Skocz do zawartości

Problem z Dnieprem MT11


JAQUB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem już graty, wałek wyjściowy miał chyba lekki luz osiowy. Podczas składania dam podkładkę od strony koła zębatego wstecznego biegu.

 

U siebie musiałem wydystansować wałek pośredni tzn. ten co podaje napęd na koło, podkładka 0,5mm od strony koła zębatego wstecznego biegu 1,5mm z drugiej strony tego wałka i jak na perzejechanie 600km ciszza i spokuj, a choinka spokojnie pracuje bez podkładek.

 

czy słyszał ktoś z was o tłokach do K-650 zwiększających stopień sprężania?

 

O taich tłokach nie styszałem ale wystarczy ze bedzie miał o 1mm dalej od standartowego denka odsunięty sworzeń i już masz zmniejszoną komorę spalania a co zatym idzie ewentualne większe sprężanie pod warunkiem że nie będzie przepuszczać na pierścieniach :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)ewentualne większe sprężanie pod warunkiem że nie będzie przepuszczać na pierścieniach :clap:

O to się nie boję - bo mam już przygotowane nowe pierscienie + cylindry. Zastanawiałem się tylko nad tłokami - bo i tak musze je kupić - a mam do wyboru zwykłe tłoki Dniepra, albo własnie takie.

Mam też pytanie odnośnie swożni - czy można kupić polskie??? Bo te, co miałem w silniku to "lipa jak się patrzy" - swożeń sie wytarł bardziej niż tulejka w główce korbowodu :)

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tłoków to nie miałem styczności z takimi co zwiększają stopień sprężania, może mają szczelniejsze pierścienie i jest ich więcej, albo tłok wędruje bliżej głowicy. Ja mam założone w swoim Dnieprze tłoki polskiej produkcji, patrząc na szlif to chyba jest na 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem już graty, wałek wyjściowy miał chyba lekki luz osiowy. Podczas składania dam podkładkę od strony koła zębatego wstecznego biegu. Powinno być wszystko ok ale przekonam (przekonamy) się dopiero po złożeniu całej skrzyni i założeniu jej do motocykla. Tak więc czekam z niecierpliwością na części i od razu zabieram się do roboty.

 

 

witam jeżeli masz porobione dystanse skrzyni,w porządku koła zębate,łożyska.pozostaje wybieraki i koło wybieraków to po której sie po suwają miałem kiedyś problem taki z czwórkom a brat miał koło pęknięte i ogólnie problem ze skrzyniom.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie - czy do K-650 (Dniepra) da się dopasować jakiś inny czujnik oleju??? Lub zegar, wkręcany w miejsce czujnika?? Jeśli tak, to z jakiego pojazdu można "przeszczepić" takową część?

 

zegar, najlepiej pasuje z jakiejs starej ciezarowki (mechaniczny, bo tam raczej 24V jest). Te stare zegary od powietrza mialy zwykle do 10at, a typowo olejowe w granicach 7at. W sumie mam takie mechaniczne do 10 at (na dwa wejscie, dwie wskazowki, lub tez na jedno wejscie - jedna wskazowka). Srednica obudowy okolo 60mm, a srednica ramki szkla 65mm. Produkcja DDR , badz tez CCCP.

 

Elektryczne czujniki, wskazniki cisnienia oleju z Polskich samochodow to zdaje sie ze mialy Polonezy ...

 

o tu cos jest:

 

http://www.allegro.pl/item199674691_nowy_w...u_12v_lada.html

 

http://www.allegro.pl/item200891631_wskazn..._smoke_270.html

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T127858

 

http://www.allegro.pl/item199931941_wskazn...graniczona.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...