Konował Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Mam taki problemik, pomierzylem luzy zaworowe(dokładnie, 2 razy) i na 2 zaworach wydechowych jest luz 0,29 mm(dopuszczalny 0,30mm) i na jednym ssacym 0,23(dopuszczalny 0,24mm).Czy jest sens to ruszac, nie stuka, nie puka. Podobno w kawie zawory maja tendencje do skracania luzów, moze pojezdzic miesiac i znow pomierzyc :eek: Doradzcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Nie rusz g**** niech nie śmierdzi.Jeżeli dalej bedzie "cicho" w silniku to po mojemu nie ma co grzebać. Jeżeli bedziesz miał możliwość sprawdź za jakiś czas jak sie sytuacja przedstawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Ja ostatnio regulowałem zawory w swojej kawie i wszystkie ustawiłem w pobliżu górnej wartości. Dlaczego? Bo zawory mają tendencje do ubijania gniazd. Efektem tego jest skracanie luzów.Dzięki temu nie będę miał problemu z regulacją na jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptak Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Pozwole sobie podlaczyc sie pod watek. Mam rowniez pytanie o zawory w ZZR 600. Otoz nie wiem czy nie powinienem wziac sie za ich regulacje. Czy przy dobrze wyregulowanych, slychac je lekko tykajace na wolnych obrotach? Czy to wlasnie sygnal ze nalezy koniecznie uskutecznic regulacje? :crossy: A moze nie ma innego wyjscia, trzeba zdjac pokrywe i sprawdzic? Czy sa jakies widoczne golym okiem objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Pozwole sobie podlaczyc sie pod watek. Mam rowniez pytanie o zawory w ZZR 600. Otoz nie wiem czy nie powinienem wziac sie za ich regulacje. Czy przy dobrze wyregulowanych, slychac je lekko tykajace na wolnych obrotach? Czy to wlasnie sygnal ze nalezy koniecznie uskutecznic regulacje? :biggrin: A moze nie ma innego wyjscia, trzeba zdjac pokrywe i sprawdzic? Czy sa jakies widoczne golym okiem objawy? Kiedy sprawdza się luzy zaworowe ? Jest to dokładnie określone w serwisówce. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Jak cos stuka to trzeba sprawdzić, u mnie nic nie stuka niezaleznie od obrotów. A przy wyzszych obrotach mozesz po prostu tego nie slyszec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 (edytowane) W GPX zawory sprawdza się co 10 tyś km, a w ZZR600 co 12 tyś. W mojej Kawie kiedy były za małe luzy - była cisza w głowicy, kiedy ustawiem odpowiedni luz - słychać było pracujące zawory. W kilku Kawach sie z tym spotkałem (nie tylko starych) i raczej jest to moim zdaniem norma, że jeśli cisza tzn. że trzeba regulować. Mówię to oczywiscie w granicach zdrowego rozsądku!!! :) Edytowane 18 Maja 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.