn..._smoke_270.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T127858 http://www.allegro.pl/item199931941_wskazn...graniczona.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Tylko czy te wskaźniki będą śmigać na 6V? Bo uparłem się na oryginalną prądnicę - i jak narazie nie chcę tego zmieniać (no - może w przyszłości); Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no to w takim razie wchodzi w gre tylko mechaniczny, np jak ten trzeci od dolu. Koles pisze ze od ruskiego traktoru. Nawet ma takie do 6 at.Trzeba by tylko sprawdzic jakie to ma wymiary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.