karol1001 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam.Dzisiaj spojrzałem na okienko do kontroli oleju i okazało się że olej ledwo dochlupuje się do kreski wskazującej minimum :biggrin: Od zmiany oleju przejechałem 2300 km, w zeszły weekend moto dostało w dupe na torze i prawdopodobnie wtedy połknęło olej. Czy z jazdą z tak niskim stanem oleju związane jest jakieś ryzyko? Zatarcie silnika? Jakich objawów szukać? Jak sprawdzić czy nic się nie stało? Dodam, że moto jeździ bez problemów, nie zauważyłem jakichkolwiek oznak uszkodzenia. Tylko sie zestresowałem troche :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 dolac i jazda dalej :biggrin: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 moja cebra kiedyś pracowała 2 minuty bez oleju w misce i dalej działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Dobra, ale ja przejechałem z takim stanem oleju jakieś 300 kilosów i to jadąc ze wskazówką blisko czerwonego pola :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 minimalny poziom to taki sygnał dla ciebie, ze coś jest nie tak. Najczęsciej jest jakaś tolerancja w poziomie oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Przy ostrym pałowaniu trochę może sobie spalić :icon_rolleyes: Jeżeli jeszcze widziałeś olej w okienku to jeszcze wszystko jest git, aczkolwiek w najbliższym czasie przyjrzałbym się czy oleju nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 przy dużych obciążeniach i obrotach będzie brał "troche"więcej oleju niż zwykle, uzupełnij olej i nie masz co klękać przed motorem kontroluj stan i będzie ok. przyczyyną moga być już powoli zużywające sie pierścienie, zużywające sie uszczelniacze zaworowe, ale bez obaw. jak ci nie kopci przy przegazówce to sie nie martw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 (edytowane) Dobra, ale ja przejechałem z takim stanem oleju jakieś 300 kilosów i to jadąc ze wskazówką blisko czerwonego pola :) :icon_eek: i gdzie wtedy była nasza policja :P nigdy ich nie ma kiedy są potrzebni :icon_twisted: pees. mówiłem, że SV się na tor nie nadaje :biggrin: Edytowane 19 Maja 2007 przez TUREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 :icon_eek: i gdzie wtedy była nasza policja :P nigdy ich nie ma kiedy są potrzebni :wink: Była, była tylko nie widziałeś nic przez zaparowaną szybkę :biggrin: pees. mówiłem, że SV się na tor nie nadaje :biggrin:Zazdrościsz i tyle :icon_razz: Odpisałbyś lepiej na PW ;) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.